Music televisionissa tuli aamulla Top ten at Tenissä Rammsteinin kymmenen videota. Mutta: ekan videon aikana kuva jumittui näyttämään numero 10 laattaa, joten se video ei näkynyt. Muista jäi loppuja pois jne jne.
Nyt katsoin Music televisionin sivuilta, ja sitä ei tule illalla uusintana vaikka jotain saatanan hiphoppeja on kyllä tullut.
Tuonkin näin yllättäen kääntäessä kanavia. Kyllä otti pattiin.
Music tv tänään
4
484
Vastaukset
- Attention
Ja arvaa ottaako mua pattiin kun missasin tuon mahdollisuuden? En oo ollu sillon kotona telkkarin ääressä, harmi että aina mun tuurilla tulee missattua kaikki kivat jutut ;-/
- light.moon
Voi ei.Miten määkin olen voinu missata ton.!!
Tuskimpa sitä enää ikinä tulee uudestaan!!:( - rammari
meiliä Music tv:lle. saas nähdä vastaavatko ollenkaan. Osoite löytyy www.mtve.com ja sieltä sivun alareunasta contact. sinne kirjoitin ja anelin uusintaa vaikka jonain iltana tai yönä (kunhan itse muistais seurata ko. kanavan televisio-ohjelma tiedotteita). Menkäs kaikki kirjoittamaan sinne, jotta saadaan Rammstein ruutuun!
- Kaktuskökkö
Vaikka Rammsteinin fani olenkin niin ei ne musiikkivideot paljoa kiinnosta, kunhan levyjä saa ostettua ni se riittää. Mihin töllöä muutenkaan tarvitsee ku sieltä tulee vaan paskaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202