Löytyskös kokemuksia 650 Pegasosta. Olen ajatellut siirtymistä kyseiseen malliin. Hyvät ja huonot puolet?
Kokemuksia Pegasosta
5
4090
Vastaukset
- Matti
Pegasolla takana jo 76000km isommitta ongelmitta.
Muutaman muutoksen prätkä vaatii. Kaasuvaijerin toiminta kannattaa muuttaa "logaritmiseksi" niinkuin ranskalaisissa autoissa oli ennen, eli alussa kahvan kääntö vaikuttaa miedommin, sitten normaalisti. Mukavampi taajama-ajossa.
Sähkökytkennässä on selvä suunnitteluvirhe joka on helppo korjata eikä maksa kuin pienen autoreleen hinnan.
Kaasuttimien irroitus huoltotöitä varten hankala. Tyhjäkäyntiseoksen säätö käydessä mahdotonta ilman erikoislaitetta,(no, jos tunnet jonkun gynekologin, ehkä se onnistuu).
Upea matkapyörä kunhan sisäistää yksipyttyisen ominaisuudet, eli ei juurikaan vedätellä alle 3000rpm, nimittäin käy ketjujen päälle.
En rekisteröitynyt joten tuleekohan tämä?- Arska
Kiitos Matti, tuli perille!
Vähän tarkentaisin vielä nuita muutoksia. Miten kaasu ja sähkömuutokset hoituvat käytännössä? Eli tarkempia ohjeita kaipaisin. Olen kuuluut, että malleissa on ollut jokin mittariongelma, en muista tarkemmin, millainen.
Pyörä on tosiaan mukava ajaa. Ihastuin siihen heti. Ostan kaverin Pegason, kun saan omani myytyä. Se on 99 mallin ja ajettu vain 9000 km.
Sivulaikut ajattelin laittaa. Originaalit ovat kyllä siistit, mutta lienevätköhän kalliit.
Terveisin
Arska - Matti
Arska kirjoitti:
Kiitos Matti, tuli perille!
Vähän tarkentaisin vielä nuita muutoksia. Miten kaasu ja sähkömuutokset hoituvat käytännössä? Eli tarkempia ohjeita kaipaisin. Olen kuuluut, että malleissa on ollut jokin mittariongelma, en muista tarkemmin, millainen.
Pyörä on tosiaan mukava ajaa. Ihastuin siihen heti. Ostan kaverin Pegason, kun saan omani myytyä. Se on 99 mallin ja ajettu vain 9000 km.
Sivulaikut ajattelin laittaa. Originaalit ovat kyllä siistit, mutta lienevätköhän kalliit.
Terveisin
ArskaMoi Arska!
Tein jo yhden selostuksen Aprilian korjauksista, mutten tiedä saitko sen. En juurikaan käytä näitä foorumeita. Joka tapauksessa latauksen kytkentään pitää tehdä muutos, samoin moottorin maadoitukseen.
Jos saan e- mailisi, niin panen kuvat aiheesta.
Matti - Arska
Matti kirjoitti:
Moi Arska!
Tein jo yhden selostuksen Aprilian korjauksista, mutten tiedä saitko sen. En juurikaan käytä näitä foorumeita. Joka tapauksessa latauksen kytkentään pitää tehdä muutos, samoin moottorin maadoitukseen.
Jos saan e- mailisi, niin panen kuvat aiheesta.
MattiJoo, kiitoksia! Sepä olisi mukavaa. Tässä e-osoite: [email protected]
- Arska -
- Haloska_Joensuu
4 vuotta yhteistä matkaa takana, ei isompia ongelmia. Minusta Rotaxin kone on erittäin luotettava, noin 40-50 tkm kohdalla tuli kansipahvin vaihto mutta ei muuta. Magia vääntö, menee 2-päällä kivasti ja pitkät matkat taittuvat ihan kivasti kun vauhti alle 110 kmh (riippuen tuulilasista). Matka jatkuu, edullinen pitää ja käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1283912Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143361- 193285
- 793237
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292875
- 472677
- 542617
- 672397
- 192337