Kun ihmiset ottaa rekatun nikin niin laittaako ne oikeasti oman nimensä niihin henkilötietoihin?Kuinkahan moni laittaa tekaistun nimen? Eihän sitä tiedä vaikka joku mun vihamieheni olisi rekkautunut mun nimelläni ja kirjoittelis kaikkea sontaa. Mitäs luulette onko kaikilla rekatuilla puhtaat jauhot pussissa?
Nikin rekkaamisesta
45
2385
Vastaukset
- Remmari ek
Nikkisi vain näkyy. Henkilöllisyys pysyy salassa, olipa vihamies tai ei. Kahta samaa nikkiä ei voi olla.
- Miten on?
siviilissä tuttuja. Eihän täällä palstoilla kukaan tunne.
Jos joku kirjoittelisi virallisella nimelläni otetulla nikillä (en tarkoita saman nimistä nikkiä) kaikkea älytöntä ja ylläpidollahan on nikkien omistajien henkilöllisyys tiedossa. Tarkoitan tätä että joku voi haluta suojata omia söhellyksiään kirjoittelemalla jonkun muun nimiin. Tai on vain tekaissut jonkin nimen, sehän voi olla oikeastikin jonkun nimi.
Tämä on pelkkä kehitelty ajatelma, mutta kysäisen vain että josko joku harrastaa tällaista. Kertokoon jos kehtaa!!! - Marion.T
Miten on? kirjoitti:
siviilissä tuttuja. Eihän täällä palstoilla kukaan tunne.
Jos joku kirjoittelisi virallisella nimelläni otetulla nikillä (en tarkoita saman nimistä nikkiä) kaikkea älytöntä ja ylläpidollahan on nikkien omistajien henkilöllisyys tiedossa. Tarkoitan tätä että joku voi haluta suojata omia söhellyksiään kirjoittelemalla jonkun muun nimiin. Tai on vain tekaissut jonkin nimen, sehän voi olla oikeastikin jonkun nimi.
Tämä on pelkkä kehitelty ajatelma, mutta kysäisen vain että josko joku harrastaa tällaista. Kertokoon jos kehtaa!!!jos tietää toisen nimen henkilötunnuksen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron. Kaikki pitää mennä kohdalleen.
Mutta mitäs iloa sille kirjoittajalle siitä olisi? Eihän se kuitenkaan täällä missään näkyisi, vain ylläpito tietää oikean nimen.
En usko että niin inhottavia tyyppejä on olemassakaan....tai siis voihan ollakin mutta aika epätodennäköistä.
Senhän pitäs tietää sun henkilötunnukses ja sillon sen pitäs olla sun aika läheinen tuttava.
Ei - en usko että niin kammottavia tuttavia kellään on. - rekkaamiseen
Marion.T kirjoitti:
jos tietää toisen nimen henkilötunnuksen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron. Kaikki pitää mennä kohdalleen.
Mutta mitäs iloa sille kirjoittajalle siitä olisi? Eihän se kuitenkaan täällä missään näkyisi, vain ylläpito tietää oikean nimen.
En usko että niin inhottavia tyyppejä on olemassakaan....tai siis voihan ollakin mutta aika epätodennäköistä.
Senhän pitäs tietää sun henkilötunnukses ja sillon sen pitäs olla sun aika läheinen tuttava.
Ei - en usko että niin kammottavia tuttavia kellään on.henkilötunnusta anneta,vain nimi ja posti/sähköpostiosoite,syntymäajankin voi ihan vapasti keksiä ;DD
- Marion.T
rekkaamiseen kirjoitti:
henkilötunnusta anneta,vain nimi ja posti/sähköpostiosoite,syntymäajankin voi ihan vapasti keksiä ;DD
siitä on niin kauan kun olen rekisteröitynyt että en muista enää.
Jokuhan tuossa kirjoitti että oli koeillut sisään keksityillä tiedoilla eikä ollut päässyt. Kai Eniro jotenkin tarkistaa tietoja, onhan sillä hakupalvelu.
Ei toi asia mua mitenkään vaivaa, jos joku haluaa mun oikeaa nimeäni käyttää niin siitä vaan ihan vapaasti. Sehän jää kuitenkin ylläpidon salaisuudeksi, ja jos sieltä alkaa tulemaan valituksia niin sitten tiedän että joku käyttää mun nimeäni ja sähköpostiosoitettani herjojen kirjoittamiseen. Mutta epäilen että tuttavapiirissäni tuskin on sellaista tyyppiä joka moista tekisi.
Joka hemmetin asiassahan voi netissä huijata vaikka kuinka paljon. Täällä me kuitenkin ollaan anonyymejä nimimerkkejä.
Ne joita netissä huijataan ovat liian herkkäuskoisia..niinkuin juuri Meritan nimissä tehty tilinumerojen kysely osoittaa. Siihenkin muutama oli tilinumeronsa antanut ja sinne menivät rahat..
Jatkuvasti tälläkin palstalla on ollut valituksia kuinka joku on huijannut senssipalstallla tai chatissa - kuinka hyväuskoisia ihmiset oikein ovat...en ymmärrä.
Joku tilaa vihamiehilleen seksiroinaa ja sen sellasta tavaraa..joka asiassahan voi huijata. - missä asuu joku
Marion.T kirjoitti:
Jokuhan tuossa kirjoitti että oli koeillut sisään keksityillä tiedoilla eikä ollut päässyt. Kai Eniro jotenkin tarkistaa tietoja, onhan sillä hakupalvelu.
Ei toi asia mua mitenkään vaivaa, jos joku haluaa mun oikeaa nimeäni käyttää niin siitä vaan ihan vapaasti. Sehän jää kuitenkin ylläpidon salaisuudeksi, ja jos sieltä alkaa tulemaan valituksia niin sitten tiedän että joku käyttää mun nimeäni ja sähköpostiosoitettani herjojen kirjoittamiseen. Mutta epäilen että tuttavapiirissäni tuskin on sellaista tyyppiä joka moista tekisi.
Joka hemmetin asiassahan voi netissä huijata vaikka kuinka paljon. Täällä me kuitenkin ollaan anonyymejä nimimerkkejä.
Ne joita netissä huijataan ovat liian herkkäuskoisia..niinkuin juuri Meritan nimissä tehty tilinumerojen kysely osoittaa. Siihenkin muutama oli tilinumeronsa antanut ja sinne menivät rahat..
Jatkuvasti tälläkin palstalla on ollut valituksia kuinka joku on huijannut senssipalstallla tai chatissa - kuinka hyväuskoisia ihmiset oikein ovat...en ymmärrä.
Joku tilaa vihamiehilleen seksiroinaa ja sen sellasta tavaraa..joka asiassahan voi huijata.Martti Mäkinen jos hän ilmoittaa rekisteröityessään osoitteeksi vaikka Espoonlahdentie 13,ei puhelinnumeroa ole pakko anta eikä kaikilla nykyään enää edes ole kuin käteiskorttikänny;D
- Sirius
Marion.T kirjoitti:
Joku tilaa vihamiehilleen seksiroinaa ja sen sellasta tavaraa..joka asiassahan voi huijata.vielä tullut postissa kunnon megadildoa jonkun tilaamana mutta voihan sellainenkin onni vielä sattua kohdalle ;DDD
- Marion.T
missä asuu joku kirjoitti:
Martti Mäkinen jos hän ilmoittaa rekisteröityessään osoitteeksi vaikka Espoonlahdentie 13,ei puhelinnumeroa ole pakko anta eikä kaikilla nykyään enää edes ole kuin käteiskorttikänny;D
tuohon, en satu kuulumaan Eniron
palkkalistoille:-DD - Marion.T
Sirius kirjoitti:
vielä tullut postissa kunnon megadildoa jonkun tilaamana mutta voihan sellainenkin onni vielä sattua kohdalle ;DDD
mutta jostakin luin kuinka joku onneton oli saanut tavaraa niin pajon että olis voinu seksikaupan perustaa:-DD
Kyllä se oli saanut ne palauttaa, ettei tarvinnut sentään maksaa niistä, mutta ei se kovin kivaa ole jos alkaa tulemaan tilaamatonta sexy-tavaraa pakettikaupalla kotiin:)) - Sirius
Marion.T kirjoitti:
mutta jostakin luin kuinka joku onneton oli saanut tavaraa niin pajon että olis voinu seksikaupan perustaa:-DD
Kyllä se oli saanut ne palauttaa, ettei tarvinnut sentään maksaa niistä, mutta ei se kovin kivaa ole jos alkaa tulemaan tilaamatonta sexy-tavaraa pakettikaupalla kotiin:))mua haittaisi jos ne olis maksettu jo:DDD Mä myisin niitä eteenpäin ja laittaisin rahat liiveihini.
Mutta oletan ettei ollut vielä maksettu. Kukahan tuollaisen tempun oli tehnyt? Siinähän täytyy tietää toisen nimi ja osoite. Tuskin kukaan chattituttu ainakaan vois tehdä tollasta kun ei anna henkilötietojaan. Vai oliko otettu vain umpimähkää puhelinluettelosta? - kun vain ilmoitat
Marion.T kirjoitti:
tuohon, en satu kuulumaan Eniron
palkkalistoille:-DDjonkun nimen ja käyvän posti/sähköpostiosoitteen ei kukaan tarkasta asuuko siellä sen niminen henkilö eikä tuskin palstanpitäjällä olisi edes varaa aikaa tarkistaa sellaista,tänne kai kirjautuu päivitäin muutama sata henkilöä,lisäksi voi sensijaan ilmoittaa asuvansa ulkomailla jolloin ei edes tarvitse ilmoittaa missä maassa tai osoitetta;DD
- Marion.T
Sirius kirjoitti:
mua haittaisi jos ne olis maksettu jo:DDD Mä myisin niitä eteenpäin ja laittaisin rahat liiveihini.
Mutta oletan ettei ollut vielä maksettu. Kukahan tuollaisen tempun oli tehnyt? Siinähän täytyy tietää toisen nimi ja osoite. Tuskin kukaan chattituttu ainakaan vois tehdä tollasta kun ei anna henkilötietojaan. Vai oliko otettu vain umpimähkää puhelinluettelosta?joku vihastunut naapuri, tai työkaveri tai joku sellanen.
Se on kuulemma aika yleistä että jonkun nimellä tilataan juuri seksitavaroita kiusantekomielessä.
Juu ja kyllähän niitä vois tulla jos ne olis valmiiksi maksettu, mutta eihän se sillon oliskaan kiusantekoo:-DD - Marion.T
kun vain ilmoitat kirjoitti:
jonkun nimen ja käyvän posti/sähköpostiosoitteen ei kukaan tarkasta asuuko siellä sen niminen henkilö eikä tuskin palstanpitäjällä olisi edes varaa aikaa tarkistaa sellaista,tänne kai kirjautuu päivitäin muutama sata henkilöä,lisäksi voi sensijaan ilmoittaa asuvansa ulkomailla jolloin ei edes tarvitse ilmoittaa missä maassa tai osoitetta;DD
en kuitenkaan viitsi kokeilla:-DD
Kyllä mulla on ihan omat oikeat tiedot aina ikää myöten. Pitäsköhän taas alkaa käyttämään rekattua nikkiään...en taida, tällä nikillä mut täällä paljon paremmin tunnetaan:-DD - se joka
Marion.T kirjoitti:
Kyllä se oli saanut ne palauttaa, ettei tarvinnut sentään maksaa niistä, mutta ei se kovin kivaa ole jos alkaa tulemaan tilaamatonta sexy-tavaraa pakettikaupalla kotiin:))ei kiirehdi suotta?, joka sai niitä (mukamas) ;DDD
- jfsdkjfks
Kaikki tuntui menevät nappiin vaikka olin feikkihenkilöllisyydellä liikkeellä, rekisteröityminen meni läpi, mutta kun yritin kirjautua tunnuksilla, tökkäsi salasanaan. Puhnro ja e-mail osoite olivat tekaistuja.
- Miten on?
jos et olisi laittanut mitään puhelinnumeroa tai meiliosoitetta niin se olisi mennyt läpi, vai? Eihän kaikilla ole edes puhelinta tai meiliosoitetta joten luulisi että se päästäisi läpi vaikkei niitä laittaisikaan. Siis joku voi hämyyttää näissäkin hommeleissa:((
- Marion.T
Miten on? kirjoitti:
jos et olisi laittanut mitään puhelinnumeroa tai meiliosoitetta niin se olisi mennyt läpi, vai? Eihän kaikilla ole edes puhelinta tai meiliosoitetta joten luulisi että se päästäisi läpi vaikkei niitä laittaisikaan. Siis joku voi hämyyttää näissäkin hommeleissa:((
ilman meiliosoitetta ja puhelinnumeroa.
Et saa nimimerkkiä ilman niitä. - Miten on?
Marion.T kirjoitti:
ilman meiliosoitetta ja puhelinnumeroa.
Et saa nimimerkkiä ilman niitä.joku ottaa tekaistulla nimellä meiliosoitteenkin ja keksiä puhelinnumeron tai laittaa vain jonkun numeron vaikka puhelinluettelosta.
- jfkajf
Miten on? kirjoitti:
joku ottaa tekaistulla nimellä meiliosoitteenkin ja keksiä puhelinnumeron tai laittaa vain jonkun numeron vaikka puhelinluettelosta.
Yrittänyttä ei laiteta. Siis minä yritin, eikä onnistu. Yritä itse ja kerro sitten kokemuksistasi, pelle.
- Marion.T
Miten on? kirjoitti:
joku ottaa tekaistulla nimellä meiliosoitteenkin ja keksiä puhelinnumeron tai laittaa vain jonkun numeron vaikka puhelinluettelosta.
niin epävarma, sillähän se on selvä.
Mä en tiedä onnistuuko, enkä kyllä aio koittaakaan.
Tää Marion.T on hävitetty nikki, ja tätä ei voi enää kukaan rekisteröidä, en edes mä itse. - Miten on?
Marion.T kirjoitti:
niin epävarma, sillähän se on selvä.
Mä en tiedä onnistuuko, enkä kyllä aio koittaakaan.
Tää Marion.T on hävitetty nikki, ja tätä ei voi enää kukaan rekisteröidä, en edes mä itse.tämä spekulointi oikeastaan on koska IP-numeron perusteellahan ihmiset voi jäljittää ellei sitten söhellä jollain kirjaston koneella tai peräti kaverinsa koneella:((((
- Marion.T
Miten on? kirjoitti:
tämä spekulointi oikeastaan on koska IP-numeron perusteellahan ihmiset voi jäljittää ellei sitten söhellä jollain kirjaston koneella tai peräti kaverinsa koneella:((((
täysin samaa mieltä.
- Remmari ek
Miten on? kirjoitti:
Meilosoite on pakollinen kenttä, kuten kaikki muutkin puhelinnumeroa lukuunottamatta. Koska Enirolla on myös puhelin- ja osoitehaku, niin täysin tuulesta temmattu osoite ei varmaankaan toimi. Kirjautumusessa on myös kirjautumisen tarkistus pakollisena kenttänä. Ei kai se voi olla feikkiä?
Voi hyvin olla, että voi käyttää toisen meiliosoitetta, mutta mitä hyötyä siitä olisi? Taidat nyt tehdä kärpäsestä härkäsen.
Kokeile, mutta sovi ensin sähköpostin oikean omistajan kanssa, jos se sattuisi onnistumaan.
Minun on vähän vaikea uskoa, että ylläpito kyttäisi ihmisten nimiä. Se olisi jo kokopäivätyötä, kun Suomi24 ilmoittaa, että viestejä on lähetetty kaikkiaan yli 14 miljoonaa. - jfsdkjfks
Remmari ek kirjoitti:
Meilosoite on pakollinen kenttä, kuten kaikki muutkin puhelinnumeroa lukuunottamatta. Koska Enirolla on myös puhelin- ja osoitehaku, niin täysin tuulesta temmattu osoite ei varmaankaan toimi. Kirjautumusessa on myös kirjautumisen tarkistus pakollisena kenttänä. Ei kai se voi olla feikkiä?
Voi hyvin olla, että voi käyttää toisen meiliosoitetta, mutta mitä hyötyä siitä olisi? Taidat nyt tehdä kärpäsestä härkäsen.
Kokeile, mutta sovi ensin sähköpostin oikean omistajan kanssa, jos se sattuisi onnistumaan.
Minun on vähän vaikea uskoa, että ylläpito kyttäisi ihmisten nimiä. Se olisi jo kokopäivätyötä, kun Suomi24 ilmoittaa, että viestejä on lähetetty kaikkiaan yli 14 miljoonaa.Mulla oli todellisen ihmisen nimi, todellinen osoite (mutta toisen ihmisen), keskitty kännynumero ja oma vanha meiliosoite. Ei vaan onnannu, en tiedä mistä oli kii.
- rekisteröityä
Miten on? kirjoitti:
vaikka Jippiille ja ottaa siellä feikkisähköpostiossan,ei siellä tarvitse antaa myöskään henkilötunnusta;D
- Ensin rekkaat itsesi
jfkajf kirjoitti:
Yrittänyttä ei laiteta. Siis minä yritin, eikä onnistu. Yritä itse ja kerro sitten kokemuksistasi, pelle.
naapurisi/kamusi osoitteella ja nimellä jippiille ja otat sähköpostiossan,sitten rekkaat täällä nikin sillä nimellä,edellyttää vain ettei sillä sähköpostilla tai nimellä/kotioisoitteella ole aikaisemmin rekisteröity nikkiä;D
- ei ollutkaan
Miten on? kirjoitti:
tämä spekulointi oikeastaan on koska IP-numeron perusteellahan ihmiset voi jäljittää ellei sitten söhellä jollain kirjaston koneella tai peräti kaverinsa koneella:((((
kysymys;DD
- "Menninkäinen"
Marion.T kirjoitti:
täysin samaa mieltä.
Joku yökkö esim.töistä,jos ja kun on hiljaisempaa.
- koneelle ei
Miten on? kirjoitti:
pääse kuin omalla kirjastokortin kautta saadulla salanumerolla, eli sekin voidaan jäljittää.
- salakaataja
koneelle ei kirjoitti:
pääse kuin omalla kirjastokortin kautta saadulla salanumerolla, eli sekin voidaan jäljittää.
, NIILLE LYHYILLE 15-20 MINUUTIN KONEILLE EI MITÄÄN KORTTIA TARVI, AINAKAAN MEILLÄPÄIN. Sama on nettikahviloissa, kuppi kahvia ja sitten sekoileen nettiin...
- ei ois tarvinnut
salakaataja kirjoitti:
, NIILLE LYHYILLE 15-20 MINUUTIN KONEILLE EI MITÄÄN KORTTIA TARVI, AINAKAAN MEILLÄPÄIN. Sama on nettikahviloissa, kuppi kahvia ja sitten sekoileen nettiin...
huutaa", Ymmärrän kyllä vähemmälläkin...
Täälläpäin tarvii jopa niille 15 min. koneillekin kortti. eli täälläpäin ei sekoilla koneilla.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa oikein näin joulun alla? kiukkuisia ootte kuin perseeseen ammmutut karhut! Mee sinäkin välillä sisälle nukkumaan, ettei pää palellu ja sen sisus... - Missä
ei ois tarvinnut kirjoitti:
huutaa", Ymmärrän kyllä vähemmälläkin...
Täälläpäin tarvii jopa niille 15 min. koneillekin kortti. eli täälläpäin ei sekoilla koneilla.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa oikein näin joulun alla? kiukkuisia ootte kuin perseeseen ammmutut karhut! Mee sinäkin välillä sisälle nukkumaan, ettei pää palellu ja sen sisus...maalaiskylässa asut;DD
- 123456
Missä kirjoitti:
maalaiskylässa asut;DD
Hyvää Joulua sinullekin :))
- Jermu
Missä kirjoitti:
maalaiskylässa asut;DD
Mulle et pärjää, niin heti olet asiallisesti käyttäytyvien kimpussa. Häpeä luuseri! Kjäh!
- ja hyvää
Jermu kirjoitti:
Mulle et pärjää, niin heti olet asiallisesti käyttäytyvien kimpussa. Häpeä luuseri! Kjäh!
ja rauhallista joulua sinulle. ;)))
- Namenoz-
Näin maallikko-oikeustajulla tuossa on kyllä vähän petokseen viittaavaa. Jos vielä aiheuttaa toiselle vahinkoa tai saattaa jotenkin huonoon valoon, voi johtaa jopa vahingonkorvauksiin. Eiköhän siis ole viisainta esiintyä vaan rehellisesti omana itsenään.
Hyvää joulua niin nikkareille kuin puskareillekin!- Miten on?
tarkoitus tehdä mitään temppuja kunhan pohdin josko joku voisi toimia sillä lailla. Siksi täällä niitä puska-jusseja ja -justiinoita varmaan onkin niin paljon kun eivät halua kirjautua omalla nimellään. Vai mikä syynä?
- kirjautuu
Miten on? kirjoitti:
tarkoitus tehdä mitään temppuja kunhan pohdin josko joku voisi toimia sillä lailla. Siksi täällä niitä puska-jusseja ja -justiinoita varmaan onkin niin paljon kun eivät halua kirjautua omalla nimellään. Vai mikä syynä?
nimellä Martti Mäkinen esim sen sijaan kuin omalla nimellään niin ketä silloin muka feikkaa ;DD
- Marion.T
Miten on? kirjoitti:
rekisteröitykin nikki, eipä vaan tule käytettyä sitä ollenkaan. Ja onhan tämäkin mun vanha rekattu ja pois heitetty nikki:-DD
En katso itseäni puska-Jussiksi vaikka en olekaan rekisteröitynyt enää tällä nikillä. - salakaataja
ja White House 123 on eniten käytetty nimi ja osoite näissä ympyröissä ja läpi menee, Puh.numeron voi laittaa vaikka 1234567.
Mutta ovelinta on laittaa sellainen nimi ja nikki, että se näyttää ihan oikealta, vaikka sitä ei ole olemassakaan. --tyhmemmät ei edes älyä epäillä.
Kuvankin voi muokata, kääntää pelikuvaksi tai laittaa hiukset kaljulle tai kaljun peittää rastoilla...
- AnttiIlmari
Olen vakikirjoittaja ihan muulla forumilla ja muista aiheista. Siellä on viime viikkoinan tosi kiusallinen häirikkö, joka mainosta typerää pederastista nettikirjaansa joka käänteessä. Sen tyypin kiusaksi rekisteröin tämän nimimerkin "kootuin tiedoin". Kokeiluni onnistui, että tiedoksi teille. Yritin saada Gallerian kuvan kohdalle suuresti "ihalemani" George Bushin kuvan, mutta se ei onnistu kun ei ole muuta keinoa kuin kopioida Googlesta. Gallerian kuvaksi Googlen jpgt eivät kelpaa.
Saas nähdä kuin mun käy jatkossa.
Mutta se penteleen Puustinen ottaa niin sairaasti päähän, että kiusaa se on pienikin kiusa.- dfjsdjkjfksd
Että kaksi tuntia sai feikki AnttiIlmari elää !!!
- siitä mitä kirjoittelee
dfjsdjkjfksd kirjoitti:
Että kaksi tuntia sai feikki AnttiIlmari elää !!!
vann siitä onnistuuko rekisteröityminen feikkinimellä;DD
- TÖRKIMYS!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos sellainen tarve tulisi, voidaan helposti selvittää, miltä koneelta viestit on lähetetty. En ole nähnyt kenenkään ilmoittaneen omaa nimeään, paitsi kerran näin sellaisenkin galleriasivulla.
Luulen, että rekisteröidyt nimimerkit ovat ehkä valmiimpia seisomaan sanojensa takana kuin joskus herjoja kirjoittelevat rekisteröitymättömät.
Luulen myös, että useimmat ovat ihan tavallisia ihmisiä, jotka tulevat tänne hetkeksi juttelemaan samalla tavoin kuin poikkeaisivat vaikka lähipubiin. Uskon ihmisillä olevan täällä ihan yhtä puhtaat jauhot pussissaan kuin satunnaisesti kohdatulla ihmisellä missä tahansa.
Onko sinulla jokin erityinen syy huoleesi? Laitapa hakuun oma nimesi, eiköhän se sieltä selviä. Tarvittaessa voit sitten ottaa yhteyden ylläpitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961512
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646