oon syntynyt 30.12, miten saan mun muut merkit selville?
Vastaukset 6
sillä se selviää osoitteita missä niitä voit tehdä löytyy useita esim.
-www.astro.fi
-www.astro.com
-www.horoskooppi.com
Jotta pystyt tekemää kartan tarvitset nämä tiedot sen tekemiseen:
-syntymäpäivä ja vuosi
-kellonaika(mieluiten tarkka jos et tiedä sitä voit selvittää sen sairaalasta!)
-syntymäpaikkakunta
ja eikun karttaa tekemään!- kaurisss
kiitti vinkistä, tein kyl sen kartan mut en osaa lukea sitä:D kun siinä on ne kaikki merkit ja en tiiä mitkä on mun..?
- KAIKKI..
kaurisss kirjoitti:
kiitti vinkistä, tein kyl sen kartan mut en osaa lukea sitä:D kun siinä on ne kaikki merkit ja en tiiä mitkä on mun..?
merkit on sun.=)
- kaurisss
KAIKKI.. kirjoitti:
merkit on sun.=)
mites tääl on sit puhuttu et jokaisella on joku yks aurinkomerkki joka kans vaikuttaa käyttäytymiseen? onks mul sit niitä 12 vai??
- Kauris M
kaurisss kirjoitti:
mites tääl on sit puhuttu et jokaisella on joku yks aurinkomerkki joka kans vaikuttaa käyttäytymiseen? onks mul sit niitä 12 vai??
Tuolla ainakin hieman selvitystä eri huoneista ym...
Aurinkomerkit ~ Horoskooppimerkit
AURINKO KAURIS
Kauris, on ainoa merkki joka parhaimmillaan nuortuu vanhetessaan! Aika ja viisaus kuuluvat Kauriin hallinnan alueisiin. Kauris on eräässämielessä ainut voittaja - ykkönen - vaikkei hän tulekaan ekana maaliin!
Kauriilla on aina esittää perusteellisempi, toimivampi ja kestävämpi ratkaisu.
Elämänkaari kulkee töiden ja tehtävien kautta rajoitteista - v a p a a k s i. Tätä ennen hän on hoitanut ja ratkaisut annetut tehtävät esimerkillisesti päätökseen. Kaikki on saatettu loppuun ajallaan sillä Kauris ei turhia kiirehdi, koska se näkyisi tehtävien laadussa ja lopputuloksessa. .........
http://www.tuijauusitalo.com/Artikkelit.html
- Kauris M
..on ainakin Lada ;) mielellään Niva 4X4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀621013- 80906
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19876Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R55812Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208701- 38569
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39515- 50513
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37459