Postimerkkeily on tosiaan mukava harrastus. Olen keräillyt postimerkkejä jo muutamia vuosia ja se on rentouttava harrastus.
postimerkkeilystä
2
515
Vastaukset
- mnbvcxz
Olen samaa mieltä.Nyt kun vielä saisi ihmisten mieliin sen asian, että useimmat postimerkkeilijät eivät ole miljonäärejä, jotka keräävät merkkejä koska haluvat rikastua. Toisekseen; jos löydän jostain postimerkin jota en ole nähnyt, se ei ole mikään miljoonaluokan harvinaisuus.
Postimerkkeilyssä on tärkeintä se, että rentoutuu, saa iloa ja löytää ystäviä. Nipottavat filatelistit ovatkin jo toinen juttu.- Nimetön
Hauskaa on ja halpaakin ainakin alkuun.
Mutta sitten kun on kaikki halvat ja helposti saatavat merkit koossa niin sitten rupeaa ahistamaan.
Olenkin aloittanut uuden maan keräilyn kun edellinen
keräilyalue menee vaikeaksi.
Hauska harrastus suosittelen kyllä kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921