Mitäs tykkäätte uudesta Cliosta? Mikähän sen hinta tulee olemaan?
Omasta mielestä uusi Clio on varsin onnistunut pakkaus. Ulkonäkö on huomattavasti houkuttelevampi kuin vanhassa Cliossa. Saas nähdä millaisilla vakiovarusteilla uutta mallia myydään Suomessa.
CLIO 2006
Pitäisköhän ostaa?
2
966
Vastaukset
- Sakke
Kävin koekatselemassa ja -istumassa uuden Clion Helsinki Motor Showssa. Auto on kasvanut sopivasti joka suhteessa ja on ulkonaöltäänkin ihan OK. Mielenkiinnolla odottelen kevättä, jotta pääsisi koeajamaan.
- Cliotuhosi
Toivottavasti uusi clio ei ole niin vikaherkkä kuin vanha. Ei jaksaisi juosta huollossa sen kanssa yhtä usein kun vanhan kanssa. Tämä oli siis vain nöyrin pyyntöni uudelle cliolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328