en voi nukkua vasemmalla

kyljellä

tulee lihaskipuja rintaan ja kaularankaan. Oikealla kyljellä ja selällään ei kipuja nukkuessa. Voiko olla joku sydän tai verisuonisairauden oire. Syön puolikkaan Simvastatinia kolestrolin alentamiseksi.

5

5523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohtiva...

Jaa-a, enpä oikein osaa vastata mitään kunnollista tuohon, mutta tuntuu kyllä aika mahdottomalta, että kyse olisi sydänsairaudesta, uskoisin nimittäin, että se tuntuisi silloin muutenkin kuin vain vasemmalla kyljellä nukkuessa.

Itse en myöskään voi nukkua vasemmalla kyljellä, koska silloin aivan varmasti alkaa muljahtelemaan sydämestä, mutta tämäkään ei ole vaarallista.

• samankaltaisia oireita

Joo minulla myös samankaltaisia oireita. Vuosia oli niin etten pystynyt nukkumaan vasemmalla kyljellä ja nyt on oireet pahentuneet niin, että kipua säteilee vasempaan käteen ja vasen jalkakin puutuu / säteilee. Muljahtelut ja verenpaineen heittelyt liittyvät myös nykyään mukaan sekä välillä puutumisoireet. Pahimmillaan tosi voimaton olo, ettei pysty juuri liikkumaan.

Mutta minun oireet voivat olla kyse täysin jostakin muusta, kuin sinun oireet.
        Minulla on selvittelyt vielä kesken ja on ollutkin melkoista pompottelua, jospa tästä joskus joku selvyys tulisi.

• Nainen....

Vasemmalla kyljellä nukkuminen tuotti minulle vaikeuksia, tunsin oloni tukalaksi, koin hapenpuutetta. Selällään ja oikealla kyljellä nukkuessa vaivoja ei ollut. Syykin löytyi; sairastan sepelvaltimotautia, saatuani lääkityksen olen voinut nukkua vasemmalla kyljelläni ja yöunet ovat parantuneet oikein hyviksi.

• Lumimies

Minulla jo alakouluikäisenä yritykset nukkua vasemmalla kyljellä pysähtyivät voimakkaisiin vihlaisuihin. Silloin ajattelin sen johtuvan pienempänä nielaisemastani silmäneulasta, joka olisi jäänyt jumiin ruokatorveen. Aikuisenakin muljahtelee eniten vasemmalla kyljellä.
      Ihmettelen kun lääkäri ojeisti vaimoani nimenomaan nukkumaan vasemmalla kyljellä rytmihäiriöiden rauhoittamiseksi. Tulee mieleen hullu ajatus. onko vas. kyljellä nukkuminen sitä, että vasen kylki on patjaa vasten vai ylöspäin?

• tarkoittaa vasen

kylki patjaa vasten. Raskaana olevia naisia ohjeistetaan nukkumaan näin,miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59