Firmamme yhteistyökumppanina on Singaporelainen yritys, jonka edustaja oli neuvottelemassa kanssamme tämän viikon maanantaina. Lähdettyään toimistoltamme ydinkeskustasta rautatieasemalle hänen luokseen tuli ulkomaalaistaustainen mies kyselemään kartasta ohjeita.
Kun ilmeni, että Singaporelainen ei tuntenut Helsinkiä hänet piiritettiin ja sanottiin että FBI haluaa nähdä hänen paperinsa. Liikemies meni hämilleen kun ei ollut vastaavaa kohdannut ja näytti lompakosta henkilöllisyystodistustaan. Samalla nämä ulkomaalaiset (Singaporelainen arveli heidän olleen Somalialaisia) varastivat lompakossa olleet setelit.
Kehotin yhteistyökumppaniamme tekemään rikosilmoituksen, jonka hän tekikin keskiviikkona.
Nyt itse asiaan: Nämä perkeleen ryöstelijät, jotka röyhkeydessään jo klo 18 aikaan illalla vievät rahat Suomen vientikauppaa edistäneeltä rehelliseltä liikemieheltä aiheuttivat Suomen maineelle turvallisena paikkana synkän tahran. Te asemalla majaileva ja ryöstelevä roskasakki, en ihmettele miksi ette ole pärjänneet kotimaassannekaan.
Eikö tuota paskasakkia saada jo kuriin? Pitääkö tässä itse alkaa partioida rautatieasemalla ja kansalaisoikeuksien rajoissa katkoa kädet mokomilta suolinkaisilta? Tätä tapausta en unohda ja jatkossa tiedotan jokaista liikemiestahoa joka meidän luona käy olemaan keskustelematta yhdenkään tumman henkilön kanssa, koska on epävarmaa että ryöstetäänkö hänet. Tämän te paskasakki aiheutatte kaikille klaaninne kunniallisillekkin jäsenille. Ette mielestäni ole tervetulleita Suomeen.
HÄVETKÄÄ!
Yhteistyökumppanimme ryöstettiin
5
1557
Vastaukset
- onnettomat osaa edes
hävetä. tällä hetkelläkin silmämunat pyörien nauravat sinulle minulle ja muille suomalaisille, että ovatpa tyhmää porukkaa. ja smalla miettivät miten saisi lisää kavereitaan tänne pahantekoon taatelimaasta. Suomen hallituksen sosiaalitanttoineen pitää myös hävetä kun tällainen on mahdollista
- velvollisuus
Ei haittaisi,jos jokainen kuolemansairas(ei mitään hävittävää) ottaisi ainakin muutaman näistä ali-ihmisistä mukaansa Tuonelaan.
- -------------------
Välttämättä kuolemansairas ei mene tuonelaan , mutta epäinhimillisiä rikoksia tehnyt ns ali-ihminen menee Hyvin mahdollista, että syntyy esim porsaana, jonka me sitten syömme. Ihan mihin uskontokuntaan haluaa elämänkatsomuksensa nojata.
- kuka vaan
Aina kun vankilaan ilmestyy yksi somali, niin ei kun autuaammille metsästysmaille vaan. Elinkautisvangille kun ei voi enää rangaistustaakkaa lisätä. Se olisi hyvä keino, jolla elinkautisvanki voisi hyvittää tekojaan yhteiskunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1001584- 2101477
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K53770Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5692Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686