"Aivan vähän vastaava mestari" tai "Ei juuri lainkaan vastaava mestari".
http://tinyurl.com/cmx6l
Lensi kahvit näppäimistölle kun luin noita juttuja. Sitten ajattelin ettei toisten vahingoille pitäisi nauraa ja lopulta tuli kylmä hiki kun tajusin että ei helkkari, kohta olen itse "samassa veneessä" jos huonosti käy. Ja kaikki menee edes suunnilleen oikein ainoastaan jos Jumala suo. Tai sitten jos en välitä hinnasta vaan palkkaan jonkun VTT:ltä hoitamaan suunnittelua, valvontaa ja mestarin hommia työmaalla ja käytän siihen rahaa enemmän kuin itse talopakettiin.
Karuja faktoja rakennusalalta
silmätkiinnikahtasataa
3
1351
Vastaukset 3
- raksaaja--sh
a) palkkaan ammttilaiset hoitaan kaiken ja tapan itseni mahahaavaan & tyydyn tavalliseen
b) teen itse ja (ehkä) tapan itseni työllä
Mode b on menossa... - tuskin saat
parasta kokemusta rakennutöistä muuten kuin teoriassa, käytäntö on ihan muuta. Eli rahasi menevät hukkaan.
1000 ja 1 kompastuskiveä, löytyy vieläkin karumpaa kamaa
http://groups.google.fi/group/sfnet.keskustelu.rakentaminen/browse_frm/thread/e9ca61f5b67cd9e8/eaec8155962b3cc9?q=1000 ja 1 kompastuskiveä&rnum=1#eaec8155962b3cc9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 96941
- 59868
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41635
- 61632
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478- 45476