Minua on tässä taannoin ruvennut ihmetyttämään,etten ole oikeastaan koskaan kuullut joulupukin kuumassa linjassa mitään rivoa tai jotain,että "pukki et oo olemassa" lausetta.
Onko kukaan muu kuullut?
Kiinnostaisi vaan tietää mihin kaikkeen tuommoinen pukki joutuu :D
Joulupukin kuumalinja
6
717
Vastaukset
- JHP
Joka joulu pyrin katsomaan Joulupukin kuumanlinjan. Aina sama joulupukki ollut ko. ohjelmassa, kun olen jo lähes 20-vuotias...
- typykkä
Olen kerran tavannut tuon kuumanlinjan joulupukin ihan "siviilissä". On muuten äärettömän hauska mies ja hirmu hyvä laulamaan
- Anonyymi
Moi olen isin luona
- Anonyymi
what.
ja miksi minä teen täällä 2024, kohta kuuma linja on. On siitä aikaa kun Kosti toimi joulupukkina... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
what.
ja miksi minä teen täällä 2024, kohta kuuma linja on. On siitä aikaa kun Kosti toimi joulupukkina...RIP Kosti 1957-2015 🌹
- Anonyymi
Siinä on varmaan tiukempi seula. Ei pysty pilapuheluita soittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002195Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2182114Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011203
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611131- 1171060
- 60954