Oma kopio

M31/N35

Joku saattaa muistaa keväiset kirjoitukseni kun kerroin kiihkeistä hotellihetkistä naispuolisen työkaverini Karitan kanssa. Tässä välillä on tapahtunut muutamia panoja mm. metsässä sekä kotikaupunkimme puistossa erään riehakkaan ravintolaillan jälkeen. Mutta tämä seuraava tapahtui viime sunnuntaina.

Olimme sopineet Karitan kanssa että sunnuntaina yritämme järjestää treffit. Molemmathan me olimme naimisissa ja molemmilla on lapsia joten tapaamisesten järjestäminen ei aina ole ihan mutkatonta. Vaimollani oli ystävättärensä tyttären syntymäpäivät ja minä ilmoitin jo hyvissä ajoin etteivät ko. juhlat minua innostaneet ja sanoinkin että hän saa mennä sinne yksin. Olimme olleet mokillämme koko viikonlopun ja kun vaimoni oli aika lähteä juhliin kysyin anopiltani, joka oli myös seuranamme mökillä, voisiko hän katsoa poikaamme, vaikka tiesin saavani myöntävän vastauksen keksin silti tekosyyn että minun piti käydä töissä hoitamassa muutama työasia silläaikaa kun vaimoni oli juhlissa. Lähetin Karitalle viestin että minä ainakin pääsisin mutta mitenkä on sinun laitasi? Pian sainkin viestin jossa hän ilokseni kertoin myös pääsevänsä tosin joutuisi viemään lapsensa sisarensa luokse hoitoon mutta tulisi joka tapauksessa. Sovimme treffimme siis työpaikallemme. Minulla on firmamme avain johtuen siitä että asemani firmassa oikeuttaa siihen kun taas Karita ei kuulu niihin. Näin Karitan odottavan autossaan firmamme viereisen kerrostalon parkkipaikalla. Ajoin autoni firman pihalle koska minun autoni "näkyvyys" ei aiheuta ihmetystä mutta Karitan sitävastoin aiheuttaisi. Moikkasimme pihalla ja minä menin sisälle poistamaan hälytykset jonka jälkeen päästin myös Karitan sisälle. Suunnistin suoraan työhuoneeseeni ja sain Karitan perääni. Käynnistin kannettavani ja aloin kirjoittaa raporttiani. Sain sen hetkessä valmiikisi ja kun printteri alkoi sylkemään paperia pyysin Karitaa lähelleni. Hän tuli tuolini eteen ja tartuin häntä ihanista pakaroista kiinni. Pakarat tuntuivat ihanilta kireiden nahkahousujen läpi. Nousin ylös ja aloin suutelemaan häntä kaulalle. Etenin kaulaa pitkin toiselle korvalle josta siirryin suulle. Karita vastasi kiihekään suuteluuni kielellään joka oli syvällä suussani. Kiihotuin tuosta niin että aloin riisumaan hänen nahkatakkiaan ja -housujaaan. Revin hänen paitansa pois ja vapautin hänen suurehkot rinnat rintaliiveistä. Aloin nuolla hänen nännejään samalla kun käteni hamuili hänen lähes posliiniksi ajeltua pillua jota peitti vain hyvin pienet stringit. Tunsin kuinka kosteana hän kävi ja riisuin hänen stringit koska en halunnut niiden likastuvan hänen pillulimoista niinkuin oli käynyt edellisellä kerralla metsäpanoilla. Asetin hänet työtuolilleni istumaan ja asetin hänen jalat levällään tuolini käsinojille. Aloin nuolemaan hänen kovettunutta klitorista samalla kun sormeni valsivat hänen litimärjässä pillussa. Minun ei tarvinnut kauaa nuolla klitorista kun tunsin jo pillun sormieni ympärillä puristuvan ja hänen ääntelynsä lisäsi oletustani hänen orgasmistaan. Annoin hänen hengähtää hieman ja nuolin hänen kivikovia nännejä samalla suuria rintoja käsilläni puristaen. Jatkaoin nännien nuolemista samalla kun upotin keksisormeni uudelleen litimärkään pilluun. Hain pillusta hänen G-pisteensä ja aloitin tutut hieronnat. Tiesin ettei hän kestäisi kauan joten kiihdytin vain tahtia sormenpäässäni samalla raivoisasti nännejä näykkien. Tunsin kuinka sormeni ympärillä pillu puristui ja lantio työntyi sormeani vasten samalla kun kuului naisen kimeä ääni "Minä tulen". Nousin kumarasta ja istuin työpöytäni reunalle istumaan pelkät bokserit jalassani. Karita veti tuoli lähemmäs minua ja vapautti seisovan kaluni housuistani ja alkoi hellät lipaisunsa kielenkärjellä. Katsoi minua silmiini ja sanoi että "Minulla on ollut ikävä tätä ihanaa kalua". Se lisäsi minun kiihkoani ja suljin silmäni tuntien samalla kun Karita otti terskani suuhun. Hän aloitti rytmikkään imemisen samalla toisella kädellä kullini vartta runkaten ja toisella kädellä paljaita kiveksiäni. Tunsin kuinka kiveksissäni alkoi tuo sama tuttu kutinan tunne ja keskeytin Karitan ja sanoin haluavan nussia häntä työpöydälläni. Karita nousi ylös ja vaihdoimme paikkoja niin että nyt hän istui työpöydälleni. Asettelin hänen pienen perseen aivan työpöytäni reunalle ja survaisin syljestä kiiltävän kaluni suoraan pohjaan. Karitan suusta pääsi syvä huokaus. Aloitin hitaat työnnöt mutta en kerennyt montaa kertaa työntämään kun Karita tarttui pakaroistani ja sanoi vaativasti että "Nussi jumalauta jätkä mua kunnolla". Aloitin nopeat rivakkaat työnnöt ja sain vastakaikua Karitalla "Juuri noin kulta, ihanaa, sun kullisi on ihana, tekee tosi hyvää". Tunsin kuin Karitan pillu alkoi taas supistella ja lypsää kaluani jotenka kiihdytin vain tahtia entisestään. Karita tuli rajusti huutaen ja tunsin kuinka kiveksissäni alkoi lasti jo olla valmiina. Tunsin kuinka spermani lehhänti suorastaan kalustani syvälle Karitan pillun uomeniin. Annoin hänelle hellän suukon nousin ylös ja menin toimistomme vessaan pesulle ja puin vaatteet ylle. Karita meni myös pesulle ja pukemaan samalla kun minä tulostin loput
raportit. Lähdimme yhtämatkaa ulos ja moikkasimme.

11

14838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      no joo. joopa joo...

    • taittaja

      Kappalejako!!!!

      Ei tuollaista jaksa lukea edes alusta jos ei henkeä saa vetää välillä.

      Joillain muilla sivuilla "saarnaaja Mikko" kirjoitti yhtä suurella innolla ja paatoksella ja vähintään yhtä pitkää puuroa.

      Sukulaisielu.

      • toinen taittaja

        taittajan homma taittaa!


    • Angelina

      kun kirjoitat kaiken yhteen pötköön ja vielä väärin. märjät?

      ja hei, suosittelen että käytät edelleenkin sanaa 'pillulima'

      Vitun urpo!

      • ilmari

        Tosi kiihottavaa, Angelina,


    • e

      Surkea tarina. Ei ole tosin kirjailijan kykyjäkään.

      • kiihottunut ;)

        Mielestäni tarinasi sai liiaksi moitteita joten mielestäni tarinasi oli hywä....minun mieleeni nopeasti ja riwakasti!!! Siis suoraan minun ajatus maailmastani!! =0)


      • ?
        kiihottunut ;) kirjoitti:

        Mielestäni tarinasi sai liiaksi moitteita joten mielestäni tarinasi oli hywä....minun mieleeni nopeasti ja riwakasti!!! Siis suoraan minun ajatus maailmastani!! =0)

        ,,,edellinen kirjoitus kirjoittajan oma arvostelu.
        Yhtä tökerö oli.
        Suorastaan lapsellinen, kirjoittaja ehkä, no joo


      • M31/N35
        ? kirjoitti:

        ,,,edellinen kirjoitus kirjoittajan oma arvostelu.
        Yhtä tökerö oli.
        Suorastaan lapsellinen, kirjoittaja ehkä, no joo

        en koskaan vajoaisi että alkaisin kehumaan omia kirjoituksiani -------> ei ollut minun kommenttini !


    • Nainen 76

      ...niin, itse tarina itseasiassa toimii mulla mutta kaksin verroin kiihkeämpää olis, jos toiminta tapahtuis oman puolison kanssa. Huoraaminen etoo - epäseksikästä!!!

      • toinen taittaja

        oman puolison kanssa koettuna jees.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe