että sinä voisit olla kiinnostunut minusta!? Vai kuvittelenko olemattomia, onko tämä jotain peliä ja vedätystä (taas)? Nytko vasta ihastuit vaiko jo silloin? Pysyitkö silloin vain tahdikkaasti takavasemmalla sattuneistä syistä?
Huhhuh, johan oli yllätys. En tiedä mitä ajatella tästä. Imartelevaahan se olisi, olethan pitkä ja komea, mutta... Minun on vaikea tämän kaiken jälkeen luottaa kenenkään ja uskoa, että joku voisi olla aidosti kiinnostunut minusta ihmisenä.
Kiehdot, mutten tässä tilanteessa voi itse tehdä mitään. Vaikeaa se muutenkin on... Jos pelaat kiusaaksesi, lopeta kiitos tähän. Jos olet tosissasi, kärsivällisyyttä. Vaikka pitkälle olenkin päässyt, ovat haavat edelleen auki ja syvät.
Voi itku mikä soppa.
Enpä olisi
10
2230
Vastaukset
- AidostiKiinnostunut
Minä ainakin olen aidosti kiinnostunut! Joten ei kun yhteyttä vain tähän suuntaan, niin katsotaan mitä saadaan aikaan.
- hyppäsit?
.. etunimesi ensi kirjain oli?
- mutta
teksti voisi olla minun kirjoittamani.
H edelleen. Entä sun? - mutta
mutta kirjoitti:
teksti voisi olla minun kirjoittamani.
H edelleen. Entä sun?..et ole hän - hyvää yötä kuitenkin.
- yötä..
mutta kirjoitti:
..et ole hän - hyvää yötä kuitenkin.
sinulle E.
- myös
mutta kirjoitti:
..et ole hän - hyvää yötä kuitenkin.
sinulle herra A.
... muka joku tietty henkilö voisi olla kiinnostunut sinusta? eihän sitä aina voi osoittaa kiinnostustaan niinkuin sen itse haluaisi.
- minä vaan
tiedät hyvin että ihastuin sinuun (ensi kerran jo kauan vuosia sitten),
ja haluaisin todella tutustua sinuun, mutta kun olen tällainen arka
viivyttelijä, en uskaltanut toimia silloin kun olisi pitänyt.
Ymmärrän ettet enää luota minuun, mutta voit luottaa siihen, ettei
tarkoituksenani ollut ikinä pahoittaa mieltäsi tai loukata sinua.
Ehkäpä vielä joskus tiemme kohtaavat... - seurannut,
..sinua,sitten ajattelin,että oletkin kiinnostava tyyppi,mutta menetän sinut kuitenki.
- wileeni!
Seuraatsä mua? Ooksä joku hiippari joka tumputtaa jossain ikkunan alla ku näät musta vilaukse? Tartteeks mu soittaa poliisi? HÄ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133070Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin822080Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961781Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709