Millasta on asua Puijonlaaksossa? Tahdon kuulla kokemuksia. Musta se vaikuttaa kivalle paikalle?
Millasta on asua Puijonlaaksossa?
7
1445
Vastaukset
- mielestäni...
Minun mielestäni Puijonlaakso on viihtyisä paikka asua.
- ei neulamäelle
joo, viihtyisä on
- ex-kuopiolainen
Puijonlaaksossa on aikas monta hyvää puolta, lyhyt matka kaupunkiin, jaksaa loistavasti kävellä/pyöräillä, takasin tullessa miinuksena se pirunmoinen mäki, mutta kunto toki kasvaa.Taksikaan ei tule ylivoimasen kalliiks, jos joskus tuntuu yöllä, ettei jaksa kävellä.
Paikka on rauhallinen, tai oli ainakin pari vuotta sitten vielä, en usko että on miksikään muuttunut.
Palveluita on (kauppaa, kirjastoo jne.) sopivan lähellä.
Ja ulkoilumaastot loistavat!!! Talvella valaistua latua ja muulloin pururataa!
Melkein vois hehkuttaa, että paras paikka Kuopiossa on Puijonlaakso, asua siis. Mutta meitä on tietysti moneksi...- Drops of Water
Olen muuttamassa Puijonlaakssoon. Oikein ihanalle kuulostaa!
Olisi kyllä mukawaa kuulla kokemuksianne lisääkin. Jotain inside-tietoa? - hurrja
Drops of Water kirjoitti:
Olen muuttamassa Puijonlaakssoon. Oikein ihanalle kuulostaa!
Olisi kyllä mukawaa kuulla kokemuksianne lisääkin. Jotain inside-tietoa?Parasta Puijonlaaksossa on se, että Niuvaan ei oo pitkä matka. Potilaat käppäilee iltalenkillä lähimetsissä, joten jännitystä ei elämästä puutu.
- Minä
Hyvä on asua Puijonlaaksossa!
-Lähellä keskustaa
-Aivan ihana luonto vieressä
-Tenniskenttä
-Hiihtoladut
-Hyvä luistinrata
-Kapu-baari, torstaisin opiskelijahinnat
-Kaksi bussia, 5 ja 16, vika ajo arkisin n. 23 asti
-Taksi keskustasta p.laaksoon n. 10 euroo, yöllä siis
-Kirjasto, 2 kauppaa, maksuautomaatit, merita, osuuspankki(?), posti, eläinlääkäri, kotipizza, kampaamoita, R-kioski, leipäkauppa (aina tuoretta pullaa ja leipää)
-Reiskan pubi- ...........
Meritaa ei ole enää, posti on muuttanut keskustaan, Reiskan pubi on nykyään Puijon Pizzeria, Mitähän Vuolteen Reinolle nykyään kuuluu? Kotipizza on nykyään joku puujalkapaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971877- 1611771
- 1141502
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911437Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1861148Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu331036Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja167975En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59958Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39877Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46876