Suomalainen, ruotsalainen ja venäläinen ajoivat reellä Siperiassa. Yhtäkkiä he huomasivat susilauman edessään. Suomalainen totesi, ettei tästä selvitä muuten kuin heittämällä susille jotain ja lähtemällä sitten nopeasti karkun. Niinpä hän heitti ruotsalaisen susille.
Ajoivat sitten venäläisen kanssa jonkun matkaa, kunnes huomasivat taas susilauman vaanivan heitä. Silloin suomalainen otti taskustaan aseen ja ampui sudet. Venäläinen tietysti ihmetteli, miksei suomalainen ollut edellisellä kerralla ampunut susia. Suomalainen kaivoi povitaskustaan vodkapullon ja totesi: "Ei tästä ois kolmelle riittäny!"
Suomalainen,ruotsalainen&venäläinen
2
1567
Vastaukset 2
- htvä juttska
hyvä juuttu
- ovela pyytää, hölmö maksaa
Norjalainen, ruotsalainen ja venäläinen lensivät vanhalla kaksitaso- antonovilla. Yht´äkkiä moottori sammui. Missään ei näkynyt pakkolaskuun sopivaa paikkaa. Oli siis pelastauduttava laskuvarjolla. Jokainen tiesi, ettei koneessa ollut kuin kaksi laskuvarjoa. Miehet katselivat kyräillen toisiaan. Ketkä kaksi pelastuvat? Yht´äkkiä venäläinen sanoi ruotsalaiselle: käänny selin, nostan selkääsi laskuvarjon. Ruotsalainen vilkaisi norjalaista ja sitten kiitollisena venäläistä ja hyppäsi. Norjalainen katsoi tiukasti venäläistä, kumpi pelastuisi? Venäläinen purskahti nauramaan ja ojensi laskuvarjon norjalaiselle samalla kun alkoi pukea laskuvarjoa itselleen. Korkeutta oli enää vähän eikä aikaa selityksiin. Norjalaisen hämmästyneeseen katseeseen venäläinen totesi: annoin ruotsalaiselle selkärepun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051324Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124584Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183510Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31497