perskeles rakastuin eilen kun pamahettii reissuhommista nii ajettiin sitten mikkelin kautta ja urpolan nesteelle nii siellä oli perkeleen kaunis vaalee/brunette hiuksine pimu taitaa olla sen nesteen omistajan tyttö.. siel tiskin takan siviilit päällä stippaili :) kyl oli loppu päivä hymy korvilla..
neste
17
2396
Vastaukset
- jande87
mäkin oon rakastunu samaan naiseen,riippuen tietysti siitä onko sama neste kyseessä.,.,.,on aika himo neito!!!!!!
- Mikkeli on iso kaupunki
Mikkelihän on niin iso "kaupunkin", varsinainen metropolis, että on vaikea tietää, mikä niistä monista Neste asemista on tässä tapauksessa kyseessä!
- eka viesti paremmin
Mikkeli on iso kaupunki kirjoitti:
Mikkelihän on niin iso "kaupunkin", varsinainen metropolis, että on vaikea tietää, mikä niistä monista Neste asemista on tässä tapauksessa kyseessä!
Urpolan Neste on kyseessä eli toisinsanoen Rinnekadun Neste.
- olkaa ylpeitä
eka viesti paremmin kirjoitti:
Urpolan Neste on kyseessä eli toisinsanoen Rinnekadun Neste.
No tuo paikan nimi vie voiton kaikesta. Miten on, vieläkö saatte aikamerkin postitse?!
- Urpolassa
olkaa ylpeitä kirjoitti:
No tuo paikan nimi vie voiton kaikesta. Miten on, vieläkö saatte aikamerkin postitse?!
Kaunista seutua 1,5km keskustasta:
http://www.ofw.fi/virpi/mikkeli11.htm
- Mikkeliläisiä kansanperinteitä
Siis oliko blondi vai brunette, päätä jo!
- Hartsa
jos en rakastunut, niin ihastunut sinuun, sinä vaaleaverikkö jolla on ihanat kurvit. Sulla on ihanan upeat rinnat, jospa mä kerran pääsisin..
- onkin
Hartsa kirjoitti:
jos en rakastunut, niin ihastunut sinuun, sinä vaaleaverikkö jolla on ihanat kurvit. Sulla on ihanan upeat rinnat, jospa mä kerran pääsisin..
täys urpola.
- sanon minä
onkin kirjoitti:
täys urpola.
mitäs vietät elämää neljän seinän sisässä.
- captain Kirk
Pojat pojat ei pidä leikkiä tulella... Saattaa sattua "juhaa leukaan" tai polttaa pikku sormet...
- Anonyymi
450 henkilöä saa lähteä pysyvästi nesteeltä kertoo talouselämä lehti
30 jakeluasemmaa suljetaan lopullisesti - Anonyymi
Minäpäs hyppään pyörän selkään ja lähden katsomaan sen plondin/prunetin. Onkohan Nesteen kahvio auki?
- Anonyymi
auki on pue hyvin päälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
auki on pue hyvin päälle!
ilmoita tänne kun olet päässyt Nesteelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilmoita tänne kun olet päässyt Nesteelle.
ich komme!
- Anonyymi
Piäsi pukille, kesällä männää naimisiin, kiitti vinkistä.
- Anonyymi
Taisitte narrata minuva. Ai muka kaunis nainen rinnekadun nesteellä? Mitähän seuraavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️731604Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1151047YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52882- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606027733Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42716