että sinä voisit olla kiinnostunut minusta!? Vai kuvittelenko olemattomia, onko tämä jotain peliä ja vedätystä (taas)? Nytko vasta ihastuit vaiko jo silloin? Pysyitkö silloin vain tahdikkaasti takavasemmalla sattuneistä syistä?
Huhhuh, johan oli yllätys. En tiedä mitä ajatella tästä. Imartelevaahan se olisi, olethan pitkä ja komea, mutta... Minun on vaikea tämän kaiken jälkeen luottaa kenenkään ja uskoa, että joku voisi olla aidosti kiinnostunut minusta ihmisenä.
Kiehdot, mutten tässä tilanteessa voi itse tehdä mitään. Vaikeaa se muutenkin on... Jos pelaat kiusaaksesi, lopeta kiitos tähän. Jos olet tosissasi, kärsivällisyyttä. Vaikka pitkälle olenkin päässyt, ovat haavat edelleen auki ja syvät.
Voi itku mikä soppa.
Enpä olisi
10
2217
Vastaukset
- AidostiKiinnostunut
Minä ainakin olen aidosti kiinnostunut! Joten ei kun yhteyttä vain tähän suuntaan, niin katsotaan mitä saadaan aikaan.
- hyppäsit?
.. etunimesi ensi kirjain oli?
- mutta
teksti voisi olla minun kirjoittamani.
H edelleen. Entä sun? - mutta
mutta kirjoitti:
teksti voisi olla minun kirjoittamani.
H edelleen. Entä sun?..et ole hän - hyvää yötä kuitenkin.
- yötä..
mutta kirjoitti:
..et ole hän - hyvää yötä kuitenkin.
sinulle E.
- myös
mutta kirjoitti:
..et ole hän - hyvää yötä kuitenkin.
sinulle herra A.
... muka joku tietty henkilö voisi olla kiinnostunut sinusta? eihän sitä aina voi osoittaa kiinnostustaan niinkuin sen itse haluaisi.
- minä vaan
tiedät hyvin että ihastuin sinuun (ensi kerran jo kauan vuosia sitten),
ja haluaisin todella tutustua sinuun, mutta kun olen tällainen arka
viivyttelijä, en uskaltanut toimia silloin kun olisi pitänyt.
Ymmärrän ettet enää luota minuun, mutta voit luottaa siihen, ettei
tarkoituksenani ollut ikinä pahoittaa mieltäsi tai loukata sinua.
Ehkäpä vielä joskus tiemme kohtaavat... - seurannut,
..sinua,sitten ajattelin,että oletkin kiinnostava tyyppi,mutta menetän sinut kuitenki.
- wileeni!
Seuraatsä mua? Ooksä joku hiippari joka tumputtaa jossain ikkunan alla ku näät musta vilaukse? Tartteeks mu soittaa poliisi? HÄ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362679- 1282363
- 1582074
- 391975
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401309
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114914