minä ja ihastukseni näytettäisiin olevan täydellinen pari vai mitä mieltä ootte..
mulla aurinko härässä ja hänellä skorpionissa
mulla kuu neitsyysä ja sillä kaksosissa
mulla venus ravusa ja hänellä skorpionissa
mulla mars kaloissa ja hänellä skorpionissa
mulla merkurius kaksosissa ja hänellä jousimiehessä... no miltäs kuulostaa?? mun mielestä täydelliseltä.. me ymmärretään toisiamme ilman sanoja!!
täydellistä!!!yhteensopivuutta!!
7
775
Vastaukset
- että sen mukaan
Sulle sopis neitsyt ja hänelle skorppioni..nimittäin ,jos olet nainen..Mut sä teet itse ratkaisusi.
- Jynskyti
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että uskotteko oikeasti noihin juttuihinne? Serotoniini-välittäjäaineen puute voi kuulemma aiheuttaa "valaistumisen" kokemuksen, jolloin ihminen alkaa uskoa mm. kaiken maailman yliluonnollisiin ja irrationaalisiin asioihin. Onhan se tietysti helpompaa ja varmasti mukavaakin selitellä asioita esim. planeettojen suhteella toisiinsa, koska ei tarvitse opiskella mitään paikkaansa pitävää ja kokein todistettua, koska sehän olisi työlästä! Uskotteko siis tosiaan, että joku horoskooppikirjan tekijä, joka on kirjoittanut teoksensa "omasta päästään", kenenkään hänen teorioitaan todistamatta tai tarkastamatta, voi keksiä suuria totuuksia tästä maailmasta? Kukaan itsensä vakavasti ottava tiedemies ei edes koske ko. teoksiin.
Arvioisin, että teidän tämän asian suhteen skeptikkoja on suomalaisista 99%, loput pitävät astrologiaa joko roskana tai hauskana viihteenä. Olenko ihan väärässä, kun minulla on semmoinen mielikuva, että astrologiaan uskovat ovat pääasiassa kouluttamattomia naisia? Sekin selittäisi sen, että vaaditte eriävien mielipiteitten poistamista automaattisesti keskustelupalstoilta.- Yks täti
Eikö ateismi ole mielestäsi ehdottomuutta, jolloin ihminen ei enää kehity vaan suostuu katsomaan asioita vain rajatusta näkökulmasta? Älyn ja tunteen tulisi olla tasapainossa, kummankaan dominoimatta. Kun ne ovat tasapainossa, ihmisestä tulee intuitiivinen, ja hän oivaltaa myöskin astrologian pätevyyden tosielämässä. Tieteellä ei tosiaan ole paljoa sanomista näissä keskusteluissa, sehän sivuuttaa ihmisen henkisyyden..
- Jynskyti
Yks täti kirjoitti:
Eikö ateismi ole mielestäsi ehdottomuutta, jolloin ihminen ei enää kehity vaan suostuu katsomaan asioita vain rajatusta näkökulmasta? Älyn ja tunteen tulisi olla tasapainossa, kummankaan dominoimatta. Kun ne ovat tasapainossa, ihmisestä tulee intuitiivinen, ja hän oivaltaa myöskin astrologian pätevyyden tosielämässä. Tieteellä ei tosiaan ole paljoa sanomista näissä keskusteluissa, sehän sivuuttaa ihmisen henkisyyden..
Ateismi ja luonnontieteellinen ajattelutapani on looginen. Minä tiedän, että ihminen on, kuten muutkin organismit, vain biokemiaa. Meissä ei ole mitään henkeä. On ihan tarpeeksi kiehtovaa tutkia ihmisen biologiaa ja ymmärtää fysiologisia reaktioita. Tunteetkin ovat vain alempien aivokerrosten hermoimpulsseja ja välittäjäaineita. Totta kai minäkin olen niiden vanki, mutta ero on siinä, että minä ymmärrän, että ne eivät johdu mistään yliluonnollisesta. Kaikkihan saavat uskoa ihan mihin haluavat ja palvoa vaikka kynttilänjalkoja henkimaailman olentojen ruumiillistumina ja luulla planeettojen kulmien vaikuttavan ihmisten kohtaloihin, vaikka biologia ja psykologia tarjoaa TIETOA ihmisestä. Mitä on henkisyys? Miksi yleensä vain koulussa pärjäämättömät ja kouluttamattomat uskovat niihin?
- sanoi sanoja
Jynskyti kirjoitti:
Ateismi ja luonnontieteellinen ajattelutapani on looginen. Minä tiedän, että ihminen on, kuten muutkin organismit, vain biokemiaa. Meissä ei ole mitään henkeä. On ihan tarpeeksi kiehtovaa tutkia ihmisen biologiaa ja ymmärtää fysiologisia reaktioita. Tunteetkin ovat vain alempien aivokerrosten hermoimpulsseja ja välittäjäaineita. Totta kai minäkin olen niiden vanki, mutta ero on siinä, että minä ymmärrän, että ne eivät johdu mistään yliluonnollisesta. Kaikkihan saavat uskoa ihan mihin haluavat ja palvoa vaikka kynttilänjalkoja henkimaailman olentojen ruumiillistumina ja luulla planeettojen kulmien vaikuttavan ihmisten kohtaloihin, vaikka biologia ja psykologia tarjoaa TIETOA ihmisestä. Mitä on henkisyys? Miksi yleensä vain koulussa pärjäämättömät ja kouluttamattomat uskovat niihin?
Mikään oleva ei ole yhtälön ratkaisu, minkään yhtälön ratkaisu ei ole oleva. Henkisyys liimaa abstraktion konkretiaan. Ilman konkretiaa et voi ymmärtää mitään, eli ymmärryksesi pohjautuu sellaiseen mitä et voi kuvata.
- Jynskyti
sanoi sanoja kirjoitti:
Mikään oleva ei ole yhtälön ratkaisu, minkään yhtälön ratkaisu ei ole oleva. Henkisyys liimaa abstraktion konkretiaan. Ilman konkretiaa et voi ymmärtää mitään, eli ymmärryksesi pohjautuu sellaiseen mitä et voi kuvata.
Eli mitä ihmettä?
Jynskyti kirjoitti:
Eli mitä ihmettä?
jotkuta kiinnostaa nuo parisuhdekartat ja siihen liittyvät asiat niin antakoot sitten kysyä niistä täällä!Miksi heti pitää teilata?..on tämäkin palsta mennyt ihan kummalliseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.453608Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462191Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611956Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941793- 471606
- 961461
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333