Matka Sri Lankaan

Hekku

Hei! Tarkoitus olisi reissata huhtikuuksi Sri Lankaan. Mistä edullisimmat matkat ja mitä reittiä. En enää saa mitään opiskelija sun muita alennuksia.

4

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huom.

Huhtikuussa Sri Lankan länsi- ja etelärannikolla alkaa monsuunisadekausi ja säät voivat olla todella kurjat. Itärannikolla sen sijaan on kaunista ja hyvä ilma siihen aikaan.

• reissun päälle

Itse lähdössä maaliskuussa, lennot Ceylonkeskuksen kautta noin 750 e, en tosin paljoa muualta kysellytkään, kun vanhat Lankan kävijät suositteli tätä. Mennessä vaihto Köpiksessä ja Prahassa, tullessa yö Prahan lentokenttähotellissa.

• hekku

Kiitos vastauksestasi. Tarkoitatko, että hinta on meno-paluu. Halvin meno-paluu hinta minkä löydän on n.1800€ verot Ceylonkeskuksen kautta.

• reissun päälle
        hekku kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Tarkoitatko, että hinta on meno-paluu. Halvin meno-paluu hinta minkä löydän on n.1800€ verot Ceylonkeskuksen kautta.

no, kylläpä tosiaan suolaista hintaa tyrkyttää. Mulla lennot varattu marraskuussa ja tuo 750 e on siis meno-paluuhinta. Kantsuu varmaan soittaa vielä keskukseen ja kysyä hintoja(?), itse ei etsitty ollenkaan hausta, vaan soitettiin suoraan.

Jotain 17.4. lähtöjä sunnuntai-paluilla näytti löytyvän 924 verot, mitä ihan kiinnostuksesta nyt vilkaisin, mut varmaan liian myöhänen ajankohta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe