Löytyskös kokemuksia 650 Pegasosta. Olen ajatellut siirtymistä kyseiseen malliin. Hyvät ja huonot puolet?
Kokemuksia Pegasosta
5
4062
Vastaukset
- Matti
Pegasolla takana jo 76000km isommitta ongelmitta.
Muutaman muutoksen prätkä vaatii. Kaasuvaijerin toiminta kannattaa muuttaa "logaritmiseksi" niinkuin ranskalaisissa autoissa oli ennen, eli alussa kahvan kääntö vaikuttaa miedommin, sitten normaalisti. Mukavampi taajama-ajossa.
Sähkökytkennässä on selvä suunnitteluvirhe joka on helppo korjata eikä maksa kuin pienen autoreleen hinnan.
Kaasuttimien irroitus huoltotöitä varten hankala. Tyhjäkäyntiseoksen säätö käydessä mahdotonta ilman erikoislaitetta,(no, jos tunnet jonkun gynekologin, ehkä se onnistuu).
Upea matkapyörä kunhan sisäistää yksipyttyisen ominaisuudet, eli ei juurikaan vedätellä alle 3000rpm, nimittäin käy ketjujen päälle.
En rekisteröitynyt joten tuleekohan tämä?- Arska
Kiitos Matti, tuli perille!
Vähän tarkentaisin vielä nuita muutoksia. Miten kaasu ja sähkömuutokset hoituvat käytännössä? Eli tarkempia ohjeita kaipaisin. Olen kuuluut, että malleissa on ollut jokin mittariongelma, en muista tarkemmin, millainen.
Pyörä on tosiaan mukava ajaa. Ihastuin siihen heti. Ostan kaverin Pegason, kun saan omani myytyä. Se on 99 mallin ja ajettu vain 9000 km.
Sivulaikut ajattelin laittaa. Originaalit ovat kyllä siistit, mutta lienevätköhän kalliit.
Terveisin
Arska - Matti
Arska kirjoitti:
Kiitos Matti, tuli perille!
Vähän tarkentaisin vielä nuita muutoksia. Miten kaasu ja sähkömuutokset hoituvat käytännössä? Eli tarkempia ohjeita kaipaisin. Olen kuuluut, että malleissa on ollut jokin mittariongelma, en muista tarkemmin, millainen.
Pyörä on tosiaan mukava ajaa. Ihastuin siihen heti. Ostan kaverin Pegason, kun saan omani myytyä. Se on 99 mallin ja ajettu vain 9000 km.
Sivulaikut ajattelin laittaa. Originaalit ovat kyllä siistit, mutta lienevätköhän kalliit.
Terveisin
ArskaMoi Arska!
Tein jo yhden selostuksen Aprilian korjauksista, mutten tiedä saitko sen. En juurikaan käytä näitä foorumeita. Joka tapauksessa latauksen kytkentään pitää tehdä muutos, samoin moottorin maadoitukseen.
Jos saan e- mailisi, niin panen kuvat aiheesta.
Matti - Arska
Matti kirjoitti:
Moi Arska!
Tein jo yhden selostuksen Aprilian korjauksista, mutten tiedä saitko sen. En juurikaan käytä näitä foorumeita. Joka tapauksessa latauksen kytkentään pitää tehdä muutos, samoin moottorin maadoitukseen.
Jos saan e- mailisi, niin panen kuvat aiheesta.
MattiJoo, kiitoksia! Sepä olisi mukavaa. Tässä e-osoite: [email protected]
- Arska -
- Haloska_Joensuu
4 vuotta yhteistä matkaa takana, ei isompia ongelmia. Minusta Rotaxin kone on erittäin luotettava, noin 40-50 tkm kohdalla tuli kansipahvin vaihto mutta ei muuta. Magia vääntö, menee 2-päällä kivasti ja pitkät matkat taittuvat ihan kivasti kun vauhti alle 110 kmh (riippuen tuulilasista). Matka jatkuu, edullinen pitää ja käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k994214- 1473662
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1261697
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140