perskeles rakastuin eilen kun pamahettii reissuhommista nii ajettiin sitten mikkelin kautta ja urpolan nesteelle nii siellä oli perkeleen kaunis vaalee/brunette hiuksine pimu taitaa olla sen nesteen omistajan tyttö.. siel tiskin takan siviilit päällä stippaili :) kyl oli loppu päivä hymy korvilla..
neste
17
2375
Vastaukset
- jande87
mäkin oon rakastunu samaan naiseen,riippuen tietysti siitä onko sama neste kyseessä.,.,.,on aika himo neito!!!!!!
- Mikkeli on iso kaupunki
Mikkelihän on niin iso "kaupunkin", varsinainen metropolis, että on vaikea tietää, mikä niistä monista Neste asemista on tässä tapauksessa kyseessä!
- eka viesti paremmin
Mikkeli on iso kaupunki kirjoitti:
Mikkelihän on niin iso "kaupunkin", varsinainen metropolis, että on vaikea tietää, mikä niistä monista Neste asemista on tässä tapauksessa kyseessä!
Urpolan Neste on kyseessä eli toisinsanoen Rinnekadun Neste.
- olkaa ylpeitä
eka viesti paremmin kirjoitti:
Urpolan Neste on kyseessä eli toisinsanoen Rinnekadun Neste.
No tuo paikan nimi vie voiton kaikesta. Miten on, vieläkö saatte aikamerkin postitse?!
- Urpolassa
olkaa ylpeitä kirjoitti:
No tuo paikan nimi vie voiton kaikesta. Miten on, vieläkö saatte aikamerkin postitse?!
Kaunista seutua 1,5km keskustasta:
http://www.ofw.fi/virpi/mikkeli11.htm
- Mikkeliläisiä kansanperinteitä
Siis oliko blondi vai brunette, päätä jo!
- Hartsa
jos en rakastunut, niin ihastunut sinuun, sinä vaaleaverikkö jolla on ihanat kurvit. Sulla on ihanan upeat rinnat, jospa mä kerran pääsisin..
- onkin
Hartsa kirjoitti:
jos en rakastunut, niin ihastunut sinuun, sinä vaaleaverikkö jolla on ihanat kurvit. Sulla on ihanan upeat rinnat, jospa mä kerran pääsisin..
täys urpola.
- sanon minä
onkin kirjoitti:
täys urpola.
mitäs vietät elämää neljän seinän sisässä.
- captain Kirk
Pojat pojat ei pidä leikkiä tulella... Saattaa sattua "juhaa leukaan" tai polttaa pikku sormet...
- Anonyymi
450 henkilöä saa lähteä pysyvästi nesteeltä kertoo talouselämä lehti
30 jakeluasemmaa suljetaan lopullisesti - Anonyymi
Minäpäs hyppään pyörän selkään ja lähden katsomaan sen plondin/prunetin. Onkohan Nesteen kahvio auki?
- Anonyymi
auki on pue hyvin päälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
auki on pue hyvin päälle!
ilmoita tänne kun olet päässyt Nesteelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilmoita tänne kun olet päässyt Nesteelle.
ich komme!
- Anonyymi
Piäsi pukille, kesällä männää naimisiin, kiitti vinkistä.
- Anonyymi
Taisitte narrata minuva. Ai muka kaunis nainen rinnekadun nesteellä? Mitähän seuraavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532057Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621255Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll651175- 1141091
- 67916
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72779