Onko Justiinaa

Humanoidi

näkynyt?

16

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oukkidoukki

Eipä ole nyt vähään aikaan näkynyt. Justiinax poltti päreensä häneen kohdistuneeseen kritiikkiin ja sanoi lopettavansa kirjoittelun tänne.

• Amina

Jos humanodit on siepanneet hänet ??? :o

• Lempo Soikoon

Justiina tänne kirjoittelee. Käyttää vain jotain toista nickiä.

• älynväläys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tapani Kansa on mennyt naimisiin Justiinax:n kanssa. Kuherruskuukautta viettävät jossain salaisessa paikassa joulun yli.

• OK.
        älynväläys!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Tapani Kansa on mennyt naimisiin Justiinax:n kanssa. Kuherruskuukautta viettävät jossain salaisessa paikassa joulun yli.

Sinäpä sen sanoit ! ;DD
        Saaattaapi hyvinkin olla mahdollista tuo ;)

• Ansku
        älynväläys!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

HEHHEE :DD
        Se oliskin varmasti ainakin Justiinalle mieluinen joululahja.

• älynväläys!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Hauska älynväläys, mutta aika utopistinen :D

• Saapas

Hän on varmaan lähtenyt mökilleen joulun viettoon. Ja siellähän ei liene sähköjä tai ainakan nettiyhteyksiä! Hyvää Joulua vaan kaikille palstan kirjoittajille!!!

• rita

Ainakaan Justiinaxina.Voihan tietysti kirjoittaa muullakin nickillä mut Justiinalla on kyllä niin persoonallinen kirjoitustyyli ja sanavalinta että vois erottua,tiedä häntä...eikä ehkä tarvitsekaan tietää.No ehkä Justiina on rauhoittunut joulunviettoon ja onnellisena kuuntelee ihailemaansa Tapsaa.Suotakoon se hänelle kuten muillekin omien suosikkiensa parissa.

• Eipä hätiämitiä. Täälä olen, taas. Piti tämä joulunaika nyt vaan rauhoittaa, ettei kellekkään tule paha mieli taas jostain syystä.

• Saapas

No, eipä olleet humanoidit ainakaan siepanneet mukaansa! Eikä muutkaan avaruusoliot! Ihka hyvä.

• Saapas kirjoitti:

No, eipä olleet humanoidit ainakaan siepanneet mukaansa! Eikä muutkaan avaruusoliot! Ihka hyvä.

Sellaset mustekalan näköiset, yksisilmäiset ja violetinväriset avaruusoloiot kyllä sieppasi meikäläisen , mutta kun ne ei onnistuneet tieteellisissä kokeissaan löytämään nupistani mitään älyllistä toimintaa , niin he palauttivat minut takaisin aika pikaisesti ;)

• rita

Tuli vaan mieleen että eikös se ole tekopyhää että vaan joulunaikaan haluaa olla loukkaamatta muita mutta muulloin saa antaa tulla täysillä?Itse yritän sitä ympäri vuoden vaikkakin vaihtelevalla menestyksellä.

• rita kirjoitti:

Tuli vaan mieleen että eikös se ole tekopyhää että vaan joulunaikaan haluaa olla loukkaamatta muita mutta muulloin saa antaa tulla täysillä?Itse yritän sitä ympäri vuoden vaikkakin vaihtelevalla menestyksellä.

Sitä ,että annat tulla täysillä ympäri vuoden ? Jaapa jaa...hyvin olet yrityksissäsi onnistunut.

Eikä se ole mielestäni mitään tekopyhää, että edes jouluna on kinastelematta.
        Mä yleensäkin ihmettelen ,että miksi joku on loukkaantunut mun kirjoituksista, kun enhän mä täälä ole yleensä ketään kirjoittajaa arvostellut, enkä tahallani loukannut ( en ainakaan muista ).
        Yleensä se mun arvosteluni on kohdistunut joihinkin laulajiin/biiseihin , mutta kai sitä sitten siitäkin voi loukkaantua, jos on kovin herkkänahkainen.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Sitä ,että annat tulla täysillä ympäri vuoden ? Jaapa jaa...hyvin olet yrityksissäsi onnistunut.

Eikä se ole mielestäni mitään tekopyhää, että edes jouluna on kinastelematta.
        Mä yleensäkin ihmettelen ,että miksi joku on loukkaantunut mun kirjoituksista, kun enhän mä täälä ole yleensä ketään kirjoittajaa arvostellut, enkä tahallani loukannut ( en ainakaan muista ).
        Yleensä se mun arvosteluni on kohdistunut joihinkin laulajiin/biiseihin , mutta kai sitä sitten siitäkin voi loukkaantua, jos on kovin herkkänahkainen.

No joo.Joko ymmärsit tuon edellisen tahallas väärin tai oikeesti et ymmärtänyt,molemmat on mahdollisia.
        Ja entäs se kun arvostelu on kohdistunut T.Kansaan niin olet itsekin loukkaantunut,tervetuloa herkkänahkaisten kerhoon.
        Mut lopetetaan tää tähän ettei uusi vuosikin alkaisi kinastelun ja eripuran merkeissä.Sitä en todellakaan toivo.

• rita kirjoitti:

No joo.Joko ymmärsit tuon edellisen tahallas väärin tai oikeesti et ymmärtänyt,molemmat on mahdollisia.
        Ja entäs se kun arvostelu on kohdistunut T.Kansaan niin olet itsekin loukkaantunut,tervetuloa herkkänahkaisten kerhoon.
        Mut lopetetaan tää tähän ettei uusi vuosikin alkaisi kinastelun ja eripuran merkeissä.Sitä en todellakaan toivo.

Tajusin kyllä mitä tarkoitit. Olin vaan ymmärtävinäni väärin, koska mielestäni se sopi tuohon kohtaan niin hyvin ;)
        No, myönnettäköön , että ehkä mä olen aika herkkänahkainen... ainakin jossain asioissa aina välillä. Kuten olettekin näemmä huomanneet ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      245
      7567
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      239
      4581
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1805
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      74
      1680
    5. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      71
      1174
    6. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      134
      1142
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1077
    8. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      128
      966
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      951
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      103
      914
    Aihe