Eli siis viikkoja ton verran ja viime sunnuntaina rv39 1 oli kyllä selviä supistuksia, mut sen jälkeen ei oo pahemmin ollut :/
Alkaa mietityttämään että tuleeko vaavi sieltä itse ollenkaan...ekaa odotellaan. Toivon niin hirmuisesti ettei tarvitsisi käynnistää!
Miten teillä muilla on ollut? Kokemuksia ois kiva kuulla. Onko toivo luonnollisesta synnytyksestä mennyttä?
RV 39+5
6
2689
Vastaukset
- Kev82
Ei ole toivo mennyttä:) Meidän poitsu syntyi viikolla 41 2. Tiedän kyllä tapauksia, joissa vielä myöhemminkin on lapsukainen syntynyt ihan itseksiin luonnollisesti. Noilla viikoilla odottaminen alkaa olla jo melko tylsää... Muistan sen hyvin kokemuksesta;) Mutta toivotavasti teidän pikkuinen alkaa olla jo kypsä yksiöönsä ja tahtoo pian päästä äidin ja isin syliin! Tsemppiä koitokseen! Ja hyvät joulut.
- ......
Täällä ollan kans, ylihuomenna laskettu aika. Mutta eipä taida olla toiveita, että vauveli suvaitsisi saapua maailmaan lähipäivinä... Aika alkaa käydä sietämättömäksi, onneksi on joulu ja saa yölläkin syödä! Nautitaan siis masuista ja rauhallisista joulun tunnelmista! :)
- Minea
Älä menetä toivoasi luonnollisesta synnytyksestä. Vauvani syntyi 41 2 ihan tsestään, eka myös mulla. Sitä ennen ei mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä, vasta edellisenä iltana alkoi supistelemaan. Verenpaineet oli koholla ja koko ajan loppuviikkoina puhuttiin neuvolassa että todennäköisesti joudun käynnistykseen kun vauvan pääkään ei ollut kiinnittynyt. Tilanne oli vielä synnytyksessäkin että vauvan pää liikkui, mulla vaan oli siellä niin paljon tilaa, kätilökin sitä ihmetteli. Itse olin tosi huojentunut että käynnistystä ei tarvittu, olin siihen jo varautunut ja pelännytkin sitä. Joten vielä snulla on mahdollista saada vauvasi luonnolllisesti maailmaan. Tsemppiä ja voimia synnytykseen!
- odottelija78
Mulla on menossa 40 6, eikä suurempia tuntemuksia, välillä alaselkä ja -vatsaoireita. Ensi tiistaina on neuvola, silloin laitetaan lähete käynnistykseen, jos ei ole sitä ennen mitään tapahtunut! Olo on kuitenkin ihan hyvä, joten levollisin mielin odottelen! =)
- piima78
Ennen synnytyksen käynnistymistä en tuntenut supistuksen supistusta, joten ei ole toivo mennyt.
Nyt kakkosta odotellessa viikkoja 39 ja antanut jo kerran väärän "hälytyksen", supistukset loppuivat kesken.
normaalisti synnytys käynnistyy viikoilla 38-42, joten sinulla on vielä aikaa ihan normaaliin synnytykseen. - Ansku
Kyllä se joulumamma sieltä tullee. Ittelläni LA oli 16.12 ja vielä lasketun ajan iltana ei ollut mitään merkkejä että synnytys olis lähellä. Heräsin kuitenkin seuraavana aamuna kipeisiin supistuksiin (joita ei aikaisemmin ollut kertaakaan)ja seuraavana yönä meille syntyi esikoispoika. Määkin olin odotellut synnytyksen käynnistyvän hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa, koska kohdunkaula oli hävinnyt 36 viikon lääkärintarkastuksessa ja vauvan pää oli ollut kiinnittyneenä jo pidemmän aikaa ennen LA:ta. Tsemppiä sulle odotyksen loppumetreille, tiedä vaikka olisit jo laitoksella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829