Löytyskös kokemuksia 650 Pegasosta. Olen ajatellut siirtymistä kyseiseen malliin. Hyvät ja huonot puolet?
Kokemuksia Pegasosta
5
3531
Vastaukset
- Matti
Pegasolla takana jo 76000km isommitta ongelmitta.
Muutaman muutoksen prätkä vaatii. Kaasuvaijerin toiminta kannattaa muuttaa "logaritmiseksi" niinkuin ranskalaisissa autoissa oli ennen, eli alussa kahvan kääntö vaikuttaa miedommin, sitten normaalisti. Mukavampi taajama-ajossa.
Sähkökytkennässä on selvä suunnitteluvirhe joka on helppo korjata eikä maksa kuin pienen autoreleen hinnan.
Kaasuttimien irroitus huoltotöitä varten hankala. Tyhjäkäyntiseoksen säätö käydessä mahdotonta ilman erikoislaitetta,(no, jos tunnet jonkun gynekologin, ehkä se onnistuu).
Upea matkapyörä kunhan sisäistää yksipyttyisen ominaisuudet, eli ei juurikaan vedätellä alle 3000rpm, nimittäin käy ketjujen päälle.
En rekisteröitynyt joten tuleekohan tämä?- Arska
Kiitos Matti, tuli perille!
Vähän tarkentaisin vielä nuita muutoksia. Miten kaasu ja sähkömuutokset hoituvat käytännössä? Eli tarkempia ohjeita kaipaisin. Olen kuuluut, että malleissa on ollut jokin mittariongelma, en muista tarkemmin, millainen.
Pyörä on tosiaan mukava ajaa. Ihastuin siihen heti. Ostan kaverin Pegason, kun saan omani myytyä. Se on 99 mallin ja ajettu vain 9000 km.
Sivulaikut ajattelin laittaa. Originaalit ovat kyllä siistit, mutta lienevätköhän kalliit.
Terveisin
Arska - Matti
Arska kirjoitti:
Kiitos Matti, tuli perille!
Vähän tarkentaisin vielä nuita muutoksia. Miten kaasu ja sähkömuutokset hoituvat käytännössä? Eli tarkempia ohjeita kaipaisin. Olen kuuluut, että malleissa on ollut jokin mittariongelma, en muista tarkemmin, millainen.
Pyörä on tosiaan mukava ajaa. Ihastuin siihen heti. Ostan kaverin Pegason, kun saan omani myytyä. Se on 99 mallin ja ajettu vain 9000 km.
Sivulaikut ajattelin laittaa. Originaalit ovat kyllä siistit, mutta lienevätköhän kalliit.
Terveisin
ArskaMoi Arska!
Tein jo yhden selostuksen Aprilian korjauksista, mutten tiedä saitko sen. En juurikaan käytä näitä foorumeita. Joka tapauksessa latauksen kytkentään pitää tehdä muutos, samoin moottorin maadoitukseen.
Jos saan e- mailisi, niin panen kuvat aiheesta.
Matti - Arska
Matti kirjoitti:
Moi Arska!
Tein jo yhden selostuksen Aprilian korjauksista, mutten tiedä saitko sen. En juurikaan käytä näitä foorumeita. Joka tapauksessa latauksen kytkentään pitää tehdä muutos, samoin moottorin maadoitukseen.
Jos saan e- mailisi, niin panen kuvat aiheesta.
MattiJoo, kiitoksia! Sepä olisi mukavaa. Tässä e-osoite: [email protected]
- Arska -
- Haloska_Joensuu
4 vuotta yhteistä matkaa takana, ei isompia ongelmia. Minusta Rotaxin kone on erittäin luotettava, noin 40-50 tkm kohdalla tuli kansipahvin vaihto mutta ei muuta. Magia vääntö, menee 2-päällä kivasti ja pitkät matkat taittuvat ihan kivasti kun vauhti alle 110 kmh (riippuen tuulilasista). Matka jatkuu, edullinen pitää ja käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192711
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2561165- 941151
- 81094
Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791021Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.63943Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr12940- 30906
IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku42845Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie38817