Hauskaa joulua kaikille. Muistakaa, että joulu on paljon muutakin kuin aineellisia lahjoja. Lähimmäisiä voi muistaa myös esim. käymällä tervehdys käynnillä.
Joulun odotus
2
577
Vastaukset
- just joo.
Olipa mitäänsanomaton ja kliseinen viesti!
- joulumasennus
...Olen nyt raatanut viikon verran, laatikot on pakkasessa (lanttu-ja imel.perunalaatikko)itse tehtyna, odotamasa aattoa (kukaan meilla ei tykka porkkanal.sita ei ole tarjolla.).
Koti on siivottuna ja puunatuna. Kylpyhuoneet harjan kanssa jynssattyna ja keittion lattia kuuratuna. Imuroitu on ja ikkunat pesty, puhtaat matot lattialla,lakanat ja petivaatteet kaikille vaihdettu, piparit paistettu ja koti koristeltu. Lahjat on paketoitu ja muutenkin kaikki on (ulkoisesti)OK.
Mies ja lapset voivat hyvin ja iloitsevat joulusta.
... mutta, mutta....
Paitsi!....jotain puuttuu...ai niin...minulta puuttuu joulumieli.
Olen surullinen ja ahdistunut.
Miten saisin joulumielen ja iloisen asenteeni takaisi?
Kaikenhan pitaisi olla hyvin....vai mita?????
Mieleni on kurja ja surullinen...
Hitto.., etta mun pitaakin aina olla touhuamassa, ajatella muiden iloa ja parasta.
Tykkaan joulusta, olen aina tykannyt...mutta liika on liikaa...minullekkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1723219Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K452027Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652009Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261990- 1981900
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,851312Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2581269Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1911226- 251207