Olen rakentamassa uutta kahden hevosen tallia. Rakennus on 9m x 6m, kaksi karsinaa ja pari huonetta/varastoa. Talliin tulee sähkölämmitys n. 16 neliön alueelle, muut tilat ovat kylmiä, toki lämpöeristettyjä. Vesipisteitä 3 kpl, 1 viemäri. Pohja tulee olemaan betonia, seinät pääasiassa puuta. Seinien korkeus 2,3 m. Katto on loivahko harjakatto, joka jätetään sisältä avoimeksi, jolloin rakennuksen sisäkorkeus on korkeimmillaan n. 3,3 m. Ikkunoita rakennukseen tulee 60cmx80cm 7kpl, ovia 2 kpl. Ulkopuolisilla teetetyn työn osuutta ei tule olemaan kuin sähkö- ja muiden töiden osalta, joita itse emme voi tehdä ammattitaidoin puutteesta johtuen. Kaikki muu tehdään itse. Mitkä ovat tällaisen tallin rakennuskustannukset?
Hevostallin kustannukset
untamolla
4
6716
Vastaukset
- Rakennustarkastaja
Yksi kuvailemasi hevostalli maksaa 800 euroa itse tehtynä. Varsinais- ja Turun läänissä sekä uudenmaan läänissä.
Hinta ei sisällä hevosia. Heh heh.- täälä
yläkorven karstualla vastaava maksaa vain 320 e.tuu hakeen omas.
- se tekee
n. viistoita tonttua.
- kiesus sentään
olen rakentamassa omakotitaloa.10mx12m kahteen tasoon.Vessoja tulee 3.yhteen vesi.keittiöitä kaksi, vain toiseen vesi.Parvekkeelle teen lintulaudan.Työn teen itse paitsi sähköt.Mitä maksaa? Rakennan naapurin tontille ellei se huomaa. Onko oiketusta verovähennyksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726303- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32889Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769