Kuka tekee Hämeenlinnassa parhaat ohjauskulmat, eli kellä on eniten kokomusta madalletuista autoista???
Kuka tekee parhaat ohjauskulmat????
7
8292
Vastaukset
- Jamppa1
kai niitä kovin moni teekkään. Itse kävin joskus olisko 2001 tai 2002 euromasterilla. Hyvä tuli ja maksoi 200 mk. Pelkkä aurauksen säätö.
Tiedä jos mersussa on enemmänkin säätöjä? tarkoitat ohjauskulmien teolla? Ohjauskulmien säätöä tehtaan arvoihin eli etupyörian suuntausta vai jotakin muuta?
Aurauksen voit säätää itsekin tai kaverin kanssa. Kestää puoli tuntia korkeintaan eikä maksa mitään.- mersu02
pyörien säätöä tehtaanarvoihin, autoo tosin laskettu 50 mm, en tiedä onko vaikutusta?
mersu02 kirjoitti:
pyörien säätöä tehtaanarvoihin, autoo tosin laskettu 50 mm, en tiedä onko vaikutusta?
tekemään korjaamo kuin korjaamo, jolla on tarvittavat laitteet. Paikkakuntaa tuntematta kehottaisin kyselemään eri liikkeistä etupyörien / kaikkien pyörien suuntauksen hintaa. Pyöränkulmat ehkä kannattaa kysyä Veholta siltä varalta, ettei joka paikassa niistä ole tietoja. Siis Camber, Caster ja auraus sekä sallitut vaihtelurajat. Taka-akselin pyöränripustuksesta riippuen mahdollisesti myös samat sinne sinne. Tai saattaa ne löytyä kirjastosta esim. Haynesin korjausoppaasta.
Itse kannattaa tarkastaa ennen suuntausta, ettei missään nivelissä tai pyöränlaakereissa ole väljää, koska silloin työ menee hukkaan.
Korin laskemisen vaikutusta pyöränkulmiin en osaa äkkiseltään arvioida.- vaikutusta
mersu02 kirjoitti:
ja saatat tarvita erillisen säätösarja siihen, etä saat kulmat kohdalleen! http://www.tunex.fi/K-MAC luettelo3.pdf
- edellinen
vaikutusta kirjoitti:
ja saatat tarvita erillisen säätösarja siihen, etä saat kulmat kohdalleen! http://www.tunex.fi/K-MAC luettelo3.pdf
etenkin mersussa on tuo takapyörien säätö muuten mahdoton saada kohdalleen
- Autoilija -50
Paras Wetteri Power Oy Oulu, ainakin raskaankaluston osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197