Olette ehkä eri mieltä

mutta kummallisia

Olette ehkä eri mieltä, mutta minusta täällä on välillä aika omituisia aloituksia. Näitä on lähinnä sellaisilta, jotka ovat rekisteröineet nimimerkkinsä. Siis välillä on jotain ihan jonninjoutavaa juttua. Ei mitään asiaa.

22

1346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskaa..

Eipä ole ainakaan sitä perinteistä ruikutusta, joita monella palstalla täällä suomi24.fissä viljellään.

• äijäkäs

Sitä mieltä minäkin olin aluksi, kun tätä palstaa rupesin vilkuilemaan, mutten ole enää. Täällä on oikein mukavia tyyppejä, jotka kyllä tarvittaessa osaavat pitää puolensa ja ottaa kantaa. Ei asiasisältöä aina passaa ottaa sen kannalta, kuka jossain detaljissa on oikeassa tai miten maailman asioiden pitäisi maata. Eikä keskustelun pidä olla pelkkää asia-argumentointia. Noita palstoja, joilla räävitään kiukkuraivossa on ainakin kotitarpeiksi ja ylikin. Täällä on lämminhenkistä, sivistyneenoloista ja huumorintajuista porukkaa. Pienimuotoista wiisastelua ja widduiluakin saa harrastaa, eikä kukaan silti tunge virkkuukoukulla hernettä nenään. Pitäisi varmaan lähivuosina itsekin oikein profiloitua ja rekisteröityä.

• AROSUSI-09

ja mikä "jonninjoutavaa"? Onko juttusi,omassa tarpeettomuudessaan,vitsi?*aavistelee*

• että kuka minkäkin tyyppistä juttua haluaa heittää.
      Oisko jollekin jotain arjen vastapainoa, ja siksi ihan hervotonta joskus.
      Mutta eikö oo tosi hyvä, että jokainen voi kirjoittaa mitä itse haluaa (ellei sensuroida).
      Sinäkin..

• mutta kumma

Siis sellaisia viestejä tarkotan, jotka menee jotenki näin: "hah, haa ja hassan haa". Tähän joku vastaa: "heikun keikun ja töttöröö". Sitten on sentapaisia, kuin: "olin eilen baarissa hö, höö". Ja tähän joku vastaa: "Samuli-setä sanoo, että baarit on jököti jöö". Siis aivan tyhjänpäiväistä mölinää. Ei edes mitenkään älykästä vitsailua. Guram esimerkiksi kuitenkin vitsailee ihan loogisesti ja älyllisesti. Huomatkaa: en halua loukata ketään enkä pahoittaa kenenkään mieltä. En vaan oikein ymmärrä tuollaista palstan täytettä. Selittäkää toki minulle, mitä ideaa tuollaisessa on.

• ellinor

siinä oot ihan oikeassa et jos tollasia "töttöröö" "jököti jöö" viestejä tulee niin onhan ne ihan omituisia....vaikka olen kyllä itekkin joskus tainnu vastata ihan hö,höö tyyliin!!!!
        mut muuten täällä on ihan fiksuja aloituksia, ite en ole kylläkään vielä tehny yhtäkään, on tuo aika niin kortilla, vastannu kyllä olen, ja välillä täytyy tosissaan hillitä itseäni kun olen vähä äkkipikanen luonne...onneks huumori kukkii...niinkuin monella muullakin...

• Sani

..vaikka mulle suht sama; miten kukin ajatuksiaan ilmaisee. Vai ilmaiseeko mitenkään.
        Mutta että mitä mieltä olet tuosta hai -nickistä.
        Hän tuntuu vetävän jengiä aika tavalla.

• mutta kumma
        Sani kirjoitti:

..vaikka mulle suht sama; miten kukin ajatuksiaan ilmaisee. Vai ilmaiseeko mitenkään.
        Mutta että mitä mieltä olet tuosta hai -nickistä.
        Hän tuntuu vetävän jengiä aika tavalla.

Esimerkiksi juuri mainitsemasi hai ja sitten Don Duck ovat sellaisia joissa ei ole päätä eikä häntää, etten millään keksi miten joku saa sellaisesta jotain irti. Korostan vielä, etten halua loukata ketään. Haluan vain ymmärtää, mikä tuollaisessa olisi mielenkiintoista.

• mutta kumma kirjoitti:

Esimerkiksi juuri mainitsemasi hai ja sitten Don Duck ovat sellaisia joissa ei ole päätä eikä häntää, etten millään keksi miten joku saa sellaisesta jotain irti. Korostan vielä, etten halua loukata ketään. Haluan vain ymmärtää, mikä tuollaisessa olisi mielenkiintoista.

..ettei se aina välttämättä inside -juttuakaan.
        Vaan erilaista huumorintajua. Tämä Don 'Juan' taisi just 'rekkautua', ja vasta ikään kuin esittäytyi täällä. En niin hyvin oo perillä, mutta hai heittänee harmitonta juttua, ja päiväsaikaan, ilmeisen helppo työnkin lomassa, ei tarvii perehtyä 'syvällisiin'.
        Mulla on ehkä 2-3 nickiä, joiden huumorista oon ihan pihalla. Mutta olen niin raukkis, etten viitsi heitä mainita :))

• Don-Duck
        mutta kumma kirjoitti:

Katsos, "mutta kumma", kirjoituksieni taso riippuu mielentilastani tai käytettävissä olevasta ajasta. Vakaviin aiheisiin osallistun vakavasti ja kevyempiin miten sattuu. Saan kirjoitella muualla asiajuttuja, täällä on kiva olla oma kaista itsensä. Jos kirjoituksissani ei mielestäsi tunnu olevan päätä eikä häntää, en voi sille mitään. Jonkin suunnitellun roolin vetäminen täällä ei olisi hyvä idea. En tykkää kirjoittaa täällä "mielenkiintoisesti". Mutta, jokaisessa kommentissani piilee aina pikku koukku ;P Hain jutuista ainakin minä saan paljon irti. Syväluotainta käytellen. Miksi aina pitäisi täysin ymmärtää kaikki lukemansa? Relax :)

• mutta kumma
        Don-Duck kirjoitti:

Katsos, "mutta kumma", kirjoituksieni taso riippuu mielentilastani tai käytettävissä olevasta ajasta. Vakaviin aiheisiin osallistun vakavasti ja kevyempiin miten sattuu. Saan kirjoitella muualla asiajuttuja, täällä on kiva olla oma kaista itsensä. Jos kirjoituksissani ei mielestäsi tunnu olevan päätä eikä häntää, en voi sille mitään. Jonkin suunnitellun roolin vetäminen täällä ei olisi hyvä idea. En tykkää kirjoittaa täällä "mielenkiintoisesti". Mutta, jokaisessa kommentissani piilee aina pikku koukku ;P Hain jutuista ainakin minä saan paljon irti. Syväluotainta käytellen. Miksi aina pitäisi täysin ymmärtää kaikki lukemansa? Relax :)

Vaikutat oikein fiksulta. Ihanaa, ettet loukkaantunut, sillä se ei ollut tarkoitus ja kiitos, että vähän selitit minulle mistä on kysymys. Mahdankohan joskus oppia ymmärtämään tyyliäsi.

• Don-Duck kirjoitti:

työni sellaista " vakavaa " joten niin kuin sinäkin tänne kiva kirjoitella on.
        Tuosta roolista olen samaa mieltä kuin sinä..itsenä paras kirjoittaa on.
        Jutus pitää olla jokin juju siinä sen tarina tarkoitus , vaikka tosiaan näyttää olevan päätöntä pulinaa.
        Sinun kirjoituksia on myös mukava lukea...sillä jujuu näytät laittavan myös.
        Summa sun maarum..;) kirjoitellaan jatkossakin, vaikka ihan itsemme iloksi.

• tukihenkilö
        Sanin kirjoitti:

..ettei se aina välttämättä inside -juttuakaan.
        Vaan erilaista huumorintajua. Tämä Don 'Juan' taisi just 'rekkautua', ja vasta ikään kuin esittäytyi täällä. En niin hyvin oo perillä, mutta hai heittänee harmitonta juttua, ja päiväsaikaan, ilmeisen helppo työnkin lomassa, ei tarvii perehtyä 'syvällisiin'.
        Mulla on ehkä 2-3 nickiä, joiden huumorista oon ihan pihalla. Mutta olen niin raukkis, etten viitsi heitä mainita :))

samaa mieltä Hain kirjoituksista, mutta siinä työn helppoudessa meni sulla hiukan pieleen, tunnen Hain henkilökohtaisesti ja tiedän että työ ei ole helppoa, mutta hektistä kylläkin.

• no doupt
        tukihenkilö kirjoitti:

samaa mieltä Hain kirjoituksista, mutta siinä työn helppoudessa meni sulla hiukan pieleen, tunnen Hain henkilökohtaisesti ja tiedän että työ ei ole helppoa, mutta hektistä kylläkin.

Jaa.... mikä sitten on helppoa....se on tietenkin riippuvainen ihmisestä, mutta hektisyys on helpommin määriteltävissä..... Ilmeisesti ed. kirjoitusta ei olekaan tarkoitus ottaa ns. todesta.
        Eiköhän useimmat täällä päiväsaikaan kirjoittavista pode enemmänkin hektisen työn puutetta. Kun on aikaa liialtikin..... Se mulla ainakin on syynä siihen, että aika ajoin täällä lueskelen. Ei juttujen syvällisyys tai puolihumoristiset jutut. Uteliaisuus ja tietenkin se, että jokusen nikin liveolemuksen tietää. Toivonkin työnantajaltani sen verran ymmärrystä, ettei enää työtaakkaani kevennä. Silloin saattaisin olla vaarassa itsekin tänne kirjautua.....

• mutta kumma
        hai kirjoitti:

työni sellaista " vakavaa " joten niin kuin sinäkin tänne kiva kirjoitella on.
        Tuosta roolista olen samaa mieltä kuin sinä..itsenä paras kirjoittaa on.
        Jutus pitää olla jokin juju siinä sen tarina tarkoitus , vaikka tosiaan näyttää olevan päätöntä pulinaa.
        Sinun kirjoituksia on myös mukava lukea...sillä jujuu näytät laittavan myös.
        Summa sun maarum..;) kirjoitellaan jatkossakin, vaikka ihan itsemme iloksi.

Hyvä, ettet sinäkään loukkaantunut ja kiitos, että selitit minulle jujujuttuja. Halusinkin kuulla, mistä on kyse.

• tukihenkilö kirjoitti:

..en mä tainnut sanoa, että hain työ helppoa. Enkä voikaan, kun en siitä mitään tiedä :) Niinkuin en kenenkään muunkaan töistä.
        Vaan tarkoitin kaikkia, jotka hänen avaamiinsa ketjuihin osallistuu, että sitä ehkä voi tehdä työn lomassakin? Halutessaan voinee miettiä/kirjoittaa syvällisempiäkin. Mutta yleissävy kevyehkö..

• yksi omalaatuinen

Oon samaa mieltä!Mutta olen olettanut että osa taitaa olla näitä "sisäpiirin juttuja" ja mikäs siinä.
      En mä täällä alvariinsa pyöri,käyn joskus kattoos mitä muilla keski-ikäisillä ihmisillä on mielessä.
      Läheskään aina ei mee jutut jakeluun mutta välillä on ihan asiaakin.
      Huh kun oon väsyksis,kävin vanhemmilleni joulusiivot tekemässä.Mutta tyytyväinen olo ja joulumieli tuli kaikille.
      Olikohan tämä omituinen juttu...

• mutta kumma

Siis ei sun ollut kummallinen, mutta olet oikeassa, että jotkut on kai niitä sisäpiirin tyhjänpäiväisiä hölinöitä, joita en sitten vaan ilmeisesti ymmärrä. Niissä vaan ei ole minusta mitään itua.

• mimmi
        mutta kumma kirjoitti:

Siis ei sun ollut kummallinen, mutta olet oikeassa, että jotkut on kai niitä sisäpiirin tyhjänpäiväisiä hölinöitä, joita en sitten vaan ilmeisesti ymmärrä. Niissä vaan ei ole minusta mitään itua.

niin.. pittää siivota.itelle je vanhemmille.ja lapsille joulua jaksaa laittaa

• että aina

kun useampia henkilöitä kokoontuu, on mukana sellaisia jotka haluavat olla koko ajan äänessä, on sanottavaa tai ei.
      Tällä palstalla on nämä "hölöttäjät" vaihdelleet, kaikki tietää tämän hetken setupin.
      Vaan sana on täällä vapaa, ja kaikkea ei ole pakko lukea

• outolintu

Olen ihan samaa mieltä, kummallisia tekstejä ovat. osa on varmaan pienen sisäpiirin juttuja tai jonkun piiri voi olla niin pieni, että kirjoittelee lähinnä itselleen näitä kummallisuuksia. Missä tilassa ne jutut on kirjoitettu, saattaa olla hyvinkin runsas humalatila tms. Kun katsoo joidenkin viestien kellonaikoja ei nekään ole aina ihmisten aikaan kirjoitettu.

Ei tuollaisissa kirjoituksissa ole mitään mieltä. Tuskin niistä kukaan mitään saa, lyhytaikainen ilo se on kirjoittajalle itselleenkin. Huvinsa kullakin.

• (.)Y(.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      299
      11626
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7136
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5952
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5299
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4389
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4239
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3611
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3598
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3228
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3135
    Aihe