Keksitkö parempaa kirjettä joulupukille perusteluineen, miksi Matti olisi hyvä joulupukki? Tässä minun versio:
Rakas Joulupukki!
Sitten kun jäät eläkkeelle tai kuolet, toivoisin, että muistaisit testamentissasi Mattia. Oikeastaan voisit jo nyt (kaiken varalta) tehdä merkinnän testamenttiisi. Matti Nykänen on (ilmeisesti) vailla duunia ja hän olisi paras seuraajasi sekä puuhkalakin ja valkoparran perijä. Matti on pellavapää, niin hänelle tuo tuuhea valkoinen parta kasvaisi luonnostaan.
Miksi Matti? Hän on ilmiö, kun pitää olla useassa paikassa yhtä aikaa (keikka Tampereella, Matti Jyväskylässä). Matilla on pisin kokemus tonttuilusta (lusinutkin sen takia). Matti uskaltaa pitää sylissään vieraita hyvin luonnollisesti eikä edellistä sylissäistujaa jää ikävä, kun seuraava istahtaa polvelle. Ja tottakai pukin pitää olla musikaalinenkin, ja sitähän Matti on! Niin herkkä ja sointuva ääni...
Terveisin joulu-Matin suuri ihailija :)
P.S. Minulla on Matti aina kukkarossakin.
Matti Suomen viralliseksi joulupukiksi
N:o 1 in Town
1
249
Vastaukset
- alpo
onhan mati hyväsydämmien iminen ja täten varmaaan sopisikin julupukiksi.Muttta ehkä matilla on tällä hetkelle kuitenkin eniten annettavana taiteillijana. Muuten matti ei ole luonnostaan vaaleahiuksinen! tätä ei varmaan kaikkkki tiedäkkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086