Kenen artistin nimmarin haluaisitte saada ?
Kenen nimmari puuttuu ?
6
705
Vastaukset
- Noora
vaikka kenen julkkiksen, Helmut Lotin, Andrea Bosellin, Eros Ramazotin jne...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
- Saapas
Suurimman osan artisteitten nimmari puuttuu. Tosin edellisestä poiketen Helmut Lotti on nimmarinsa kirjoittanut minulle keikallaan.
- MLF
Olen saanut tänä vuonna Helmutilta 8 nimmaria. Ei hassummin :) Mutta vielä on moni levy signeeraamatta.
- hupakynä
Monia puuttuu, jotka haluaisin: Taipaleen Reiskalta, Silmun Sinolata, Kääriäisen Jormalta, Tarja Lunnakselta....vaan olispa joskus saanut Elviksen tai Johnny Cashin nimmarit...voi pojat, kyllä historia lehdet mahtaisivat havista tänään....
Anna Eriksson ainakin...tai no varmaan Lunnaksen Tarjakin...
Mulla on vasta Einin ja Eija Kantolan nimmarit- mutta
tammiskuussa saan varmaan senkin,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550