oon syntynyt 30.12, miten saan mun muut merkit selville?
aurinkomerkit?
6
704
Vastaukset
sillä se selviää osoitteita missä niitä voit tehdä löytyy useita esim.
-www.astro.fi
-www.astro.com
-www.horoskooppi.com
Jotta pystyt tekemää kartan tarvitset nämä tiedot sen tekemiseen:
-syntymäpäivä ja vuosi
-kellonaika(mieluiten tarkka jos et tiedä sitä voit selvittää sen sairaalasta!)
-syntymäpaikkakunta
ja eikun karttaa tekemään!- kaurisss
kiitti vinkistä, tein kyl sen kartan mut en osaa lukea sitä:D kun siinä on ne kaikki merkit ja en tiiä mitkä on mun..?
- KAIKKI..
kaurisss kirjoitti:
kiitti vinkistä, tein kyl sen kartan mut en osaa lukea sitä:D kun siinä on ne kaikki merkit ja en tiiä mitkä on mun..?
merkit on sun.=)
- kaurisss
KAIKKI.. kirjoitti:
merkit on sun.=)
mites tääl on sit puhuttu et jokaisella on joku yks aurinkomerkki joka kans vaikuttaa käyttäytymiseen? onks mul sit niitä 12 vai??
- Kauris M
kaurisss kirjoitti:
mites tääl on sit puhuttu et jokaisella on joku yks aurinkomerkki joka kans vaikuttaa käyttäytymiseen? onks mul sit niitä 12 vai??
Tuolla ainakin hieman selvitystä eri huoneista ym...
Aurinkomerkit ~ Horoskooppimerkit
AURINKO KAURIS
Kauris, on ainoa merkki joka parhaimmillaan nuortuu vanhetessaan! Aika ja viisaus kuuluvat Kauriin hallinnan alueisiin. Kauris on eräässämielessä ainut voittaja - ykkönen - vaikkei hän tulekaan ekana maaliin!
Kauriilla on aina esittää perusteellisempi, toimivampi ja kestävämpi ratkaisu.
Elämänkaari kulkee töiden ja tehtävien kautta rajoitteista - v a p a a k s i. Tätä ennen hän on hoitanut ja ratkaisut annetut tehtävät esimerkillisesti päätökseen. Kaikki on saatettu loppuun ajallaan sillä Kauris ei turhia kiirehdi, koska se näkyisi tehtävien laadussa ja lopputuloksessa. .........
http://www.tuijauusitalo.com/Artikkelit.html
- Kauris M
..on ainakin Lada ;) mielellään Niva 4X4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504