neste

kurko

perskeles rakastuin eilen kun pamahettii reissuhommista nii ajettiin sitten mikkelin kautta ja urpolan nesteelle nii siellä oli perkeleen kaunis vaalee/brunette hiuksine pimu taitaa olla sen nesteen omistajan tyttö.. siel tiskin takan siviilit päällä stippaili :) kyl oli loppu päivä hymy korvilla..

17

2396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jande87

mäkin oon rakastunu samaan naiseen,riippuen tietysti siitä onko sama neste kyseessä.,.,.,on aika himo neito!!!!!!

• Mikkeli on iso kaupunki

Mikkelihän on niin iso "kaupunkin", varsinainen metropolis, että on vaikea tietää, mikä niistä monista Neste asemista on tässä tapauksessa kyseessä!

• eka viesti paremmin
        Mikkeli on iso kaupunki kirjoitti:

Mikkelihän on niin iso "kaupunkin", varsinainen metropolis, että on vaikea tietää, mikä niistä monista Neste asemista on tässä tapauksessa kyseessä!

Urpolan Neste on kyseessä eli toisinsanoen Rinnekadun Neste.

• olkaa ylpeitä
        eka viesti paremmin kirjoitti:

Urpolan Neste on kyseessä eli toisinsanoen Rinnekadun Neste.

No tuo paikan nimi vie voiton kaikesta. Miten on, vieläkö saatte aikamerkin postitse?!

• Urpolassa

• Mikkeliläisiä kansanperinteitä

Siis oliko blondi vai brunette, päätä jo!

• Hartsa

jos en rakastunut, niin ihastunut sinuun, sinä vaaleaverikkö jolla on ihanat kurvit. Sulla on ihanan upeat rinnat, jospa mä kerran pääsisin..

• onkin
        Hartsa kirjoitti:

jos en rakastunut, niin ihastunut sinuun, sinä vaaleaverikkö jolla on ihanat kurvit. Sulla on ihanan upeat rinnat, jospa mä kerran pääsisin..

täys urpola.

• sanon minä
        onkin kirjoitti:

täys urpola.

mitäs vietät elämää neljän seinän sisässä.

• captain Kirk

Pojat pojat ei pidä leikkiä tulella... Saattaa sattua "juhaa leukaan" tai polttaa pikku sormet...

• Anonyymi

450 henkilöä saa lähteä pysyvästi nesteeltä kertoo talouselämä lehti
      30 jakeluasemmaa suljetaan lopullisesti

• Anonyymi

Minäpäs hyppään pyörän selkään ja lähden katsomaan sen plondin/prunetin. Onkohan Nesteen kahvio auki?

• Anonyymi

auki on pue hyvin päälle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

auki on pue hyvin päälle!

ilmoita tänne kun olet päässyt Nesteelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ilmoita tänne kun olet päässyt Nesteelle.

ich komme!

• Anonyymi

Piäsi pukille, kesällä männää naimisiin, kiitti vinkistä.

• Anonyymi

Taisitte narrata minuva. Ai muka kaunis nainen rinnekadun nesteellä? Mitähän seuraavaksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1483
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      707
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      672
    Aihe