Enpä olisi

uskonut

että sinä voisit olla kiinnostunut minusta!? Vai kuvittelenko olemattomia, onko tämä jotain peliä ja vedätystä (taas)? Nytko vasta ihastuit vaiko jo silloin? Pysyitkö silloin vain tahdikkaasti takavasemmalla sattuneistä syistä?

Huhhuh, johan oli yllätys. En tiedä mitä ajatella tästä. Imartelevaahan se olisi, olethan pitkä ja komea, mutta... Minun on vaikea tämän kaiken jälkeen luottaa kenenkään ja uskoa, että joku voisi olla aidosti kiinnostunut minusta ihmisenä.

Kiehdot, mutten tässä tilanteessa voi itse tehdä mitään. Vaikeaa se muutenkin on... Jos pelaat kiusaaksesi, lopeta kiitos tähän. Jos olet tosissasi, kärsivällisyyttä. Vaikka pitkälle olenkin päässyt, ovat haavat edelleen auki ja syvät.

Voi itku mikä soppa.

10

2230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AidostiKiinnostunut

Minä ainakin olen aidosti kiinnostunut! Joten ei kun yhteyttä vain tähän suuntaan, niin katsotaan mitä saadaan aikaan.

• hyppäsit?

.. etunimesi ensi kirjain oli?

• mutta

teksti voisi olla minun kirjoittamani.
        H edelleen. Entä sun?

• mutta
        mutta kirjoitti:

teksti voisi olla minun kirjoittamani.
        H edelleen. Entä sun?

..et ole hän - hyvää yötä kuitenkin.

• yötä..
        mutta kirjoitti:

sinulle E.

• myös
        mutta kirjoitti:

sinulle herra A.

• ... muka joku tietty henkilö voisi olla kiinnostunut sinusta? eihän sitä aina voi osoittaa kiinnostustaan niinkuin sen itse haluaisi.

• minä vaan

tiedät hyvin että ihastuin sinuun (ensi kerran jo kauan vuosia sitten),
      ja haluaisin todella tutustua sinuun, mutta kun olen tällainen arka
      viivyttelijä, en uskaltanut toimia silloin kun olisi pitänyt.

Ymmärrän ettet enää luota minuun, mutta voit luottaa siihen, ettei
      tarkoituksenani ollut ikinä pahoittaa mieltäsi tai loukata sinua.

Ehkäpä vielä joskus tiemme kohtaavat...

• seurannut,

..sinua,sitten ajattelin,että oletkin kiinnostava tyyppi,mutta menetän sinut kuitenki.

• wileeni!

Seuraatsä mua? Ooksä joku hiippari joka tumputtaa jossain ikkunan alla ku näät musta vilaukse? Tartteeks mu soittaa poliisi? HÄ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      163
      5015
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      23
      3632
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      166
      3437
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2937
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2689
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      28
      2068
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1905
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1844
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      155
      1522
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1512
    Aihe