Jos joku suunnittelee ef.n kautta kielimatkaa nii multa voi kysellä ihan mitä vaan nii vastaan mielelläni:)
Maili on primavera17_hotmail.com ja mun ef crew tunnus on RN94328. Eli jos varaat matkan nii ton mun koodin voi laittaa siihen varaukseen:D
Ite olin siis Maltalla St.Juliansissa kesällä 2005.Oli todella upee matka ja jäi paljon ihanii muistoja ja ikävä on,uusia kavereitakin sain kun lähdin yksin matkalle. Malta on tosi ihana paikka,joka päivä oli yli 30 astetta lämmintä ja siellä on hyvät shoppailu mahollisuudet.Hyviä baareja ja kansainvälinen meno.Siellä on ympäri maailmaa porukkaa kesäsin. Suosittelen Maltaa;)
Ef.n kielimatka Maltalla
41
6634
Vastaukset
- ...
Hei! Minua kiinnostaisi tosi paljon lähteä Maltalle 07. Miten kuuma siel oli, millanen vesi ja rannat? Sopiiko st. Julians 14 vuotiaalle, vai menisinkö mieluummin st. pauls bayhiin (kuulemma rauhallisempi)? Jos kielitaito ei oo mikää mahtava, miten pärjää jos menee kansainväliselle kurssille?
kiitos, jos viitsit vastata.- Riina92
Joo, suosittelen 14-vuotiaalle St.Paul's Baytä, se todellakin on rauhallisempi paikka kuin St. Julians. St. Julians on enemmän sellainen "biletyspaikka" kuin tämä Paul's Bay. En siis väitä, ettei siellä elämää olisi, mutta ei ehkä kuitenkaan sellaista biletystä, kuin Juliansissa. Itse siis olin 06-kesällä siellä ja suosittelen kaikille lämpimästi Maltan St.Paul's Baytä, siellä oli ihana lämpö (yli 30 astetta), ihana meri ja ranta, sain paljon uusia ystäviä ja opin englantia! Teimme myös kivoja retkiä muihin Maltan kaupunkeihin ja aktiviteettejä oli siis paljon, sen voin sanoa! :D Mutta siis, ihanaa oli!
- phjööh.
Riina92 kirjoitti:
Joo, suosittelen 14-vuotiaalle St.Paul's Baytä, se todellakin on rauhallisempi paikka kuin St. Julians. St. Julians on enemmän sellainen "biletyspaikka" kuin tämä Paul's Bay. En siis väitä, ettei siellä elämää olisi, mutta ei ehkä kuitenkaan sellaista biletystä, kuin Juliansissa. Itse siis olin 06-kesällä siellä ja suosittelen kaikille lämpimästi Maltan St.Paul's Baytä, siellä oli ihana lämpö (yli 30 astetta), ihana meri ja ranta, sain paljon uusia ystäviä ja opin englantia! Teimme myös kivoja retkiä muihin Maltan kaupunkeihin ja aktiviteettejä oli siis paljon, sen voin sanoa! :D Mutta siis, ihanaa oli!
Oliko St Julianssissa jos asuu global villagessa , niin onko siellä jonkinlainen " kotiintulo aika " ? :)
- qwee
Moi, aattelin lähteä Maltalle kielimatkalle. Kertokaa et mitä kaikkee siel oli jos ootte käyneet siellä =) ps. onko teillä kuvia sieltä ?
- e joka menee mAltalle
olen myös menossa maltalle ensi kesänä st. Bauls bayhin. Lähtö on 24.6 onko kukaan muu tulos silloin ??
- maltalle!!
e joka menee mAltalle kirjoitti:
olen myös menossa maltalle ensi kesänä st. Bauls bayhin. Lähtö on 24.6 onko kukaan muu tulos silloin ??
Mä olen llähdössä tuolloin kanssa! Minkä ikäinen olet? Mikä majoitus sulla on?
- Maltalle kohta
maltalle!! kirjoitti:
Sähköposti / mese [email protected]
- heiduuuuuuuuu
Maltalle kohta kirjoitti:
Sähköposti / mese [email protected]
mä lähenkii jo 2.6 maltalle st. paul's bayihin. ((; muita samaan aikaa menoss ?
- Maltalle kohta
maltalle!! kirjoitti:
Oon 14 ja meen isäntä perheeseen, Mihin sä?
- Miemyöss
Mäki oon tulos just tollon St. Paul's Bayhin!! Ei jaksais oottaa...
- ilonann
miekin oon menossa sinne sillon =) (siis parin viikon päästä =O) miun mese on [email protected]
- maltalle
mä oon menossa st.juliansiin kesäkuussa. tietäiskö kukaan onko siellä suurin osa menossa bilettämään? ei se mua mitenkään häiritse, mutta mietin vaan minkälaista porukkaa sinne tulee :D
- kurssikysymys
jos ottaa international kusrssin ni tuleeks siihe muit suomalaisii?:D
- maltallakoht
kurssikysymys kirjoitti:
jos ottaa international kusrssin ni tuleeks siihe muit suomalaisii?:D
Siis international kurssilla sä ainakin lennät kohteeseen ja jos oot asuntolassa niin asut suomalaisten kanssa. Opetusryhmistä ja retkistä en oo varma. Kuitenkin siel on paljon suomalaisii lähellä, et jos tulee joku tarve puhuu suomee niin siitä vaa ;>
Onks kukaa muu menossa st.juliansii heinäkuussa? Ja EF:n kautta? Jos on niin ois kiva tutustuu ku ite oon ihan yksin lähössä. - Maltalle :)
maltallakoht kirjoitti:
Siis international kurssilla sä ainakin lennät kohteeseen ja jos oot asuntolassa niin asut suomalaisten kanssa. Opetusryhmistä ja retkistä en oo varma. Kuitenkin siel on paljon suomalaisii lähellä, et jos tulee joku tarve puhuu suomee niin siitä vaa ;>
Onks kukaa muu menossa st.juliansii heinäkuussa? Ja EF:n kautta? Jos on niin ois kiva tutustuu ku ite oon ihan yksin lähössä.Oon menossa 30.6. St.Julianssii EF:n kautta, ihan yksin oon lähössä :) Saa antaa sähköpostiosotteita jos ootte kans menossa :P
- maltallakoht
Maltalle :) kirjoitti:
Oon menossa 30.6. St.Julianssii EF:n kautta, ihan yksin oon lähössä :) Saa antaa sähköpostiosotteita jos ootte kans menossa :P
Ootko Maltal 2 vai 3vko? Mulla alkaa toi kielimatka 5.7 et ehkä törmäillään sit siel :) Mut maili/mese on [email protected] =)
- raitaruutu
maltallakoht kirjoitti:
Ootko Maltal 2 vai 3vko? Mulla alkaa toi kielimatka 5.7 et ehkä törmäillään sit siel :) Mut maili/mese on [email protected] =)
Moi ! Oon menossa kesällä 3viikoksi maltalle kaverin kanssa kielimatkalle ef:n kautta. Ollan kesällä 14 ja 15.v joten kannaattaako mennä St. Juliansiin vai St. Paul's Bayhin. Ja millaiset rannat, shoppailupaikat, baarit ym ovat kummasakin paikassa. Emme ole mitää himo bilettäjiä, ja olen kuullu että St. Julians on pelkkä bilemesta, joten kannattaako sinne mennä jos ei meinaa joka yö roikkua baareissa ym.? (:
- nikkkke
Jos joku on menossa ef kielimatkalle maltalle st julianssiin 2011 vuoden kesäkuussa lisätkää meseen [email protected] :)
- matkalleee
Olen menossa yksin kesäkuussa st. julian's iin. Lähden reissuun 6.6 ja onko kukaan lähdössä silloin? Yövyn resortissa ja odotan kauhiana matkaa :D Kummassa voi bilettää paremmin isäntäperheessä vai resortissa? JOS JOKU LÄHTEE SINNE SAMAAN AIKAA NII KERTOKAA :DD
- nikke5556
matkalleee kirjoitti:
Olen menossa yksin kesäkuussa st. julian's iin. Lähden reissuun 6.6 ja onko kukaan lähdössä silloin? Yövyn resortissa ja odotan kauhiana matkaa :D Kummassa voi bilettää paremmin isäntäperheessä vai resortissa? JOS JOKU LÄHTEE SINNE SAMAAN AIKAA NII KERTOKAA :DD
JOooo :) määä olen lähdäs EF:n kautta maltalle 6.6 resorttiiin resorttiin.. jos tahdot jutella lisää ni [email protected] (:
- maltaah
juu, oon menos Maltalle St.Julianssii kesäkuussa, kukaan muu? mese jos tulee [email protected] (;
- heiskulii
kukaan lähdössä 15.6.2011 ef:n kautta maltalle ? (st.juliansiin) (= lisätkää mese jos ootte sillon vielä siellä tai olette silloin tulossa (: .. [email protected]
- lotta (:
meetkö resortsiin ? (: ja minkä ikäne oot ?
- moiqwer
oisin lähössä enskesänä st. pauls bayhin yksin(oon 14v ). Pärjääkö 14 vuotias siellä yksin. Kannattaako valita isäntäperhe ?
- maltamaltahereicome
meen kans en s kesänä yksin st pauls bayhin ja oon kans 14v (20.6-10.7) (8
- julleee
Oon tässä kauan jo miettinyt, lähtisinkö nyt tuossa 2012 kesällä Brightoniin vai St. Julianssiin. Osaatteko kertoa plussia ja miinuksia paikoista? Haluaisin myös tietää, minkä ikäisiä tuonne lähtee? Monessa paikassa meinaa lukee, että Julianssiin lähtee yleensä vain yli 17vuotiaita? Totta/ko? Ja ikäähän olisi tuolloin 15 ja heinäkuussa lähtisin.
Pikaisia vastauksia odotellessa.. (: - Malta
Haluisin tietää et jo valittee ton international kurssin nii eikö sie tosiaa oo muita suomalaisii ku mä ? : o
- 32456675rtfdre43
On siellä suomalaisia ja tää ketju on miljoona vuotta vanha. Ei kait nyt jokaiselle suomalaiselle pistetä omaa leiriä pystyyn.
- emmanam
international meinaa vaan sitä että koulussa oot luokassa missä on sun lisäksesi ulkomaalaisia, ja että aktiviteettei tehään ulkomaalaisten kanssa EF:n tapauksessa :-) olin viime kesänä ef kielikurssilla maltalla, jos haluut tilata esitteen nii http://my.ef.com/Layouts/Alumni/AmbassadorOverviewNew.aspx saat sen tuolta :) voit myös lähettää sähköpostii:)
- partyy
menisin ensi vuonna st.julianssille ja olen silloin 15, pääseekö siellä silloin baareihin juomaan?
- heeeeehhhehee
kuka helvetti lähtee kalliille kielimatkalle kännäämään ku muistoiks jää krapulaiset aamut? voi sitä kännätä suomessakin. sitäpaitsi jos jäät kii nii omasta pussista maksat paluumatkan HETI suomeen.
- partyy
heeeeehhhehee kirjoitti:
kuka helvetti lähtee kalliille kielimatkalle kännäämään ku muistoiks jää krapulaiset aamut? voi sitä kännätä suomessakin. sitäpaitsi jos jäät kii nii omasta pussista maksat paluumatkan HETI suomeen.
no mistäs sä sen tiiät maksanko ite vai en :DD:D:DDDD
- heeeeeeeeeeehhhhhheh
partyy kirjoitti:
no mistäs sä sen tiiät maksanko ite vai en :DD:D:DDDD
no ei se paluumatka sillon sisälly sun matkan hintaan, kakara (;
melko pullamössölapsoselta vaikutat
- joku random
Hei! onks siel st juliansis niiku kui paljo vapaa-aikaa?
- malta1
ja minkä ikäsenä siihe st juliansii pääsee?
Mie oon tänä kesänä lähössä Maltalle Sliemaan 12.6. International kurssille, isäntäperheeseeen (3viikkoa). Onkos muita tulossa?
- Epävarma
Aattelin lähtee kielimatkalle joskus vuoden 2014 kesällä :D koska enää ei varmaa tähä kesää saa matkaa varattuu, mut aattelin mennä asuntolaa asuu nii pääsis tutustuu nopeemmi ihmisii, haluun maltalle mut aattelin et onks siel st paul's baylla tarpeeks vapaa aikaa :D ?
- epävarma
oon 14 :D ja vuonna 2014 viistoist vuotias :)
- Laura :)
Meen kesällä -14 Maltalle St Paul's Bayhyn :) Täytän silloin matkan aikana 16 :) Onko kukaan lähössä sinne 3viikoksi 2.7.2014?
- Ciiriiii
Heii oon ollu kaks kertaa briteissä kielimatkalla, ja kerran maltalla kielimatkalla, kaikki kolme Ef:n kautta. Tosi onnistuneita ja hauskoja matkoja ne kaikki on ollu!! En voi muuta ku suositella! Kkysymyksiä saa rohkeasti laittaa: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2019599Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314352Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1133923Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953799- 2013312
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182815Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221347Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its671290- 901154
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151131