Yks tuttu osto kalliin rannekellon kaveriltaan jonka tiesi olleen vankilassa jne.mutt ajatteli että mitäpä hänelle kuuluu jos onkin jostain varastanut kun sai sopivaan hintaan.Oli jätkä vielä kehunut jostain helposta keikast.Just joo ja käviki ilmi että kytät oliki antanu sen tehä helpon keikkansa ja sit vaan seurannu että ketkä kaikki kuuluu sen kanssa rikoksia tehneeseen porukkaa ja joutu tää tuttuki sit kiinni ja syytteit varastetun tavaran halussa pidost ja ties mist saa.Niin että jos joku kehuu että tekee helpolla jotain varastelua tai jotain muuta sellasta niin älkää uskoko.Voitte ite vaan joutuu poseen ja enempi tääki olis hyötyny jos olis kytille ilmottanu ku nykyisin saa kuulema toimivista vihjeistä rahaa.
Vastaukset 3
- Ole ite tarkkana
YLLÄTYS?!?!?!
- toivottavasti
Eihän kukaan varastaisi mitään, jos ei ole sitä, joka ostaa sen kaman. Toivottavasti kaveri ja sen kaveri sai kunnon tuomion.
- Nimetön
Unohda noi ilmoitukset kytille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493