Suomessa Abduktiotapaus

Todistaja m

Sininen lamppuauto kaappasi miehen torilta

9

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epis

Koska julkisuudessa on käyty runsaasti polemiikkia ufoista, ja suurin osa kirjoittajista tuntuu pitävän tätä vakavaa ilmiötä pelkkänä hölynpölynä, ajattelin tuoda julkisuuteen erään läheisen ystäväni kokeman karmaisevan ufo-sieppauksen. Turvallisuussyistä nimettömänä pysyttelevä ystäväni kuvaa kohtaamistaan muukalaisten kanssa seuraavasti:

"Oli aikainen lauantaiaamu, arviolta ehkä noin 04:24, kun olin palaamassa tiedekuntabileistä. Tie jota ajoin, oli oudon tyhjä, mutta en kiinnittänyt siihen silloin suurtakaan huomiota. Vastaan tuli joitakin autoja, jotka kyllä vilkuttelivat etuvalojaan, mutta en pitänyt tätäkään merkkiä mitenkään hälyttävänä.

Sitten havaitsin edessäpäin, ehkä arviolta noin 50 metrin päässä henkilöauton kokoisen esineen. Se oli pysähtyneenä tien poskeen, ja siinä oli vilkkuvia sinisiä ja punaisia valoja. Hämmästyneenä hiljensin vauhtia. Siinä vaiheessa huomasin kookkaan, ehkä noin 180 senttiä pitkän olennon seisovan tiellä. Se oli pukeutunut tummaan asuun, eräänlaiseen univormuun, ja viittoi minua pysähtymään.

En tiedä mikä sai minut tottelemaan, varmaankin humanoidi käytti jotain henkistä voimaa. Pysäytin auton, ja olento käveli autoni viereen. Se käski minua seuraamaan alukseensa, jossa oli toinenkin olento. Heti päästyäni sisään, olento alkoi kysellä minulta kaikenlaista. Erityisen kiinnostuneelta se vaikutti minun ajokortistani. Tutkittuaan korttiani jonkin aikaa, minulle selvisi, että humanoidit aikoivat viedä minut mukanaan jonnekin kokeita varten. Olin tietenkin peloissani, mutta en ehtinyt lähteä pakoon, kun alus oli jo liikkeellä.

Alus tuntui kulkevan hirmuisella nopeudella, ja aivan lähellä maan pintaa. Saavuimme outoon, valkeaan paikkaan, missä minut johdatettiin erääseen huoneeseen. Siellä oli kaikenlaisia outoja laitteita, koeputkia ja neuloja. Hetken katseltuani ympärilleni, tuli huoneeseen valkoiseen asuun pukeutunut naispuolinen humanoidi. Se otti minun käsivarrestani näytteitä isolla neulalla.

Tämän toimenpiteen jälkeen saapuivat tummapukuiset olennot hakemaan minua. Ymmärsin niiden aikovan viedä minut mukanaan, ehkä jopa niiden omalle planeetalle. Tämän kuultuani kauhu valtasi minut, ja yritin pakoon, mutta toinen humanoideista suuntasi oudon, noin 40 senttiä pitkän mustan esineen päähäni, ja kaikki meni pimeäksi.

Kun seuraavan kerran heräsin, minulla oli todella paha olo; varmaankin jälkivaikutusta humanoidien aluksen säteilystä tai niiden tekemistä kokeista. On ollut puhetta siitä, että muukalaiset toimivat yhteistyössä hallitusten kanssa, ja minä ainakin uskon siihen, sillä havaitsin nyt olevani poliisin huostassa. Lisäksi minulle annettiin roimat sakot, kuulema rattijuopumuksesta ja korttiani en ole nähnyt sen koommin. Mukamas ottivat sen "kuivumaan", mutta kyllä minä tiedän mitä sille todella tapahtui. Ne kaksi muukalaista sen veivät mennessään..."

Toivottavasti tämä veret seisauttava kauhutarina lopullisesti vakuuttaa kaikki epäuskoiset muukalaisten olemassaolosta.Mutta kyllä valveutuneet lukijat ,tietävät että kertomus on tehty tarkoituksellisesti subjektiivisesti ajatteleville ylikriittisille skeptikoille. Siitä huolimatta Hyvää Joulua Kaikille ! omista uskoista ja mielipiteistä huolimatta.

• entinen skeptikko

Tutkimme tarinasi tulostamalla sen paperille ja tutkimalla paperia infrapunavalossa. Tarinasi on totta ja kiistämätön todiste muukalaisten läsnäolosta.

• entinen skeptikko kirjoitti:

Tutkimme tarinasi tulostamalla sen paperille ja tutkimalla paperia infrapunavalossa. Tarinasi on totta ja kiistämätön todiste muukalaisten läsnäolosta.

Ollet jo siitä lähtien kun selkärankaisille alkoi kehittymään
        alitajunnaksi nimitettyä persoonallisuuden tilaa.

Kun katsoo nukkuvaa metsästyskoiraa ajopäivän jälkeen,
        vakuuttuu, mm. koiraeläinten alitajunnasta.

Samat esim. hevosen sukuisilla eläimillä - myös suurpedoilla on alitajuntaa.

Alitajunta on syvin ja ehtymättömin tutkinnankohde nyt ja tulevaisuudessa.

• totta.,.+

No tämä tarina on varmasti tosi

• Vitsi se on tämäkin, vaikka onkin ikivanha - ja usko pois - kyllästymiseen asti täällä aiemmin nähty. Otsikon sisältö on kuitenkin paljon vähemmän täällä postattu aihe ja olisi hienoa kuulla todellisista suomalaisista ufo-abduktioista. Ihan ilman iänikuisia majakka -vitsejä.

• AROSUSI-09

eli oliko suomessa juurikaan mitään raportoituja abduktioita..?

• kertomus on
        AROSUSI-09 kirjoitti:

eli oliko suomessa juurikaan mitään raportoituja abduktioita..?

dokumentoitu ainakin Tapani Koivulan Ufojen kosminen viesti -kirjassa. Tapaus Osmo T. Liene taitaa olla näistä ainoa, jota ei tule oitis epäiltyä alitajunnan tuotteeksi. Aivan tarkalleen ottaen Lienen jutussa ei ole kyse varsinaisesta abduktiosta vaan muukalaiskontaktista, joka kylläkin oli varsin erikoislaatuinen. Vieraat näyttivät tulevaisuuden tapahtumia, jotka Lienen mukaan myös toteutuivat.

• AROSUSI-09
        kertomus on kirjoitti:

dokumentoitu ainakin Tapani Koivulan Ufojen kosminen viesti -kirjassa. Tapaus Osmo T. Liene taitaa olla näistä ainoa, jota ei tule oitis epäiltyä alitajunnan tuotteeksi. Aivan tarkalleen ottaen Lienen jutussa ei ole kyse varsinaisesta abduktiosta vaan muukalaiskontaktista, joka kylläkin oli varsin erikoislaatuinen. Vieraat näyttivät tulevaisuuden tapahtumia, jotka Lienen mukaan myös toteutuivat.

eli k.o kirjankin joskus omistin Koivulan itsensä signeeraamana...tämähän oli se juttu,missä maalaistupaan tuli "vieraita",jotka näyttivät jostain "kristallipallon" tapaisesta Osmon lapsuutta ja tulevaisuutta..?/Yleensä kertomukset kotimaisista kontakteista ovat aika sekavia ja epäuskottavia sekä toistavat kliseitä,mitkä kuka tahansa voi lukea ja opetella ulkoa alan kirjallisuudesta...

• ryypännyt
        kertomus on kirjoitti:

niin tarpeeksi kun ryyppää näkee mitä sattuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      277
      6114
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3138
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2961
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2322
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1797
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1572
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      191
      1513
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      162
      1468
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe