Hauskaa joulua kaikille. Muistakaa, että joulu on paljon muutakin kuin aineellisia lahjoja. Lähimmäisiä voi muistaa myös esim. käymällä tervehdys käynnillä.
Joulun odotus
2
501
Vastaukset
- just joo.
Olipa mitäänsanomaton ja kliseinen viesti!
- joulumasennus
...Olen nyt raatanut viikon verran, laatikot on pakkasessa (lanttu-ja imel.perunalaatikko)itse tehtyna, odotamasa aattoa (kukaan meilla ei tykka porkkanal.sita ei ole tarjolla.).
Koti on siivottuna ja puunatuna. Kylpyhuoneet harjan kanssa jynssattyna ja keittion lattia kuuratuna. Imuroitu on ja ikkunat pesty, puhtaat matot lattialla,lakanat ja petivaatteet kaikille vaihdettu, piparit paistettu ja koti koristeltu. Lahjat on paketoitu ja muutenkin kaikki on (ulkoisesti)OK.
Mies ja lapset voivat hyvin ja iloitsevat joulusta.
... mutta, mutta....
Paitsi!....jotain puuttuu...ai niin...minulta puuttuu joulumieli.
Olen surullinen ja ahdistunut.
Miten saisin joulumielen ja iloisen asenteeni takaisi?
Kaikenhan pitaisi olla hyvin....vai mita?????
Mieleni on kurja ja surullinen...
Hitto.., etta mun pitaakin aina olla touhuamassa, ajatella muiden iloa ja parasta.
Tykkaan joulusta, olen aina tykannyt...mutta liika on liikaa...minullekkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865