Millasta on asua Puijonlaaksossa? Tahdon kuulla kokemuksia. Musta se vaikuttaa kivalle paikalle?
Millasta on asua Puijonlaaksossa?
7
1572
Vastaukset
- mielestäni...
Minun mielestäni Puijonlaakso on viihtyisä paikka asua.
- ei neulamäelle
joo, viihtyisä on
- ex-kuopiolainen
Puijonlaaksossa on aikas monta hyvää puolta, lyhyt matka kaupunkiin, jaksaa loistavasti kävellä/pyöräillä, takasin tullessa miinuksena se pirunmoinen mäki, mutta kunto toki kasvaa.Taksikaan ei tule ylivoimasen kalliiks, jos joskus tuntuu yöllä, ettei jaksa kävellä.
Paikka on rauhallinen, tai oli ainakin pari vuotta sitten vielä, en usko että on miksikään muuttunut.
Palveluita on (kauppaa, kirjastoo jne.) sopivan lähellä.
Ja ulkoilumaastot loistavat!!! Talvella valaistua latua ja muulloin pururataa!
Melkein vois hehkuttaa, että paras paikka Kuopiossa on Puijonlaakso, asua siis. Mutta meitä on tietysti moneksi...- Drops of Water
Olen muuttamassa Puijonlaakssoon. Oikein ihanalle kuulostaa!
Olisi kyllä mukawaa kuulla kokemuksianne lisääkin. Jotain inside-tietoa? - hurrja
Drops of Water kirjoitti:
Olen muuttamassa Puijonlaakssoon. Oikein ihanalle kuulostaa!
Olisi kyllä mukawaa kuulla kokemuksianne lisääkin. Jotain inside-tietoa?Parasta Puijonlaaksossa on se, että Niuvaan ei oo pitkä matka. Potilaat käppäilee iltalenkillä lähimetsissä, joten jännitystä ei elämästä puutu.
- Minä
Hyvä on asua Puijonlaaksossa!
-Lähellä keskustaa
-Aivan ihana luonto vieressä
-Tenniskenttä
-Hiihtoladut
-Hyvä luistinrata
-Kapu-baari, torstaisin opiskelijahinnat
-Kaksi bussia, 5 ja 16, vika ajo arkisin n. 23 asti
-Taksi keskustasta p.laaksoon n. 10 euroo, yöllä siis
-Kirjasto, 2 kauppaa, maksuautomaatit, merita, osuuspankki(?), posti, eläinlääkäri, kotipizza, kampaamoita, R-kioski, leipäkauppa (aina tuoretta pullaa ja leipää)
-Reiskan pubi- ...........
Meritaa ei ole enää, posti on muuttanut keskustaan, Reiskan pubi on nykyään Puijon Pizzeria, Mitähän Vuolteen Reinolle nykyään kuuluu? Kotipizza on nykyään joku puujalkapaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745