Millainen mies ostaa BMW:n?

Bemisti

1.BMW:n omistajat ovat muiden merkkien omistajia enemmän perehtyneet autoihin ja ovat laatutietoisempia.
2.BMW:n omistajat ovat usein varakkaita, joille auton hinta ei ole ensimmäinen ostokriteeri.
3.BMW:n omistajat arvostavat autossa ajo-ominaisuuksia,luotettavuutta, ergonomiaa ja viimeistelyä.
4.BMW:n omistajille BMW on ainoa todellinen vaihtoehto.
5.Tyytyväisimmät autoilijat ajavat BMW:llä.

Siksi minäkin valitsin BMW:n:)
Valitse sinäkin, se kannattaa.

BMW !

240

27206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tampereella

      Oli ainakin yhdellä finninaamalla hauskaa polkiessaan äm5:a Rantatiellä

      • xxx

        on se muutenki hauskaa jos et oo sattunu tietään


    • baijerin muinaisvarikko

      Sellainen, joka vihaa itäautoja ja jenkkejä.

    • Tojo-Sälli

      1. En ole perehtynyt autohin.

      2. En ole varakas

      3. En arvosta ajo-ominaisuuksia enkä ergonomiaa

      4. Tojota on minulle ainoa vaihtoehto

      5. Tojotaan olen tyytyväinen, muita en ole kokeillut enkä kokeile.

      • mur...

        aivan ja syön vain kaurapuuroa kun en ole eläissäni muuta äidiltä saanut.


    • Se vaan on

      BMW on paras , ajakaa muilla ja haaveilkaa !.
      Siinä välissä voitte kirjoitella tänne provijanne !!

      • Omistajan

        Täytyy omistaa myös hyvä itsetunto. Saa kyllä kuulla piristävää v...lua silloin tällöin. Mutta näin se on että Karavaani kulkee ja koirat räksyttää:D


    • sgsdytr

      Joillakin on varaa ostaa autonsa suomesta. Jotkut ei tarvii vanhaa priemiumia.

    • moukka

      itsetunto niin alhaalla että pitää kehuskella foorumeilla huonoa valintaa? säälittävää

    • jumala ????

      siis käsittääkseni on kumminkin kysymys vain
      autosta, ei mistään temppelistä.

      Herää kysymys että kun mainitun auton kuljettaja
      kuolee niin haudataanko hänet myös siinä ???

      • Bayerische

        Ei saa kiroilla jouluna!
        Mä haluan tulla haudatuksi BMW-takki päällä.
        En tiedä suostuuko omaiset, mutta olisihan se mukava ajella BMW:llä taivaaseen:)


      • ikuna!!
        Bayerische kirjoitti:

        Ei saa kiroilla jouluna!
        Mä haluan tulla haudatuksi BMW-takki päällä.
        En tiedä suostuuko omaiset, mutta olisihan se mukava ajella BMW:llä taivaaseen:)

        siis jos minä ajan BMW:llä nii olen varmasti kuollu!!!!!


    • kerrankin

      1. Väärin. BMW:n omistajat luulevat olevansa autoexperttejä, vaikka eivät tiedä kuin 80-luvun nelipyttyisistä pikkubemareista.

      2. Väärin. BMW:n omistajat ovat yleensä juuri ajokortin saaneita, tai muuten nuoria henkilöitä, joilla on vanha auto, eikä varaa parempaan

      3. Väärin. BMW:n omistajat arvostavat autossaan takavetoisuutta ja kuusisylinteristä moottoria, jota heillä itsellään ei kuitenkaan ole, vain kaasarikoneinen nelipyttyinen.

      4-5 Oikein. He eivät paremmasta tiedä, ja hirttäytyvät omaan näkemykseensä.

      Sitten ovat erikseen ne tavalliset ihmiset, jotka ostavat uuden BMW:n, mutta ovat silti omasta mielestään ihan tavallisia ihmisiä.

      • jkirlhlgj

        Kumpaa ryhmää "bemisti" tarkoitti?

        Luulen ettei tarkoittanut amis kuskeja


      • senkin!
        jkirlhlgj kirjoitti:

        Kumpaa ryhmää "bemisti" tarkoitti?

        Luulen ettei tarkoittanut amis kuskeja

        "bemisti" tarkoitti tietenkin itseään, ja muita amiskuskeja, jotka hän vain esittää kuuluvan kuvailemaansa ryhmään. Todellisuudessa he kuuluvat tähän jälkimmäiseen ryhmään.

        "bemistin" kuvailemat bemaristit eivät vietä aikaansa provoilemassa Suomi24-palstoilla, heillä on työ, perhe, oma koti ja uusi Bmw.

        Hyvää joulua, hankkikaa elämä!


      • naurattaa
        senkin! kirjoitti:

        "bemisti" tarkoitti tietenkin itseään, ja muita amiskuskeja, jotka hän vain esittää kuuluvan kuvailemaansa ryhmään. Todellisuudessa he kuuluvat tähän jälkimmäiseen ryhmään.

        "bemistin" kuvailemat bemaristit eivät vietä aikaansa provoilemassa Suomi24-palstoilla, heillä on työ, perhe, oma koti ja uusi Bmw.

        Hyvää joulua, hankkikaa elämä!

        Mulla on kaikki mainitsemasi työ, perhe, oma koti ja melkein uusi bmw. silti vietän joskus aikaa täällä.
        olenko poikkeus?


      • hus pois
        naurattaa kirjoitti:

        Mulla on kaikki mainitsemasi työ, perhe, oma koti ja melkein uusi bmw. silti vietän joskus aikaa täällä.
        olenko poikkeus?

        Hus, mene osoitteeseen www.btcf.fi ja hanki kehittävä harrastus.


      • jurpo

        1. En tiedä mitään 80-luvun bemuista.
        2. Ajokortti on ollut 24v ja luultavasti olisin saanut ainakin 2kpl "tavallisia" autoja omani hinnalla.
        3. Kyllä minulla on ainakin 6syl moottori, kaasari autoa en ole omistanut kuplan jälkeen.
        4. On tullut omistettua aika monta autoa ja koeajettua vielä aika nippu päälle ja pidän bemua erittäin hyvänä. Kestää, kuluttaa vähän ja kulkee todella hyvin.
        Yleensä bemun ostajat, sekä uuden että käytetyn, ovat ihmisiä jotka arvostavat ominaisuuksia autossaan. Joukkoon mahtuu taviksia ja vähemmän taviksia ihan niin kuin muittenkin merkkien rateissa istuu. Eiköhän nää provoilut jo pikku hiljaa ala loppua?


      • hushus
        jurpo kirjoitti:

        1. En tiedä mitään 80-luvun bemuista.
        2. Ajokortti on ollut 24v ja luultavasti olisin saanut ainakin 2kpl "tavallisia" autoja omani hinnalla.
        3. Kyllä minulla on ainakin 6syl moottori, kaasari autoa en ole omistanut kuplan jälkeen.
        4. On tullut omistettua aika monta autoa ja koeajettua vielä aika nippu päälle ja pidän bemua erittäin hyvänä. Kestää, kuluttaa vähän ja kulkee todella hyvin.
        Yleensä bemun ostajat, sekä uuden että käytetyn, ovat ihmisiä jotka arvostavat ominaisuuksia autossaan. Joukkoon mahtuu taviksia ja vähemmän taviksia ihan niin kuin muittenkin merkkien rateissa istuu. Eiköhän nää provoilut jo pikku hiljaa ala loppua?

        No miksi sitten laukkaat täällä vastailemassa provoviesteihin, jollainen tämä koko aloitus on. Hanki parempi harrastus, äläkä vedä herneitä nenään, jos joku vastaa provoon pienellä vedätyksellä.


      • myös huvittunut
        naurattaa kirjoitti:

        Mulla on kaikki mainitsemasi työ, perhe, oma koti ja melkein uusi bmw. silti vietän joskus aikaa täällä.
        olenko poikkeus?

        Suurin piirtein samat kuviot.
        Iso BMW oma talo jne.


      • bbbbb
        hus pois kirjoitti:

        Hus, mene osoitteeseen www.btcf.fi ja hanki kehittävä harrastus.

        Mullakin on talo ja työ ja perhe,sekä bmw


    • X5 SUV

      Ajettuani useilla omilla ja leasing autoilla monia vuosia päätin ostaa sellaisen auton josta todella pidän. Auton luotettavuus ja ajomukaavuus ovat aina merkinneet minulle enemmän kuin auton merkki. Eri automerkkejä vertailtuani päädyin BMW:hen.
      Auton varustelussa turvauduin asiantuntijaan. Auto varusteltiin tehtaalla täsmälleen mieleni mukaisesti haluamillani lisävarusteilla. Vasta käytettyäni autoaa pari vuotta olen vähitellen perehtynyt loppuun asti ajateltuihin ja toteutettuihin ratkaisuihin auton tekniikassa. Auton tekniset ratkaisut ovat viimeisen päälle harkitut kestävyyden ja toimivuuden kannalta jolloin myös niille tulee hintaa.
      Ensimmäinen auto joka toimii moitteettomasti auotbaanalla suurissa nopuksissa, jäisillä teillä ja jopa metsätiellä. Autoa on ilo ajaa ja olen myös ollut tyytyväinen hankintaani.
      Ymmärrän myös miksi BMW on suosittu käytettynäkin onhan sen käyttöikä/käyttömukavuus aivan toista kuin useiden muiden automerkkien.

    • Siltä vaikuta

      Ainakaan tällä kriteerillä (suurin osa on noita lippishemmoja) 2.BMW:n omistajat ovat usein varakkaita, joille auton hinta ei ole ensimmäinen ostokriteeri

    • Big. Dick

      1. Bmw kuskit ovat yrittäjähenkisiä ihmisiä jotka haluavat tukea Suomalaisia Autokorjaamoita hankkimalla heille tuloja huollattamalla käytettyjä, yli 3 vuotta vanhoja Bemareitaan kyseisissä nyrkkipajoissa (koska heillä ei ole varaa merkkihuoltoon)(koskee BMW autonsa käytettynä hankkineita)

      2. BMW:n omistajat, jotka hankkivat autonsa käytettyinä ovat usein luusereita koska ne ovat yli hinnoiteltuja, saksasta tuotuja autobahnoilla loppuun kulutettuja paskoja.>> Lisää työllisyyttä suomeen.

      3. BMW:n ajo-ominaisuudet ovat hyvät, käytetyissäkin, siitä plussaa!

      4. Ainoastaan uuden BMW:n ostaneille Uusi BMW on ainut todellinen seuraava vaihtoehto.

      5. Tyytyväisimmät autoilijat ajavat uusilla bemareilla, TOTTA! Siis ryhdy työhön joka tuottaa tarpeeksi rahaa ajaaksesi Bemarilla jotta voisit nauttia uuden BMW:n ajonautinnosta!

      6. Itse valitsin kuitenkin S sarjan mersun, koska auton hinta ei ollut enää "todellakaan" ensimmäinen, toinen tai kolmaskaan kriteeri toisin kuin BMW:hen päätyneillä.

      PS: Millainen mies ostaa S sarjan mersun?

      • jönssi

        ruma ja ylipainoinen.


      • jönssi kirjoitti:

        ruma ja ylipainoinen.

        "ruma ja ylipainoinen"

        ja kaljuuntuva eläkeläinen...


      • Alex

        Moi !

        Ostan Bemarit käytettynä, tyypillisesti 2-3 uotta vanhoina. Ajan niillä 3 vuotta ja vaihdan uudempaan.
        kaikki huollot teetän merkkikorjaamossa, tiedän saavani parhaan asiantuntemuksen ja olen ollut jo 15 vuotta erittäin tyytyväinen huollon toimintaan.
        BMW ei ole ainoa vaihtoehto, joka kerta olen koeajanut muitakin. Parhaaksi on kuitenkin aina noussut bemari. Maksan ylkeensä käytetystä 4-50000 Euroa, sillä saisi jo monta uuttakin kinneriä.
        Olen ollut erittäin tyytyväinen niin autoon, luotettavuuten kuin huollon toimitaankin. Ai niin, käytetyt oilen ostanut aina bemarin merkkiliikkeestä. Hyvityshintoihin olen ollut tyytyväinen.
        S-mersu voisi olla vaihtoehto, miksei e-sarjalainenkin. tähän mennessä 5-sarja on täyttänyt kaikki tarpeet, 7-sarjan osto oli lähellä viimeksi, koeajoin viikonlopun mutta päätin vielä tällä kertaa pysytellä vitosessa.

        Auton hinta ei sinänsä ole kriteeri, olen vain todennut että tuohon hintaluokkaan saan auton josta pidän ja johon olen tyytyväinen. Mikäli mieleni muuttuu voin valita toisinkin.

        S-srajan ongelmana on ehkä hiukan pappamainen imago, suomessa. Ei se sinänsä haittaa, on tuota ikää jo sen verran kertynyt.

        --


      • BMW uutena
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        Ostan Bemarit käytettynä, tyypillisesti 2-3 uotta vanhoina. Ajan niillä 3 vuotta ja vaihdan uudempaan.
        kaikki huollot teetän merkkikorjaamossa, tiedän saavani parhaan asiantuntemuksen ja olen ollut jo 15 vuotta erittäin tyytyväinen huollon toimintaan.
        BMW ei ole ainoa vaihtoehto, joka kerta olen koeajanut muitakin. Parhaaksi on kuitenkin aina noussut bemari. Maksan ylkeensä käytetystä 4-50000 Euroa, sillä saisi jo monta uuttakin kinneriä.
        Olen ollut erittäin tyytyväinen niin autoon, luotettavuuten kuin huollon toimitaankin. Ai niin, käytetyt oilen ostanut aina bemarin merkkiliikkeestä. Hyvityshintoihin olen ollut tyytyväinen.
        S-mersu voisi olla vaihtoehto, miksei e-sarjalainenkin. tähän mennessä 5-sarja on täyttänyt kaikki tarpeet, 7-sarjan osto oli lähellä viimeksi, koeajoin viikonlopun mutta päätin vielä tällä kertaa pysytellä vitosessa.

        Auton hinta ei sinänsä ole kriteeri, olen vain todennut että tuohon hintaluokkaan saan auton josta pidän ja johon olen tyytyväinen. Mikäli mieleni muuttuu voin valita toisinkin.

        S-srajan ongelmana on ehkä hiukan pappamainen imago, suomessa. Ei se sinänsä haittaa, on tuota ikää jo sen verran kertynyt.

        --

        Bemarissa on vielä 2-3 vuoden jälkeen käyttövuosia verrattuna moneen muuhun. Jos arvostaa laadukasta autoilua, hyviä ajo-ominaisuuksia ilmann kolinoita ja kitinöitä. Myös tarvittaessa varaosien saanti on taattua vanhoihinkin auoihin.
        Vikatilastoja lukiessa on syytä kiinittää automerkkejä verratessa huomiota tilastoituihin vikoihin. Joissakin automerkeissä BMW:n tilastoidut viat luetaan ominaisuuksiksi eikä niitä edes tilastoida.
        Käytetyissä tuontiautoissa on ollut yleensä parempi tehdasvarustelu kuin Suomesta ostetuissa verotus syistä. Käytetyn auton hinnassa lisävarusteita ei noteerata vastaavasti kuin uudessa vaikka niiden käyttöarvo vastaisi uutta.
        Oman autoni olen ostanut uutena, mutta sen verran tutustuin auton tekniikkaan, että ymmärrän hyvin autoharrastajia ja yleensä auton käytettynä ostavia.
        Mersu ei ole sytyttänyt minuakaan vaikka pappa- ja taxi-imagon unohtaisikin.


      • Joulua!

        Poika tuli viettämään joulua tänne sisämaahan. Alla sillä on E320 coupe - heppoja 50 kappaletta enemmän kuin isäukon bemarissa.

        Kumpikin auto on hieno, saksalaisuuden haistaa. Kiva ajaa vuoronperään molemmilla. Mutta... jos sillä juniorilla olisi ollut vähänkään enemmän rahaa, olisi se kuitenkin ostanut sen isiukon E39:n.

        Viisas poika, mutta joutui tyytymään mersuun ;)


      • myyt
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        Ostan Bemarit käytettynä, tyypillisesti 2-3 uotta vanhoina. Ajan niillä 3 vuotta ja vaihdan uudempaan.
        kaikki huollot teetän merkkikorjaamossa, tiedän saavani parhaan asiantuntemuksen ja olen ollut jo 15 vuotta erittäin tyytyväinen huollon toimintaan.
        BMW ei ole ainoa vaihtoehto, joka kerta olen koeajanut muitakin. Parhaaksi on kuitenkin aina noussut bemari. Maksan ylkeensä käytetystä 4-50000 Euroa, sillä saisi jo monta uuttakin kinneriä.
        Olen ollut erittäin tyytyväinen niin autoon, luotettavuuten kuin huollon toimitaankin. Ai niin, käytetyt oilen ostanut aina bemarin merkkiliikkeestä. Hyvityshintoihin olen ollut tyytyväinen.
        S-mersu voisi olla vaihtoehto, miksei e-sarjalainenkin. tähän mennessä 5-sarja on täyttänyt kaikki tarpeet, 7-sarjan osto oli lähellä viimeksi, koeajoin viikonlopun mutta päätin vielä tällä kertaa pysytellä vitosessa.

        Auton hinta ei sinänsä ole kriteeri, olen vain todennut että tuohon hintaluokkaan saan auton josta pidän ja johon olen tyytyväinen. Mikäli mieleni muuttuu voin valita toisinkin.

        S-srajan ongelmana on ehkä hiukan pappamainen imago, suomessa. Ei se sinänsä haittaa, on tuota ikää jo sen verran kertynyt.

        --

        kuulepa Aleksi, sitten kun myyt sen auton seuraavan kerran, soita minulle - ostan sen.

        Käteisellä.


      • mie vuan

        1. Omani ostin käytettynä ja ei ole tarvinnut korjaamoita elättää. Huollot on tehty merkkiliikkeessä (jos se mitään yleensä oikeasti merkitsee).
        2. Oma bemuni ei luultavasti ole koskaan käynyt bahnalla ainakaan omien renkaittensa päällä.
        3. Hyvät on, mutta ei ylivertaiset.
        4.???
        5. Itse nautin myös käytetystä. Lisäksi ajatuksessasi on pieni virhe: Kaikista autoista tulee käytettyjä kun ne ajetaan liikkeestä ulos. 6. Itse en näe mersuissa mitään tavoiteltavampia ominaisuuksia kuin bemussa. Jos olet moisen ostanut, niin onnea vaan. Sinänsä hienoja autoja molemmat, mutta minä en lämpene mersuille.


      • nljnkjklmlm
        riffraff kirjoitti:

        "ruma ja ylipainoinen"

        ja kaljuuntuva eläkeläinen...

        eikö niillä ajele vain mustalaiset..


      • Alex
        myyt kirjoitti:

        kuulepa Aleksi, sitten kun myyt sen auton seuraavan kerran, soita minulle - ostan sen.

        Käteisellä.

        Moi !

        Päivitys tapahtuu ensi vuoden elokuun kieppeillä.

        --


    • _LAUKOJA_

      1.BMW:n omistajat ovat muiden merkkien omistajia enemmän perehtyneet autoihin ja ovat laatutietoisempia.

      Ei pidä paikkaansa. BMW:n (ei mitään 80luvun teiniritsoja) ostaa henkilöt jotka eivät osaa itse pissapoikaa täyttää. BMW:n valitsivat kun eivät mistään tiedä ja pelkäävät pistävänsä sormensa paskaan. BMW on helppo valinta.

      2.BMW:n omistajat ovat usein varakkaita, joille auton hinta ei ole ensimmäinen ostokriteeri.

      Siis hinta nimenomaan on kriteeri. Autoon pitää upota rahaa, vaikkei sille vastinetta saisikaan.

      3.BMW:n omistajat arvostavat autossa ajo-ominaisuuksia,luotettavuutta, ergonomiaa ja viimeistelyä.

      Ja kuinkahan BMW hakkaa tojontan näissä?

      4.BMW:n omistajille BMW on ainoa todellinen vaihtoehto.

      Saattaa olla näin. Kun eivät uskalla olla persoonallisia ja tehdä omia valintoja. Otetaanpa BMW. Niin helppoa se on, ei tarvii miettiä :)

      5.Tyytyväisimmät autoilijat ajavat BMW:llä.

      Eivät vaikuta kovin tyytyväisiltä, kun vilkuttavat valoja Corollani persiissä.

      • Uskallan tehdä omat päätökset

        Keskiverto massa-autoilija ajaa Toyotalla niinkuin useimmat naapuritkin. Tutkimusten mukaan useimmat suomalaiset ostavat autonsa naapureiden mukaan. Useimmat näistä autoilijoista pelkäävät erottua naapureista ja ostavat autonsa naapureiden mukaan.
        1. Ostaa autonsa naapurin mukaan. Useimmiten Corolla tilastojen mukaan.
        2.Ei voi sietää, että naapuri poikkeaa kaavasta ja ostaa hyvää halvan sijasta.
        3. Ei ymmärä, että autoilustakin voi nauttia eikä ole pakko körötellä Corollassa, jos on mahdollisuus parempaan. Tämä pätee muihinkin hyödykkeisiin hinta ohittaa laadun.
        4. Miksi vaihtaa merkkiä jos on tyytyväinen.
        Suomen liikenteessä voi aina tehdä kiusaa kanssa autoilijoille millä menopelillä tahansa jos yhteispeli ei suju kun muut noudattaa liikennesääntöjä ja nopeusrajoituksia.


      • ike.

        "Ei pidä paikkaansa. BMW:n (ei mitään 80luvun teiniritsoja) ostaa henkilöt jotka eivät osaa itse pissapoikaa täyttää. BMW:n valitsivat kun eivät mistään tiedä ja pelkäävät pistävänsä sormensa paskaan. BMW on helppo valinta."

        Ja perusteluita kehiin? Kyllä ehkä eniten autoista kiinnostuneet ja hyviä ja hienoja ominaisuuksia arvostavat hankkivat bemarin.

        "Siis hinta nimenomaan on kriteeri. Autoon pitää upota rahaa, vaikkei sille vastinetta saisikaan.
        "
        BMW on kallis mutta rahalle saa myös melko hyvin vastinetta toisin kuin esim. jossain peruskärryssä joka on tehty vain ja ainoastaan paikasta A paikkaan B pääsemiseen.

        "Ja kuinkahan BMW hakkaa tojontan näissä?"

        Ajo-ominaisuudet ehkä markkinoiden parhaat. Sitä on turha kiistää.
        Luotettavuudessa ei ongelmia. Vai montako kertaa olet nähnyt uudehkon bemarin tien varressa? Oikeasti?
        Ergonomia totaalisen ylivoimaista juuri esim. tojoon verrattuna missä mikään ei ole siellä missä pitäisi.

        Viimeistely? Jep, Bemut on TODELLA hyvin viimeisteltyjä ja laatu todella näkyy! Toisin kuin esim. Avensiksen jo uutena narisevat kojelaudet ja repsottavat penkkien päällysteet.

        Bemari ei narise vielä 15-vuotiaanakaan. Jos et usko käy kokeilemassa.

        "Saattaa olla näin. Kun eivät uskalla olla persoonallisia ja tehdä omia valintoja. Otetaanpa BMW. Niin helppoa se on, ei tarvii miettiä :) "

        Ja mikäköhän kilpailijoista olisi persoonallisempi? Ulkonäöllisesti uudet bemarit ovat varmasti yksiä markkinoiden persoonallisimpia autoja...

        "Eivät vaikuta kovin tyytyväisiltä, kun vilkuttavat valoja Corollani persiissä."

        No ne nyt kuitenkin ovat ja syystä. en muista kuinka monta vuotta jo putkeen. No minuakin ärsyttäisi jos köröttelisit edessäni. (kukaan ei vilkuta jos et köröttele.)'

        Niin ja itse ajan siis Audilla mutta bemarista on melko vahvat tuntemukset. Pidän silti audia vielä astetta parempana.


      • e46320
        ike. kirjoitti:

        "Ei pidä paikkaansa. BMW:n (ei mitään 80luvun teiniritsoja) ostaa henkilöt jotka eivät osaa itse pissapoikaa täyttää. BMW:n valitsivat kun eivät mistään tiedä ja pelkäävät pistävänsä sormensa paskaan. BMW on helppo valinta."

        Ja perusteluita kehiin? Kyllä ehkä eniten autoista kiinnostuneet ja hyviä ja hienoja ominaisuuksia arvostavat hankkivat bemarin.

        "Siis hinta nimenomaan on kriteeri. Autoon pitää upota rahaa, vaikkei sille vastinetta saisikaan.
        "
        BMW on kallis mutta rahalle saa myös melko hyvin vastinetta toisin kuin esim. jossain peruskärryssä joka on tehty vain ja ainoastaan paikasta A paikkaan B pääsemiseen.

        "Ja kuinkahan BMW hakkaa tojontan näissä?"

        Ajo-ominaisuudet ehkä markkinoiden parhaat. Sitä on turha kiistää.
        Luotettavuudessa ei ongelmia. Vai montako kertaa olet nähnyt uudehkon bemarin tien varressa? Oikeasti?
        Ergonomia totaalisen ylivoimaista juuri esim. tojoon verrattuna missä mikään ei ole siellä missä pitäisi.

        Viimeistely? Jep, Bemut on TODELLA hyvin viimeisteltyjä ja laatu todella näkyy! Toisin kuin esim. Avensiksen jo uutena narisevat kojelaudet ja repsottavat penkkien päällysteet.

        Bemari ei narise vielä 15-vuotiaanakaan. Jos et usko käy kokeilemassa.

        "Saattaa olla näin. Kun eivät uskalla olla persoonallisia ja tehdä omia valintoja. Otetaanpa BMW. Niin helppoa se on, ei tarvii miettiä :) "

        Ja mikäköhän kilpailijoista olisi persoonallisempi? Ulkonäöllisesti uudet bemarit ovat varmasti yksiä markkinoiden persoonallisimpia autoja...

        "Eivät vaikuta kovin tyytyväisiltä, kun vilkuttavat valoja Corollani persiissä."

        No ne nyt kuitenkin ovat ja syystä. en muista kuinka monta vuotta jo putkeen. No minuakin ärsyttäisi jos köröttelisit edessäni. (kukaan ei vilkuta jos et köröttele.)'

        Niin ja itse ajan siis Audilla mutta bemarista on melko vahvat tuntemukset. Pidän silti audia vielä astetta parempana.

        Jep, samat ajatukset:)
        Kyllä saksassa tehdään maailman parhaat autot.
        Kaikki eivät vain kestä totuutta myöntää.


      • Pekka.
        e46320 kirjoitti:

        Jep, samat ajatukset:)
        Kyllä saksassa tehdään maailman parhaat autot.
        Kaikki eivät vain kestä totuutta myöntää.

        ja parhaiden lisäksi myös huonoimmat autot... :)


      • e46320
        Pekka. kirjoitti:

        ja parhaiden lisäksi myös huonoimmat autot... :)

        Mainitse muutama maailman huonoin sakasalainen merkki


      • Muutama
        e46320 kirjoitti:

        Mainitse muutama maailman huonoin sakasalainen merkki

        ..Opel, Ford, VW,...


      • huolimaton
        Uskallan tehdä omat päätökset kirjoitti:

        Keskiverto massa-autoilija ajaa Toyotalla niinkuin useimmat naapuritkin. Tutkimusten mukaan useimmat suomalaiset ostavat autonsa naapureiden mukaan. Useimmat näistä autoilijoista pelkäävät erottua naapureista ja ostavat autonsa naapureiden mukaan.
        1. Ostaa autonsa naapurin mukaan. Useimmiten Corolla tilastojen mukaan.
        2.Ei voi sietää, että naapuri poikkeaa kaavasta ja ostaa hyvää halvan sijasta.
        3. Ei ymmärä, että autoilustakin voi nauttia eikä ole pakko körötellä Corollassa, jos on mahdollisuus parempaan. Tämä pätee muihinkin hyödykkeisiin hinta ohittaa laadun.
        4. Miksi vaihtaa merkkiä jos on tyytyväinen.
        Suomen liikenteessä voi aina tehdä kiusaa kanssa autoilijoille millä menopelillä tahansa jos yhteispeli ei suju kun muut noudattaa liikennesääntöjä ja nopeusrajoituksia.

        Kunhan luulee tietävänsä. Bemari hankitaan velaksi koska sen lisäksi että on kyvytön,on myös rahaton surkimus. Bemarilla ajetaan vähän, keskimäärin voin 20-25tkm vuodessa. Vähän ajetaan koska ei ole raukalla rahaa polttoaineeseenkaan. Bemarinostajan Itsetunto on jo valmiiksi heikko koska naiset ei tykkää köyhistä.


      • luuseri
        huolimaton kirjoitti:

        Kunhan luulee tietävänsä. Bemari hankitaan velaksi koska sen lisäksi että on kyvytön,on myös rahaton surkimus. Bemarilla ajetaan vähän, keskimäärin voin 20-25tkm vuodessa. Vähän ajetaan koska ei ole raukalla rahaa polttoaineeseenkaan. Bemarinostajan Itsetunto on jo valmiiksi heikko koska naiset ei tykkää köyhistä.

        Taitta olla lääkkeet ottamatta.


      • tiedä mitään
        huolimaton kirjoitti:

        Kunhan luulee tietävänsä. Bemari hankitaan velaksi koska sen lisäksi että on kyvytön,on myös rahaton surkimus. Bemarilla ajetaan vähän, keskimäärin voin 20-25tkm vuodessa. Vähän ajetaan koska ei ole raukalla rahaa polttoaineeseenkaan. Bemarinostajan Itsetunto on jo valmiiksi heikko koska naiset ei tykkää köyhistä.

        Autot ostetaan yleensä velaksi koska lainan korot ovat niin alhaiset, että käteisellä ostaminen on melkoisen tyhmää.

        Tai sitten elämäntilanne on sellainen että auton samoin kun asunnon velaksi ostaminen on joko ainoa mahdollisuus tai mielekkäämpää kuin nälkäbudjetilla eläminen.

        Ne joilla ei ole rahaa, ostavat todella halpoja autoja. Siinä joukossa on suhteellisen paljon bemareita koska ne kestävät käyttöä pitkään.

        Minulla ei ole bemaria kun olisi kuukausierä noussut turhan korkeaksi. Ajan halvempaa autoa, ostan viinejä ja juustoja, lomailen ulkomailla kerran tai kaks vuodessa.

        Bemut jees!


      • Jyri325
        e46320 kirjoitti:

        Jep, samat ajatukset:)
        Kyllä saksassa tehdään maailman parhaat autot.
        Kaikki eivät vain kestä totuutta myöntää.

        BMW3 sarjan muotoilu on suht onnistunut (ei kyllä läheskään Alfa 159 tasoa). 5 ja 7 srj. ovat ehkä personaalisia mutta designi on kyllä todella epäonnistunut.


      • lause...
        ike. kirjoitti:

        "Ei pidä paikkaansa. BMW:n (ei mitään 80luvun teiniritsoja) ostaa henkilöt jotka eivät osaa itse pissapoikaa täyttää. BMW:n valitsivat kun eivät mistään tiedä ja pelkäävät pistävänsä sormensa paskaan. BMW on helppo valinta."

        Ja perusteluita kehiin? Kyllä ehkä eniten autoista kiinnostuneet ja hyviä ja hienoja ominaisuuksia arvostavat hankkivat bemarin.

        "Siis hinta nimenomaan on kriteeri. Autoon pitää upota rahaa, vaikkei sille vastinetta saisikaan.
        "
        BMW on kallis mutta rahalle saa myös melko hyvin vastinetta toisin kuin esim. jossain peruskärryssä joka on tehty vain ja ainoastaan paikasta A paikkaan B pääsemiseen.

        "Ja kuinkahan BMW hakkaa tojontan näissä?"

        Ajo-ominaisuudet ehkä markkinoiden parhaat. Sitä on turha kiistää.
        Luotettavuudessa ei ongelmia. Vai montako kertaa olet nähnyt uudehkon bemarin tien varressa? Oikeasti?
        Ergonomia totaalisen ylivoimaista juuri esim. tojoon verrattuna missä mikään ei ole siellä missä pitäisi.

        Viimeistely? Jep, Bemut on TODELLA hyvin viimeisteltyjä ja laatu todella näkyy! Toisin kuin esim. Avensiksen jo uutena narisevat kojelaudet ja repsottavat penkkien päällysteet.

        Bemari ei narise vielä 15-vuotiaanakaan. Jos et usko käy kokeilemassa.

        "Saattaa olla näin. Kun eivät uskalla olla persoonallisia ja tehdä omia valintoja. Otetaanpa BMW. Niin helppoa se on, ei tarvii miettiä :) "

        Ja mikäköhän kilpailijoista olisi persoonallisempi? Ulkonäöllisesti uudet bemarit ovat varmasti yksiä markkinoiden persoonallisimpia autoja...

        "Eivät vaikuta kovin tyytyväisiltä, kun vilkuttavat valoja Corollani persiissä."

        No ne nyt kuitenkin ovat ja syystä. en muista kuinka monta vuotta jo putkeen. No minuakin ärsyttäisi jos köröttelisit edessäni. (kukaan ei vilkuta jos et köröttele.)'

        Niin ja itse ajan siis Audilla mutta bemarista on melko vahvat tuntemukset. Pidän silti audia vielä astetta parempana.

        meni vähän pieleen. Siis tarkoitan, että Audi on Mersun ohella lähimpänä Bemaria. Kokemukseni panevat kuitenkin bemarin ykköseksi.

        Kaikki hienoja ajoneuvoja!


      • Jamppa
        ike. kirjoitti:

        "Ei pidä paikkaansa. BMW:n (ei mitään 80luvun teiniritsoja) ostaa henkilöt jotka eivät osaa itse pissapoikaa täyttää. BMW:n valitsivat kun eivät mistään tiedä ja pelkäävät pistävänsä sormensa paskaan. BMW on helppo valinta."

        Ja perusteluita kehiin? Kyllä ehkä eniten autoista kiinnostuneet ja hyviä ja hienoja ominaisuuksia arvostavat hankkivat bemarin.

        "Siis hinta nimenomaan on kriteeri. Autoon pitää upota rahaa, vaikkei sille vastinetta saisikaan.
        "
        BMW on kallis mutta rahalle saa myös melko hyvin vastinetta toisin kuin esim. jossain peruskärryssä joka on tehty vain ja ainoastaan paikasta A paikkaan B pääsemiseen.

        "Ja kuinkahan BMW hakkaa tojontan näissä?"

        Ajo-ominaisuudet ehkä markkinoiden parhaat. Sitä on turha kiistää.
        Luotettavuudessa ei ongelmia. Vai montako kertaa olet nähnyt uudehkon bemarin tien varressa? Oikeasti?
        Ergonomia totaalisen ylivoimaista juuri esim. tojoon verrattuna missä mikään ei ole siellä missä pitäisi.

        Viimeistely? Jep, Bemut on TODELLA hyvin viimeisteltyjä ja laatu todella näkyy! Toisin kuin esim. Avensiksen jo uutena narisevat kojelaudet ja repsottavat penkkien päällysteet.

        Bemari ei narise vielä 15-vuotiaanakaan. Jos et usko käy kokeilemassa.

        "Saattaa olla näin. Kun eivät uskalla olla persoonallisia ja tehdä omia valintoja. Otetaanpa BMW. Niin helppoa se on, ei tarvii miettiä :) "

        Ja mikäköhän kilpailijoista olisi persoonallisempi? Ulkonäöllisesti uudet bemarit ovat varmasti yksiä markkinoiden persoonallisimpia autoja...

        "Eivät vaikuta kovin tyytyväisiltä, kun vilkuttavat valoja Corollani persiissä."

        No ne nyt kuitenkin ovat ja syystä. en muista kuinka monta vuotta jo putkeen. No minuakin ärsyttäisi jos köröttelisit edessäni. (kukaan ei vilkuta jos et köröttele.)'

        Niin ja itse ajan siis Audilla mutta bemarista on melko vahvat tuntemukset. Pidän silti audia vielä astetta parempana.

        "Ajo-ominaisuudet ehkä markkinoiden parhaat. Sitä on turha kiistää."

        Heheh, kaikki jotka luule että bemuissa on parhaimmat ajo-ominaisuudet voisivat lukea auto motor und sportin mastertestin (nr.21/2005)
        Tässä linkki ---> http://www.infomotori.com/a_116_IT_15689_4.html

        Ps. Alfa 159:ssa on ylivoimaisesti ajo-ominaisuudet!


      • itse kokenut
        Jamppa kirjoitti:

        "Ajo-ominaisuudet ehkä markkinoiden parhaat. Sitä on turha kiistää."

        Heheh, kaikki jotka luule että bemuissa on parhaimmat ajo-ominaisuudet voisivat lukea auto motor und sportin mastertestin (nr.21/2005)
        Tässä linkki ---> http://www.infomotori.com/a_116_IT_15689_4.html

        Ps. Alfa 159:ssa on ylivoimaisesti ajo-ominaisuudet!

        Kyllä netistä löytää vaikka mitä kommentteja ja tekstiä. Joskus voi luottaa itseensäkin ja omaan kokemukseen. Suosittelen sinullekin, hyvää jatkoa!


      • ja sillä siisti
        luuseri kirjoitti:

        Taitta olla lääkkeet ottamatta.

        Tekosyitä ja valheita kyllä keksitään. Heikko talous sekä heikko itsetunto syö bemarimiestä.


      • ajetaan vähän
        luuseri kirjoitti:

        Taitta olla lääkkeet ottamatta.

        kilometrejä vuosittain bemarilla. Onko pieneen päähänne mennyt tieto että vuosikatsastuksessa luetaan kertyneet kilometrit... Eikä ammattilaiset aja bemarilla ollenkaan koska parempia autoja on valittavissa. Valehdelkaa vaan bemaristit vieläkin enemmän itsellenne...


      • Jamppa
        itse kokenut kirjoitti:

        Kyllä netistä löytää vaikka mitä kommentteja ja tekstiä. Joskus voi luottaa itseensäkin ja omaan kokemukseen. Suosittelen sinullekin, hyvää jatkoa!

        "Kyllä netistä löytää vaikka mitä kommentteja ja tekstiä".

        Näinhän se valitettavasti on että suuri osa on pelkkää kateellisten ****puhetta! Mutta eikö saksalaisten tekemä testi sinun mielestä ole rehellinen ja luotettava? Auto Motor Und Sport on kuitenkin yksi euroopan "suurimmista" autolehdistä.

        Aina sama juttu kun saksalainen automerkki ei pärjää niin heti alkaa tulemaan jotain ihmeellisiä itseluottamus kommentteja!
        Luuletko että nämä testit ajetaan vain yhtä testikuljettajaa käyttämällä?

        Hyväksy tosiasiat! Ja hyvää jatkoa sinullekin!


      • kaupparatsu.
        ajetaan vähän kirjoitti:

        kilometrejä vuosittain bemarilla. Onko pieneen päähänne mennyt tieto että vuosikatsastuksessa luetaan kertyneet kilometrit... Eikä ammattilaiset aja bemarilla ollenkaan koska parempia autoja on valittavissa. Valehdelkaa vaan bemaristit vieläkin enemmän itsellenne...

        Muistaakseni TM:ssa oli jokunen vuosi sitten BMW-llä keskimäärin ajetuista kilometreistä.
        Silloin se oli 39000 km/vuosi.

        En tiedä paljonko kaikki merkit huomioiden on suomalaisten keskimäärin ajamat kilometrit vuosittain, mutta luulen, että BMW-llä ajetaan enemmän kuin monella muulla merkeillä.
        Itse ajan -BMW-llä tottakai- n. 45000 km vuodessa.


      • Kts TM käytettyjen autojen ...
        kaupparatsu. kirjoitti:

        Muistaakseni TM:ssa oli jokunen vuosi sitten BMW-llä keskimäärin ajetuista kilometreistä.
        Silloin se oli 39000 km/vuosi.

        En tiedä paljonko kaikki merkit huomioiden on suomalaisten keskimäärin ajamat kilometrit vuosittain, mutta luulen, että BMW-llä ajetaan enemmän kuin monella muulla merkeillä.
        Itse ajan -BMW-llä tottakai- n. 45000 km vuodessa.

        Siinä on myös ajokilometrit. Siitä näkee myös että mitä isompi moottori, sitä vähemmän ajetaan kilometrejä. Tää koskee kyllä ainoastaan bemareita, mikä sinänsä kertoo ettei ison moottorin omaava bemaristi aja senkään vertaa kuin pienempimoottorisen omistaja. Lienee hän siis vielä enemmän köyhä eikä ole rahaaa bensaan.


      • kaupparatsu.
        Kts TM käytettyjen autojen ... kirjoitti:

        Siinä on myös ajokilometrit. Siitä näkee myös että mitä isompi moottori, sitä vähemmän ajetaan kilometrejä. Tää koskee kyllä ainoastaan bemareita, mikä sinänsä kertoo ettei ison moottorin omaava bemaristi aja senkään vertaa kuin pienempimoottorisen omistaja. Lienee hän siis vielä enemmän köyhä eikä ole rahaaa bensaan.

        Tarkistin asian. Hyvä että otit puheeksi, olin nimittäin väärässä!

        Valitsin tälläkin hetkellä myynnissä olevista bemareista kymmenen yli 350 tkm ajettua yksilöä.
        Laskin autojen keski-iän joka oli 10 vuotta (vuosimalliksi tuli 1995,5)
        Laskin autoilla ajetut kilometrit yhteensä ja sain 5087000 km.
        Jaoin kilometrit kymmenellä, jolloin sain 10 vuoden aikana ajetut kilometrit, jotka oli 508700 km.

        Tästä on helppo laskea mitä autoilla on keskimäärin ajettu vuodessa, kun jakaa luvun kymmenellä.

        Vastaus= 50870 km/vuosi.

        Olen pahoillani "väittäessäni" sen olevan 39000 km/vuosi:)

        Luvut voivat toki muuttua paljonkin suuntaan jos toiseen, riippuen minkä ikäisiä ja paljonko ajettuja autoja huomioidaan.

        Oma esimerkkini oli täysin summittaisesti valittu, mutta jotain suuntaa se kyllä antaa bemareiden ajokilometreistä.


      • Alex
        Kts TM käytettyjen autojen ... kirjoitti:

        Siinä on myös ajokilometrit. Siitä näkee myös että mitä isompi moottori, sitä vähemmän ajetaan kilometrejä. Tää koskee kyllä ainoastaan bemareita, mikä sinänsä kertoo ettei ison moottorin omaava bemaristi aja senkään vertaa kuin pienempimoottorisen omistaja. Lienee hän siis vielä enemmän köyhä eikä ole rahaaa bensaan.

        Moi !

        BMW:llä, ja muilla saman luokan autoilla (MB, Audi) ajetaan selvästi enemmän kuin atoilla Suomessa keskimäärin.

        Mikä ihme näitä provoilijoita oikein bemarissa kiihottaa. Minustakin se on vain auto, erinomainen tosin.

        --


      • sinä
        kaupparatsu. kirjoitti:

        Tarkistin asian. Hyvä että otit puheeksi, olin nimittäin väärässä!

        Valitsin tälläkin hetkellä myynnissä olevista bemareista kymmenen yli 350 tkm ajettua yksilöä.
        Laskin autojen keski-iän joka oli 10 vuotta (vuosimalliksi tuli 1995,5)
        Laskin autoilla ajetut kilometrit yhteensä ja sain 5087000 km.
        Jaoin kilometrit kymmenellä, jolloin sain 10 vuoden aikana ajetut kilometrit, jotka oli 508700 km.

        Tästä on helppo laskea mitä autoilla on keskimäärin ajettu vuodessa, kun jakaa luvun kymmenellä.

        Vastaus= 50870 km/vuosi.

        Olen pahoillani "väittäessäni" sen olevan 39000 km/vuosi:)

        Luvut voivat toki muuttua paljonkin suuntaan jos toiseen, riippuen minkä ikäisiä ja paljonko ajettuja autoja huomioidaan.

        Oma esimerkkini oli täysin summittaisesti valittu, mutta jotain suuntaa se kyllä antaa bemareiden ajokilometreistä.

        tommosia keskiarvo laskelmia teet, niistä saa kuka tahansa, minkätahansa tuloksen. Joka automerkiltä löytyy paljon ajettuja esimerkkejä, huomaa että yritetään taas kaunistella kun ei totuus maita.


      • alexi´s
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        BMW:llä, ja muilla saman luokan autoilla (MB, Audi) ajetaan selvästi enemmän kuin atoilla Suomessa keskimäärin.

        Mikä ihme näitä provoilijoita oikein bemarissa kiihottaa. Minustakin se on vain auto, erinomainen tosin.

        --

        mikä teitä bemaristeja vaivaa (vitutus, häpeä, huono itsetunto) kun ette myönnä faktaa vaikka se teille rautalangasta väännettäisiin. Niillä teidän bemareilla ajetaan vähemmän muihin verrattuna, vastaan vaan väitätte sama mistä lähteestä milloinkin teille faktaa esitetään.


      • sulle
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        BMW:llä, ja muilla saman luokan autoilla (MB, Audi) ajetaan selvästi enemmän kuin atoilla Suomessa keskimäärin.

        Mikä ihme näitä provoilijoita oikein bemarissa kiihottaa. Minustakin se on vain auto, erinomainen tosin.

        --

        tietoa esim. hyper-super-ultra-mega-yyyber-preeemium 5 sarjan ajomääristä http://www.ajovalo.net/arvo1.htm


      • osoite

      • faktailija
        sinä kirjoitti:

        tommosia keskiarvo laskelmia teet, niistä saa kuka tahansa, minkätahansa tuloksen. Joka automerkiltä löytyy paljon ajettuja esimerkkejä, huomaa että yritetään taas kaunistella kun ei totuus maita.

        Haista sinä vittu senkin toyotauskovainen!
        Jos faktat ei sulle kelpaa niin antaa olla....


      • Alex
        alexi´s kirjoitti:

        mikä teitä bemaristeja vaivaa (vitutus, häpeä, huono itsetunto) kun ette myönnä faktaa vaikka se teille rautalangasta väännettäisiin. Niillä teidän bemareilla ajetaan vähemmän muihin verrattuna, vastaan vaan väitätte sama mistä lähteestä milloinkin teille faktaa esitetään.

        Moi !

        kaiketi minä tiedän paljonko ajan, vai tiedätkö senkin paremmin?

        Katso vaikka vuosittain ilmestyvää tuulilasin autohinnasota käytetyille, siinä bemarit on kautta aikojen luokiteltu ajokilometrien mukaan keskimääräistä enemmän ajetuiksi (keskimäärin).

        Mikä ihme teitä ei-bemaristeja bmw:ssä kiihottaa, menkää sinne riisipussiosastolle kehumaan omia kotteoritanne.

        --


      • Alex
        osoite kirjoitti:

        http://www.ajovalo.net/Arvo1.htm

        Moi !

        Mikäli näin on niin tilanne on uuttunut muutamassa vuodessa radikaalisti.

        Lisäksi tilanne näyttää käytettyjen markkinoita katsellessa aikalailla erilaiselta.

        palailen asiaan mikäli löydän poikkeavaa infoa.

        --


      • Alex
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        Mikäli näin on niin tilanne on uuttunut muutamassa vuodessa radikaalisti.

        Lisäksi tilanne näyttää käytettyjen markkinoita katsellessa aikalailla erilaiselta.

        palailen asiaan mikäli löydän poikkeavaa infoa.

        --

        Moi !

        Tein täysin epätieteeellisen otoksen,

        www.autotalli.com, vuoden 2004 5-sarjan BMW:t. Löytyy 33 kappaletta.

        Keskimääräinen ajomäärä 44036 kilometria.
        Jos jaetaan kahdelle vuodelle (autojen ikä 1-2 vuotta) niin ajomääräksi tulee 22000km/vuosi joka tietääkseni on reilusti yli keskivertosuoritteen.

        Mielestäni tämä epävirallinenkin tilasto antaa kyllä aika vahvan viitteen että kilometrimäärä on yli keskitason toisin kuin linkkisi artikkelissa.

        Tämän tilaston voi jokainen itse tarkistaa, tuota antamasi linkin tietoa on mahdoton tarkistaa (vielä vähemmän tieteellinen tutkimus?).

        --


      • srtyr76sfty
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        Tein täysin epätieteeellisen otoksen,

        www.autotalli.com, vuoden 2004 5-sarjan BMW:t. Löytyy 33 kappaletta.

        Keskimääräinen ajomäärä 44036 kilometria.
        Jos jaetaan kahdelle vuodelle (autojen ikä 1-2 vuotta) niin ajomääräksi tulee 22000km/vuosi joka tietääkseni on reilusti yli keskivertosuoritteen.

        Mielestäni tämä epävirallinenkin tilasto antaa kyllä aika vahvan viitteen että kilometrimäärä on yli keskitason toisin kuin linkkisi artikkelissa.

        Tämän tilaston voi jokainen itse tarkistaa, tuota antamasi linkin tietoa on mahdoton tarkistaa (vielä vähemmän tieteellinen tutkimus?).

        --

        Voi veljet, eikö teillä muuta tekemistä ole??????


      • noin
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        Tein täysin epätieteeellisen otoksen,

        www.autotalli.com, vuoden 2004 5-sarjan BMW:t. Löytyy 33 kappaletta.

        Keskimääräinen ajomäärä 44036 kilometria.
        Jos jaetaan kahdelle vuodelle (autojen ikä 1-2 vuotta) niin ajomääräksi tulee 22000km/vuosi joka tietääkseni on reilusti yli keskivertosuoritteen.

        Mielestäni tämä epävirallinenkin tilasto antaa kyllä aika vahvan viitteen että kilometrimäärä on yli keskitason toisin kuin linkkisi artikkelissa.

        Tämän tilaston voi jokainen itse tarkistaa, tuota antamasi linkin tietoa on mahdoton tarkistaa (vielä vähemmän tieteellinen tutkimus?).

        --

        ootko tullu ajatelleeks että kun lasketaan keskiarvoa niin siihen vaikuttaa huomattavasti jos seassa on muutama lyhyessä ajassa paljon ajettu (taksi). Tuohon ajovalo linkkiin on luultavasti kerätty (paljon suurempi ja pitemmältä ajalta) otanta autoista kuin vain muutama kymmen ja on siten luotettavampi. Huomasitko muuten kun siinä linkissä mainittiin että -kaikkein huonoimpia sijoituksia ovat BMW:n ylihinnoitellut suuret moottorit ja lisävarusteet-


      • antaa
        faktailija kirjoitti:

        Haista sinä vittu senkin toyotauskovainen!
        Jos faktat ei sulle kelpaa niin antaa olla....

        olla aina silloin kun sinä olet väärässä ja pukkaa hikeä.


      • että näin...
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        Tein täysin epätieteeellisen otoksen,

        www.autotalli.com, vuoden 2004 5-sarjan BMW:t. Löytyy 33 kappaletta.

        Keskimääräinen ajomäärä 44036 kilometria.
        Jos jaetaan kahdelle vuodelle (autojen ikä 1-2 vuotta) niin ajomääräksi tulee 22000km/vuosi joka tietääkseni on reilusti yli keskivertosuoritteen.

        Mielestäni tämä epävirallinenkin tilasto antaa kyllä aika vahvan viitteen että kilometrimäärä on yli keskitason toisin kuin linkkisi artikkelissa.

        Tämän tilaston voi jokainen itse tarkistaa, tuota antamasi linkin tietoa on mahdoton tarkistaa (vielä vähemmän tieteellinen tutkimus?).

        --

        Katsoin autotalli.comista 10 listan ensimmäistä autoa, joilla kaikilla oli ajettu paljon l. yli 350 tkm.
        Tässä faktaa kilometreistä, siis AJETUISTA kilometreistä!



        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=564&posting=22000000012814033


      • Alex
        noin kirjoitti:

        ootko tullu ajatelleeks että kun lasketaan keskiarvoa niin siihen vaikuttaa huomattavasti jos seassa on muutama lyhyessä ajassa paljon ajettu (taksi). Tuohon ajovalo linkkiin on luultavasti kerätty (paljon suurempi ja pitemmältä ajalta) otanta autoista kuin vain muutama kymmen ja on siten luotettavampi. Huomasitko muuten kun siinä linkissä mainittiin että -kaikkein huonoimpia sijoituksia ovat BMW:n ylihinnoitellut suuret moottorit ja lisävarusteet-

        Moi !

        tuossa otoksessani ei ollut yhtään takisa, eihän niitä vuoden vanhoina vaihdeta.
        Ajovalon linkistä puuttui kaikki tieto siitä miten oli kerätty. Pieninkin tieteellisyys (tarkistusmahdollisuus) puuttui. Vaikea sanoa mikä siinä tuloksessa mättää, mutta takuulla mättää.

        Isomoottoriset ovat aina eniten arvoaan pudottavia. Kaikilla merkeillä. Puhun siis yli kolmen litran koneisista. Katsoppa muuten miten BMW:n x5 pitää hintansa. Koneen koosta riippumatta (parhaiten tietysti pienikoneiset kolmelitraiset).

        Bemrilla ajo ei ole hapaa, mutta ei sen tarvitse ollakkaan. Tonni kuussa, sen verran kunnon auton kulut ovat. Arvon aleneminen huollot polttoaine muut kulut.

        --


      • mie vuan
        kaupparatsu. kirjoitti:

        Muistaakseni TM:ssa oli jokunen vuosi sitten BMW-llä keskimäärin ajetuista kilometreistä.
        Silloin se oli 39000 km/vuosi.

        En tiedä paljonko kaikki merkit huomioiden on suomalaisten keskimäärin ajamat kilometrit vuosittain, mutta luulen, että BMW-llä ajetaan enemmän kuin monella muulla merkeillä.
        Itse ajan -BMW-llä tottakai- n. 45000 km vuodessa.

        ja lähimmät kaverit/sukulaiset ajavat samoja lukuja. No noita tietäjiä aina riittää, muutenkin tää keskustelu on aivan kummallista. Kaikki jotka eivät aja bemulla tuntuvat tietävän mikä siinä menee rikki ja miten huono se on ajaa ja miten paljon se kuluttaa... Eli mielikuvitus tuntuu joillakin toimivan....?


      • mie vuan
        antaa kirjoitti:

        olla aina silloin kun sinä olet väärässä ja pukkaa hikeä.

        Mitä ihmeen merkitystä on sillä paljonko ajetaan kilometrejä? Mitä ihmeen hyvää siinä on? Itse vaikka pidänkin ajamisesta ajaisin mielelläni huomattavasti vähemmän. Tämä siksi, että ensinnäkin autoilu kuluttaa luontoa ja erityisesti siksi, että mitä enemmän ajat sitä enemmän jokaisen auton arvo tippuu. Tuosta taas seuraa se, että seuraavaan vaihtaminen kallistuu jokaisen kilometrin jälkeen.


      • tajua
        että näin... kirjoitti:

        Katsoin autotalli.comista 10 listan ensimmäistä autoa, joilla kaikilla oli ajettu paljon l. yli 350 tkm.
        Tässä faktaa kilometreistä, siis AJETUISTA kilometreistä!



        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=564&posting=22000000012814033

        ettei noin pienet otannat anna mitään todellista kuvaa...otit kymmenen eniten ajettua...mitä sitten, pitää laskea paljon suuremmasta määrästä ja riippumatta kilometreistä. Tuolla sun lasku tyylillä saa minkälaisen tuloksen vaan haluaa.


      • tiedät
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        tuossa otoksessani ei ollut yhtään takisa, eihän niitä vuoden vanhoina vaihdeta.
        Ajovalon linkistä puuttui kaikki tieto siitä miten oli kerätty. Pieninkin tieteellisyys (tarkistusmahdollisuus) puuttui. Vaikea sanoa mikä siinä tuloksessa mättää, mutta takuulla mättää.

        Isomoottoriset ovat aina eniten arvoaan pudottavia. Kaikilla merkeillä. Puhun siis yli kolmen litran koneisista. Katsoppa muuten miten BMW:n x5 pitää hintansa. Koneen koosta riippumatta (parhaiten tietysti pienikoneiset kolmelitraiset).

        Bemrilla ajo ei ole hapaa, mutta ei sen tarvitse ollakkaan. Tonni kuussa, sen verran kunnon auton kulut ovat. Arvon aleneminen huollot polttoaine muut kulut.

        --

        millon niitä kukakin vaihtaa ja itehän kirjotit että ikä oli 1-2 vuotta. Enkä usko että virallinen julkaisu ois täysin väärä, kyllä isomoottoriset pudottaa arvoaan eniten mutta bmw oli siinä kyllä ylivertainen. Joo x5 näyttää säilyttävän arvonsa, halvemmaks tulis ajaa jollakin erimerkkisellä (paremmalla) samanluokan autolla.


      • Että kun
        mie vuan kirjoitti:

        Mitä ihmeen merkitystä on sillä paljonko ajetaan kilometrejä? Mitä ihmeen hyvää siinä on? Itse vaikka pidänkin ajamisesta ajaisin mielelläni huomattavasti vähemmän. Tämä siksi, että ensinnäkin autoilu kuluttaa luontoa ja erityisesti siksi, että mitä enemmän ajat sitä enemmän jokaisen auton arvo tippuu. Tuosta taas seuraa se, että seuraavaan vaihtaminen kallistuu jokaisen kilometrin jälkeen.

        kaikelaiset sekopäät täällä vouhkaa pää punaisena mukamas ajamisen ilosta, niin eihän ne ole kuin harrastajia.
        Automiehet ja ammattilaiset valitsee kunnon vehkeet millä kilometrit taittuu mukavasti. Bemari ei ole ammattilaisen valinta.


      • mikä?
        Että kun kirjoitti:

        kaikelaiset sekopäät täällä vouhkaa pää punaisena mukamas ajamisen ilosta, niin eihän ne ole kuin harrastajia.
        Automiehet ja ammattilaiset valitsee kunnon vehkeet millä kilometrit taittuu mukavasti. Bemari ei ole ammattilaisen valinta.

        Ammattilainen valitsee Toyotan?
        En perustele, koska tarkoitukseni on vain saada mahdollisimman monta lukijaa tälle viestille


      • valitsee
        mikä? kirjoitti:

        Ammattilainen valitsee Toyotan?
        En perustele, koska tarkoitukseni on vain saada mahdollisimman monta lukijaa tälle viestille

        Tuskimpa mitään saksalaista...


      • hyvin..
        valitsee kirjoitti:

        Tuskimpa mitään saksalaista...

        Valitsi jo saksalaisen, ja pärjännyt erittäin hyvin:)
        Kimin olisi kannattunut valita BMW, jos olisi halunnut mestariksi.
        BMW on F1-mestari viimeistään vuonna 2008.

        Paina tämä viesti mieleesi, niin palataan asiaan.
        ..ainiin, ethän palaa kuitenkaan, koska erehdyt jälleen kerran...


      • X-autoilija
        tiedät kirjoitti:

        millon niitä kukakin vaihtaa ja itehän kirjotit että ikä oli 1-2 vuotta. Enkä usko että virallinen julkaisu ois täysin väärä, kyllä isomoottoriset pudottaa arvoaan eniten mutta bmw oli siinä kyllä ylivertainen. Joo x5 näyttää säilyttävän arvonsa, halvemmaks tulis ajaa jollakin erimerkkisellä (paremmalla) samanluokan autolla.

        Arvostan hyvää ja siksi ajan X5:llä. Olen kyllä omistanut halpojakin autoja, joten tiedän eron.
        En löytänyt "parempaa samanluokan" autoa, eikä ole vielä vastaan tullut parempaa. Paras auto tähän asti. Ostan kenkänikin samalla periaatteella hyvät ja sopivat juuri minulle enkä tilastojen mukaan.
        Voitte vapastii esittää tilastoja ja omia mielipiteitänne, mutta olen hankintaani täysin tyytyväinen edelleen.
        Minua ei myöskään kiinnosta pätkääkään mitkään ammattilaisten tai naapureiden vallinnat. Elän muutenkin omaa elämää ja annan muiden elää omaansa. Olen onnellinen puolestanne, jos olette tyytyväisiä "Toyotaanne" keskimäärin.


      • Alex
        tiedät kirjoitti:

        millon niitä kukakin vaihtaa ja itehän kirjotit että ikä oli 1-2 vuotta. Enkä usko että virallinen julkaisu ois täysin väärä, kyllä isomoottoriset pudottaa arvoaan eniten mutta bmw oli siinä kyllä ylivertainen. Joo x5 näyttää säilyttävän arvonsa, halvemmaks tulis ajaa jollakin erimerkkisellä (paremmalla) samanluokan autolla.

        Moi !

        "kirjotit että ikä oli 1-2 vuotta. "

        Etkö osaa lukea?
        Otin autotalli.com:sta kaikki 5-sarjan buosimalli 2004 BMW:t ja lask8in niiden kekimääräisen ajomäärän joka on yli 22000 kilometra. Onko vaikeaa matikkaa? Voit tarkistaa ihan itse (kunnon tutkimus tuleekin olla toistettava).
        Tuo vebbilinkin tieto on täysin arvoton. Ei mitään keinoa varmistaa sen tutkimustpaaa, vain mutu-tietoa.

        BMW on ylivertainen, ei ole kunnon kilpailijaa.
        Parempaa saman luokan autoa ei vain ole, olen kyllä kovasti vuosien varrella yrittänyt etsiä.

        Kokemusta on, 5 BMW:tä ja yli kymmenen muuta autoa, reilu miljoona kilometria ja kortti kohta 32 vuotta. Puhun siis kokemuksesta, en mutu-tuntumasta.

        Ajelemisiin,

        --


      • ????
        Kts TM käytettyjen autojen ... kirjoitti:

        Siinä on myös ajokilometrit. Siitä näkee myös että mitä isompi moottori, sitä vähemmän ajetaan kilometrejä. Tää koskee kyllä ainoastaan bemareita, mikä sinänsä kertoo ettei ison moottorin omaava bemaristi aja senkään vertaa kuin pienempimoottorisen omistaja. Lienee hän siis vielä enemmän köyhä eikä ole rahaaa bensaan.

        Mistä TM ottaa tiedot ilmoittamiinsa kilometreihin?
        Keksiikö itse vai autoistako lukemat hakee?

        Vois laittaa vähän faktaakin, jos jotain väittää.


      • Sakke
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        "kirjotit että ikä oli 1-2 vuotta. "

        Etkö osaa lukea?
        Otin autotalli.com:sta kaikki 5-sarjan buosimalli 2004 BMW:t ja lask8in niiden kekimääräisen ajomäärän joka on yli 22000 kilometra. Onko vaikeaa matikkaa? Voit tarkistaa ihan itse (kunnon tutkimus tuleekin olla toistettava).
        Tuo vebbilinkin tieto on täysin arvoton. Ei mitään keinoa varmistaa sen tutkimustpaaa, vain mutu-tietoa.

        BMW on ylivertainen, ei ole kunnon kilpailijaa.
        Parempaa saman luokan autoa ei vain ole, olen kyllä kovasti vuosien varrella yrittänyt etsiä.

        Kokemusta on, 5 BMW:tä ja yli kymmenen muuta autoa, reilu miljoona kilometria ja kortti kohta 32 vuotta. Puhun siis kokemuksesta, en mutu-tuntumasta.

        Ajelemisiin,

        --

        Opettele kirjoittamaan vanhus! Kyllä noin vanha luuseri pitäisi jo osata kirjoittaa. Ei taida enää olla monta aivosolua jäljellä Alexin kaalissa! XD
        Ja mitä helvetin väliä sillä on kuinka paljon autoilla ajetaan vuodessa?

        "BMW on ylivertainen, ei ole kunnon kilpailijaa."

        Haha, ylivertainen? Perustelu olisi ainakin paikallaan hemmetin perussuomalainen juntti.

        Btw. BMW on kohta yhtä yleinen näky Suomessa kuin muut "massa" autot (toyotat, nissanit sun muut riisit). Minua ainakin ketuttaisi ajaa sellaisella autolla joita näkee liikenteessä joka päivä kymmenkunta. Esim. 3 srj. bemareita tulee ainakin täällä Eteläsuomessa vastaan joka kulmassa.


      • Jami
        ???? kirjoitti:

        Mistä TM ottaa tiedot ilmoittamiinsa kilometreihin?
        Keksiikö itse vai autoistako lukemat hakee?

        Vois laittaa vähän faktaakin, jos jotain väittää.

        Täysin turhaa kiistellä tällaisista asioista. Ei ole oikeita vastauksia olemassakaan.


      • Alex
        Sakke kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan vanhus! Kyllä noin vanha luuseri pitäisi jo osata kirjoittaa. Ei taida enää olla monta aivosolua jäljellä Alexin kaalissa! XD
        Ja mitä helvetin väliä sillä on kuinka paljon autoilla ajetaan vuodessa?

        "BMW on ylivertainen, ei ole kunnon kilpailijaa."

        Haha, ylivertainen? Perustelu olisi ainakin paikallaan hemmetin perussuomalainen juntti.

        Btw. BMW on kohta yhtä yleinen näky Suomessa kuin muut "massa" autot (toyotat, nissanit sun muut riisit). Minua ainakin ketuttaisi ajaa sellaisella autolla joita näkee liikenteessä joka päivä kymmenkunta. Esim. 3 srj. bemareita tulee ainakin täällä Eteläsuomessa vastaan joka kulmassa.

        Moi !

        Perusteluksi riittää hyvin tuo kokemus.

        Kyllä siperia sinunkin kaltaisen teinin opettaa, kunhan saat ajokortin niin ehkä joskus ymmärrät autojen erot.

        Laatu ei ole ilmaista ja kaikilla ei ole varaa laatuun.

        Pahoittelen asemaasi,

        --


      • Toinen vanhus
        Sakke kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan vanhus! Kyllä noin vanha luuseri pitäisi jo osata kirjoittaa. Ei taida enää olla monta aivosolua jäljellä Alexin kaalissa! XD
        Ja mitä helvetin väliä sillä on kuinka paljon autoilla ajetaan vuodessa?

        "BMW on ylivertainen, ei ole kunnon kilpailijaa."

        Haha, ylivertainen? Perustelu olisi ainakin paikallaan hemmetin perussuomalainen juntti.

        Btw. BMW on kohta yhtä yleinen näky Suomessa kuin muut "massa" autot (toyotat, nissanit sun muut riisit). Minua ainakin ketuttaisi ajaa sellaisella autolla joita näkee liikenteessä joka päivä kymmenkunta. Esim. 3 srj. bemareita tulee ainakin täällä Eteläsuomessa vastaan joka kulmassa.

        Opettele ensin itse kirjoittamaan, ennen kuin alat toisille oikeinkirjoitusta opettamaan.
        Olet säälittävä.


      • Micu
        hyvin.. kirjoitti:

        Valitsi jo saksalaisen, ja pärjännyt erittäin hyvin:)
        Kimin olisi kannattunut valita BMW, jos olisi halunnut mestariksi.
        BMW on F1-mestari viimeistään vuonna 2008.

        Paina tämä viesti mieleesi, niin palataan asiaan.
        ..ainiin, ethän palaa kuitenkaan, koska erehdyt jälleen kerran...

        "Valitsi jo saksalaisen, ja pärjännyt erittäin hyvin:)
        Kimin olisi kannattunut valita BMW, jos olisi halunnut mestariksi.
        BMW on F1-mestari viimeistään vuonna 2008."

        BMW F1 mestari vuonna 2008? Hehehehe.
        Kyllähän noi BMW moottorit ainakin hienosti poksahtaa. Mielenkiintoista nähdä kuinka monta kertaa koneet pettää ensi kaudella. BMW-Williams = Sakslalaista laatua? :D


      • et sitten
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        "kirjotit että ikä oli 1-2 vuotta. "

        Etkö osaa lukea?
        Otin autotalli.com:sta kaikki 5-sarjan buosimalli 2004 BMW:t ja lask8in niiden kekimääräisen ajomäärän joka on yli 22000 kilometra. Onko vaikeaa matikkaa? Voit tarkistaa ihan itse (kunnon tutkimus tuleekin olla toistettava).
        Tuo vebbilinkin tieto on täysin arvoton. Ei mitään keinoa varmistaa sen tutkimustpaaa, vain mutu-tietoa.

        BMW on ylivertainen, ei ole kunnon kilpailijaa.
        Parempaa saman luokan autoa ei vain ole, olen kyllä kovasti vuosien varrella yrittänyt etsiä.

        Kokemusta on, 5 BMW:tä ja yli kymmenen muuta autoa, reilu miljoona kilometria ja kortti kohta 32 vuotta. Puhun siis kokemuksesta, en mutu-tuntumasta.

        Ajelemisiin,

        --

        ymmärtänyt, täytyy taas vääntää rautalangasta. Kun kirjoitit että takseja ei vaihdeta vuoden vanhana niin tarkotin sitä kun ite kirjoitit että sun otanta oli 1-2 vuodelta, helposti tulee taksilla 2 vuodessa niin paljon kilometrejä että menee vaihtoon varsinkin vikapesä bemari. Ammattilaisetkin tietää että bemari on käytännössä loppuunajettu 2 vuoden jälkeen, sopii muutenkin hyviin kuvioon kun bemarin takuukin on vain 2 vuotta. Etkö vieläkään ymmärrä että sun, yksityisen ihmisen tekemillä laskelmilla ei oo mitään virkaa viralliseen puolueettomaan laskelmaan verrattuna. Voinhan minäkin poimia vaikka mistä automerkistä ne sopivimmat yksilöt ja tehdä niiden pohjalta omat laskelmat. Bmw ei todellakaan ole mitenkään ylivertainen, vain hinta ja vikaherkkyys on ylivertaista japanilaisiin verrattuna.


        -Huolettomia kilomeetrejä-


      • tietolähteestä
        ???? kirjoitti:

        Mistä TM ottaa tiedot ilmoittamiinsa kilometreihin?
        Keksiikö itse vai autoistako lukemat hakee?

        Vois laittaa vähän faktaakin, jos jotain väittää.

        Ole kilometrit peräisin kuin hinnatkin. ...näin mä arvelisin. Eli hinta näkyy tuulilasissa olevasta hintalapusta ja kilometrit näkyy kyseisen auton mittarista. Tälläista käytäntöä mä olen autokaupoissa nähnyt...Ei kai tää mitään kovin vaikea asia pitäisi olla ymmärtää :)


      • Itsellekö yrität todistella?
        et sitten kirjoitti:

        ymmärtänyt, täytyy taas vääntää rautalangasta. Kun kirjoitit että takseja ei vaihdeta vuoden vanhana niin tarkotin sitä kun ite kirjoitit että sun otanta oli 1-2 vuodelta, helposti tulee taksilla 2 vuodessa niin paljon kilometrejä että menee vaihtoon varsinkin vikapesä bemari. Ammattilaisetkin tietää että bemari on käytännössä loppuunajettu 2 vuoden jälkeen, sopii muutenkin hyviin kuvioon kun bemarin takuukin on vain 2 vuotta. Etkö vieläkään ymmärrä että sun, yksityisen ihmisen tekemillä laskelmilla ei oo mitään virkaa viralliseen puolueettomaan laskelmaan verrattuna. Voinhan minäkin poimia vaikka mistä automerkistä ne sopivimmat yksilöt ja tehdä niiden pohjalta omat laskelmat. Bmw ei todellakaan ole mitenkään ylivertainen, vain hinta ja vikaherkkyys on ylivertaista japanilaisiin verrattuna.


        -Huolettomia kilomeetrejä-

        Eihän noissa väitteissä ole mitään järkeä.
        1."vikapesä bemari" mistä niitä löytää? Tajuatko, että tällä palstalla on BMW:n omistajia joilla on omakohtaiset kokemukset eikä huhupuheina "isoilta pojilta" kuultuja herjoja. Jos yrität todistella tuomoisia parempi sirtyä sinne Toyota palstalle.
        2."Ammattilaisetkin tietää että bemari on käytännössä loppuunajettu" mistä ammatilaisista puhut? Onko tullut käytyä ehkä Hampurissa?
        3."yksityisen ihmisen tekemillä laskelmilla ei oo mitään virkaa" onko kyse demareista vai kommareista joiden täytyisi tarkastaa laskelmat ja hyväksyä?
        4."Voinhan minäkin poimia vaikka mistä automerkistä ne sopivimmat yksilöt ja tehdä niiden pohjalta omat laskelmat." Niinhän olet tehnytkin!
        5."Bmw ei todellakaan ole mitenkään ylivertainen, vain hinta ja vikaherkkyys on ylivertaista japanilaisiin verrattuna." Mitä tarkoitat kaunaisella väitteelläsi? BMW on yksi saksalainen automerkki. Saksassa on muitakin auonvalmistajia samoin kuin japanilainen tarkoitta kaikkia japanilaisia autoja.
        Väänteleppä rautalankaasi vielä vähän aikaa itsekseen ennen kuin provoilet uudestaan.


      • Sanos
        Micu kirjoitti:

        "Valitsi jo saksalaisen, ja pärjännyt erittäin hyvin:)
        Kimin olisi kannattunut valita BMW, jos olisi halunnut mestariksi.
        BMW on F1-mestari viimeistään vuonna 2008."

        BMW F1 mestari vuonna 2008? Hehehehe.
        Kyllähän noi BMW moottorit ainakin hienosti poksahtaa. Mielenkiintoista nähdä kuinka monta kertaa koneet pettää ensi kaudella. BMW-Williams = Sakslalaista laatua? :D

        Montako kertaa Williams hyytyi viime kaudella moottoririkon seurauksena??

        Entäs MacLaren.


      • Alex
        et sitten kirjoitti:

        ymmärtänyt, täytyy taas vääntää rautalangasta. Kun kirjoitit että takseja ei vaihdeta vuoden vanhana niin tarkotin sitä kun ite kirjoitit että sun otanta oli 1-2 vuodelta, helposti tulee taksilla 2 vuodessa niin paljon kilometrejä että menee vaihtoon varsinkin vikapesä bemari. Ammattilaisetkin tietää että bemari on käytännössä loppuunajettu 2 vuoden jälkeen, sopii muutenkin hyviin kuvioon kun bemarin takuukin on vain 2 vuotta. Etkö vieläkään ymmärrä että sun, yksityisen ihmisen tekemillä laskelmilla ei oo mitään virkaa viralliseen puolueettomaan laskelmaan verrattuna. Voinhan minäkin poimia vaikka mistä automerkistä ne sopivimmat yksilöt ja tehdä niiden pohjalta omat laskelmat. Bmw ei todellakaan ole mitenkään ylivertainen, vain hinta ja vikaherkkyys on ylivertaista japanilaisiin verrattuna.


        -Huolettomia kilomeetrejä-

        Moi !

        Minä en viitsi moisen provoilijan kanssa enään kinata. Kqatso itse sieltä autotalli.com:sta (jos osaat). Ei ollut yhtään isokilometrista joukossa, ja tasapuolinen kilometrilukema olisi tietysti ollut 44000km/1.5v = 29000km/vuosi.

        Oletko tosiaan noin kateellinen kelpo automerkille? En ymmärrä moista, sehän on vain auto, vaikka hyvä onkin.

        --


      • Tilastoharha
        alexi´s kirjoitti:

        mikä teitä bemaristeja vaivaa (vitutus, häpeä, huono itsetunto) kun ette myönnä faktaa vaikka se teille rautalangasta väännettäisiin. Niillä teidän bemareilla ajetaan vähemmän muihin verrattuna, vastaan vaan väitätte sama mistä lähteestä milloinkin teille faktaa esitetään.

        Ihan totta ja ihan mielelläni näin teemme. Me ajamme Z4:llämme vain muutaman tuhat kilometriä vuodessa kesäaikaan. Toisellakaan bemukalla emme väännä pariakymppiä enempää, koska emme juuri ehdi kotimaassa oleilla.

        Täytyy varmaan sitten vaihtaa toyotaan, jotta saamme mystisesti lisää kilometrejä ihan itsestään.


      • tosi on
        e46320 kirjoitti:

        Jep, samat ajatukset:)
        Kyllä saksassa tehdään maailman parhaat autot.
        Kaikki eivät vain kestä totuutta myöntää.

        Kannattaa käydä kokeilemassa esim. 5-sarjan ovia... vertaa niitä esim. audi a4 oviin, mulla on a4 ja kyllä se tuntuu niin heppoiselta verrattuna bemuun.... ja ehkä vaihdankin 5-sarjan bemuun... se on vaan niin s**tanan ihana auto ajaa! ja hiljainen, maailman hiljaisin auto, vuonna -96, kun tuli, näin on sanottu ja sen kyllä uskon ja eikös sitä kehuttu, että se on ehkä maailman paras auto? vuonna 96, kun tuli uusi 5-sarja...repikää siitä juntit


      • <<<<
        ja sillä siisti kirjoitti:

        Tekosyitä ja valheita kyllä keksitään. Heikko talous sekä heikko itsetunto syö bemarimiestä.

        OLISI UPEAA AJAA AIKANAAN MYÖS BEMARILLA JA OMISTAA E12-E34 KORISIA 9 JA 2002 MALLEJA 7 1969-1973 JA E34 MUSTA KÄYTETTYNÄ JA AJAA BEMARIN MALLEJA VUOSILTA 1969-1992


    • Havainnoitsija

      Kyllä todelliset BMW:n omistajat kirjoittelevat aivan muualla, kuin täällä. Tarkoitan tällä niitä omistajia, jotka käyvät siellä autoliikkeessä uusien autojen puolella kaupoilla!

      • Uuden BMW:n ostaja

        Mitä tarkoitat todellisilla BMW:n omistajilla.
        Ainakin minä olen uuden BMW:n ostaja ja omistaja lisäksi kirjoittan vain näillä palstoilla.
        Pitäisikö tässäkin olla joku luokka ero: 1) autoharrastajat, 2) käytetettyjen autojen ostajat, 3) statuksen tavoittelijat, 4) naisten naurattajat ja 5)"oikeat BMW:n omistajat" 6) pervot = rakkikoirat, jotka nauttivat saavuttamattoman mollaamisesta.
        Vielä kun tietäisi tuon luokkajärjestyksen, että osaisi käyttäytyä oikein luokkansa edustajana.
        Toistaiseksi BMW on ollut minulle vain auto muiden autojen joukossa, vaikkakin paras omistamistani. Aijon käyttää autoani kuten muitakin autojani olen käyttänyt,liikkumiseen muut lieveilmiöt jääköön niille joilla on tarve niiden ylläpitoon.
        Hyvää Uuutta vuotta niin oikeilee kuin pervo BMW-läisille!


      • Havainnoitsija
        Uuden BMW:n ostaja kirjoitti:

        Mitä tarkoitat todellisilla BMW:n omistajilla.
        Ainakin minä olen uuden BMW:n ostaja ja omistaja lisäksi kirjoittan vain näillä palstoilla.
        Pitäisikö tässäkin olla joku luokka ero: 1) autoharrastajat, 2) käytetettyjen autojen ostajat, 3) statuksen tavoittelijat, 4) naisten naurattajat ja 5)"oikeat BMW:n omistajat" 6) pervot = rakkikoirat, jotka nauttivat saavuttamattoman mollaamisesta.
        Vielä kun tietäisi tuon luokkajärjestyksen, että osaisi käyttäytyä oikein luokkansa edustajana.
        Toistaiseksi BMW on ollut minulle vain auto muiden autojen joukossa, vaikkakin paras omistamistani. Aijon käyttää autoani kuten muitakin autojani olen käyttänyt,liikkumiseen muut lieveilmiöt jääköön niille joilla on tarve niiden ylläpitoon.
        Hyvää Uuutta vuotta niin oikeilee kuin pervo BMW-läisille!

        Tarkoitan juuri mitä sanon! Ei voi olla normaalia, että ajaessasi BMW:llä samalla tarkkailet esim. liikennevaloissa toisten reaktioita autosi suhteen, tai tunnet tarvetta "voittaa vauhdissa" jonku muulla merkillä ajavan, tai tunnet tarvetta hankkia Suomen maanteille 250-300 hv:n moottorilla varustettua BMW:tä. Silloin olet täysin itseäsi täynnä!! Ei silloin ole auton vika, jos joku sinua oudosti tutkii, tai näyttää sinulle vi....maista naamaa valoissa, vika on korviesi välissä!!
        Väitän kuitenkin suurimman osan näitä keskusteluja täällä viljelevien olevan 10-15 vuotta vanhojen tuontimallien omistajia, joilla on tarve kohottaa olematonta egoaan typerillä kirjoituksillaan!


      • MLPO
        Havainnoitsija kirjoitti:

        Tarkoitan juuri mitä sanon! Ei voi olla normaalia, että ajaessasi BMW:llä samalla tarkkailet esim. liikennevaloissa toisten reaktioita autosi suhteen, tai tunnet tarvetta "voittaa vauhdissa" jonku muulla merkillä ajavan, tai tunnet tarvetta hankkia Suomen maanteille 250-300 hv:n moottorilla varustettua BMW:tä. Silloin olet täysin itseäsi täynnä!! Ei silloin ole auton vika, jos joku sinua oudosti tutkii, tai näyttää sinulle vi....maista naamaa valoissa, vika on korviesi välissä!!
        Väitän kuitenkin suurimman osan näitä keskusteluja täällä viljelevien olevan 10-15 vuotta vanhojen tuontimallien omistajia, joilla on tarve kohottaa olematonta egoaan typerillä kirjoituksillaan!

        ...yksi vaivainen automerkki saakin sinulla lepakot liihottamaan vintillä. Etkö pysty hillitsemään itseäsi kun joku bemari on autosi vierellä? Kysehän on vain autosta - eikä automerkin pitäisi tervejärkistä ihmistä noin tolaltaan heittää.


      • Havainnoitsija
        MLPO kirjoitti:

        ...yksi vaivainen automerkki saakin sinulla lepakot liihottamaan vintillä. Etkö pysty hillitsemään itseäsi kun joku bemari on autosi vierellä? Kysehän on vain autosta - eikä automerkin pitäisi tervejärkistä ihmistä noin tolaltaan heittää.

        No niin, juuri tyypillistä palstan kommenttia sinultakin!! Katsos, kun istun itse valoissa siinä BMW:ssä ja siksi olen ihmeissäni mikä on siinä autossa niin erilaista, kuin muissa neljällä pyörällä kulkevissa "peltilehmissä"?


    • voi voi

      bmw:n omistajat luulee tietävänsä autoista jotain esim, luulee että takaveto on hyvä talvellakin vaikka se on huonoin mahdollinen, luulee että koneen tulee syödä öljyä, luulee että bmw:n tekniikka on kestävää, luulee että kaikki kadehtii (vaikka todellisuudessa suurin osa muista ihmisistä inhoaa ja halveksii), luulee että bemari on tyylikäs (ruma kuin perkele), luulee saavansa laatua kun maksaa selvää ylihintaa, luulee että painonjakauma ei muutu lastattaessa (eikä auton ajo-ominaisuudet), luulee että auto on taloudellinen vaikka kulutus on huomattavasti virallista suurempi, luulee että jälleenmyyntiarvo on parempi kuin muilla merkeillä (he heh, sivistymättömät pölvästit eivät osaa laskea), luulee että naiset tykkää bmw kuskeista (olen nähnyt kun nainen yökkää kun iskemään tullut mies mainitsi omistavansa bemarin), luulee jne. jne.

      • unohtui

        mainita että bemarin omistajat luulee että ajo-ominaisuudet on selvästi paremmat kuin muissa samanluokan autoissa, vaikka niin ei ole. Ja bmw on kaikissa muissa ominaisuuksissa huonompi tai samanmoinen muiden kanssa.


      • takapotku

        En malta olla kertomatta erästä huvittavaa tapausta joka sattui aaton aattona eräällä parkkipaikalla.

        Lunta oli satanut n. 10 cm ja parkkipaikalle johtava ramppi oli aikas jyrkkä.
        Mietin ensiksi ajaako parkki paikalle vai ei, kun alla on takavetoinen BMW. (bemari on 320 vm 2000)
        Yritin kuitenkin ja pääsin rampin ylös ilman minkäänlaisia ongelmia, jota ihmettelin vähän itsekin:)
        Luistonesto toimii ainakin BMW:ssä täydellisesti-))

        Ajoin auton parkkiin ja palasin jalkaisin samaa reittiä, jolloin näin erään keski-ikäisen miehen ajavan samalle rampille toyota avensiksella.
        En kiinnittänyt asiaan sen enempää huomiota kunnes näin avensiksen juuttuneen rampin kinokseen.
        Mies pääsi melkein ylös asti, vain muutamaa metriä ennen tasannetta avensis jäi jauhamaan paikoilleen!
        Vasta kolmannella yrittämällä mies sai autonsa ylös tasanteelle.

        Ainakin mulle tämä osoitti sen, ettei se etuvetoinen niin ylivertainen ole nykyisiin takavetoisiin verrattuna.
        Ainakaan silloin kun takavetoisessa on luistonesto ja hyvät gummit alla.


      • siinäpä taas

        oikein malli esimerkki tyypistä joka laukoo juttuja eikä oikeasti tiedä mitään. Ilmeisesti tarkoituksesi ei ole muu kuin saada joku vastaamaan juttuusi. Otan osaa ja kerron näin omakohtaisesti että mikään mainitsemasi asia ei pidä paikkaansa. Mutta usko sinä juttuihisi.


      • teehoo
        takapotku kirjoitti:

        En malta olla kertomatta erästä huvittavaa tapausta joka sattui aaton aattona eräällä parkkipaikalla.

        Lunta oli satanut n. 10 cm ja parkkipaikalle johtava ramppi oli aikas jyrkkä.
        Mietin ensiksi ajaako parkki paikalle vai ei, kun alla on takavetoinen BMW. (bemari on 320 vm 2000)
        Yritin kuitenkin ja pääsin rampin ylös ilman minkäänlaisia ongelmia, jota ihmettelin vähän itsekin:)
        Luistonesto toimii ainakin BMW:ssä täydellisesti-))

        Ajoin auton parkkiin ja palasin jalkaisin samaa reittiä, jolloin näin erään keski-ikäisen miehen ajavan samalle rampille toyota avensiksella.
        En kiinnittänyt asiaan sen enempää huomiota kunnes näin avensiksen juuttuneen rampin kinokseen.
        Mies pääsi melkein ylös asti, vain muutamaa metriä ennen tasannetta avensis jäi jauhamaan paikoilleen!
        Vasta kolmannella yrittämällä mies sai autonsa ylös tasanteelle.

        Ainakin mulle tämä osoitti sen, ettei se etuvetoinen niin ylivertainen ole nykyisiin takavetoisiin verrattuna.
        Ainakaan silloin kun takavetoisessa on luistonesto ja hyvät gummit alla.

        Jep, kyllä takavedolla pärjää talvella, jos asuu siellä missä on muitakin ihmisiä ja malttaa uusia renkaansa tarpeeksi usein. Jos rupean hankeen juuttumaan pemarillani landelle muuton tms. vuoksi, niin on paikallaan vaihto kunnon nelivetoon, ei siinä etuvetoiseen vaihto tarpeeksi auta.

        Mutta täytyy myöntää, että faijan avensis pärjää jonkin verran paremmin talvella huonolla kelillä, jos kummassakin on alla samanveroiset renkaat. Mutta pemarillakaan ei ole ollut ylitsepääsemättömiä ongelmia, kun olen vaihtanut renkaat parin talven välein. Takaveto, kevyt perä ja huonot renkaat - yhdistelmä ei oikein toimi liukkaalla. Mutta enemmän faija on ollut ongelmissa, koska ei malta uusia renkaitaan tarpeeksi usein, taitaa olla neljättä talvea samat renkaat... tojotamies tyypillisimmillään.


      • takataka
        teehoo kirjoitti:

        Jep, kyllä takavedolla pärjää talvella, jos asuu siellä missä on muitakin ihmisiä ja malttaa uusia renkaansa tarpeeksi usein. Jos rupean hankeen juuttumaan pemarillani landelle muuton tms. vuoksi, niin on paikallaan vaihto kunnon nelivetoon, ei siinä etuvetoiseen vaihto tarpeeksi auta.

        Mutta täytyy myöntää, että faijan avensis pärjää jonkin verran paremmin talvella huonolla kelillä, jos kummassakin on alla samanveroiset renkaat. Mutta pemarillakaan ei ole ollut ylitsepääsemättömiä ongelmia, kun olen vaihtanut renkaat parin talven välein. Takaveto, kevyt perä ja huonot renkaat - yhdistelmä ei oikein toimi liukkaalla. Mutta enemmän faija on ollut ongelmissa, koska ei malta uusia renkaitaan tarpeeksi usein, taitaa olla neljättä talvea samat renkaat... tojotamies tyypillisimmillään.

        Etuvetoa tarvitsee kelin takia muutaman kerran vuodessa, joka vuosi ei ollenkaan.
        Ei ole viisasta hankkia etuvetoa vain sen vuoksi, että pääsee muutamana pyrypäivänä pari metriä pitemmälle kuin takavedolla


    • kentsu

      1. Ajokokemusta on karttunut vuosien varrella, enimmäkseen VW:n ratissa mutta nuorempana ajelin myös japseilla. En kyllä pidä itseäni minään autofriikkinä, vaikka nykyään on bemari.
      2. En pidä itseäni varakkaana
      3. Suurimman vaikutuksen minuun on tehnyt bemarin ulkonäkö ja muutenkin laadukas vaikutelma, joka on kyllä osittain illuusio ainakin paljon käytetyissä yksilöissä. Takavetoisella on kiva ajella, kun on joskus opetellut semmoisella ajamaan. Kyllähän etuvetokin on ihan ok, mutta itse pidän takavedosta varsinkin liukkaalla kelillä.
      4. Minulle BMW ei ole ainoa vaihtoehto, vaikka edellinenkin autoni oli bemari
      5. En pidä itseäni kaikkein tyytyväisimpänä autoilijana

      Kaikesta huolimatta siis minullakin on bemari.
      Uskon, että löytyy kyllä hyvin erilaisia bemarin omistajia, joten tämmöinen yleistys ei ole kovin asiallista. Ensinnäkin uusien bemareiden ja paljon käytettyjen bemareiden hintaero on niin valtava, että näiden omistajat muodostavat todella kirjavan joukon. No, mikäköhän olisi se yhteinen tekijä, joka ohjaa valitsemaan bemarin? Kyllä sen täytyy olla auton merkki, siinä on jotain maagista, jota ei kaikista merkeistä löydy.
      Todennäköisesti seuraava autoni ei tule olemaan bemari, koska niiden nykyinen muotoilu ei miellytä silmääni. Toisaalta ylläpitokin on kalliin puoleista, joten täytyy kai ottaa järki käteen.
      Tämä nyt oli vain minun mielipiteeni, jokuhan on tietysti täysin toista mieltä.

      • asiaa,,,

        Samaa mieltä. Harvoin saa lukea puolueetonta mielipidettä, mutta nyt taisin sellaiseen törmätä...


    • Teemu787

      "1.BMW:n omistajat ovat muiden merkkien omistajia enemmän perehtyneet autoihin ja ovat laatutietoisempia."

      Aivan typerä väite. Ei pysty todistamaan mitenkään.


      "2.BMW:n omistajat ovat usein varakkaita, joille auton hinta ei ole ensimmäinen ostokriteeri."

      Usein varakkaita? Miten niin varakkaita? Jos useimmat BMW omistajat ovat niin varakkaita, niin miksei niitä uusia bemuja näe ollenkaan yhtä paljon liikenteessä kuin vanhoja. No tietenkin siksi että uaeimmilla ei ole varaa ostaa edes "suomi" BMW:tä, vaan nykyisin haetaan ne saksasta, ja halvalla! Ja tämä on faktaa!

      Minä luokittelen ainakin varakkaaksi sellaisen ihmisen jolla on esim. kallis auto,iso omakotitalo,kesämökki ja moottorivene. Eihän pelkkä auto kerro kuinka varakas ihminen on!


      "3.BMW:n omistajat arvostavat autossa ajo-ominaisuuksia,luotettavuutta, ergonomiaa ja viimeistelyä."

      Tämä pitää varmaan paikkansa. Miksei arvostaisi BMW:tä jos kerta sellaisen hankkii? Sama päätee myös muihin automerkkeihin. Varsin typerä väite.


      "4.BMW:n omistajille BMW on ainoa todellinen vaihtoehto."

      Jos BMW on jollekkin jääräpäälle ainut oikea vaihtoehto niin ei se ainakaan minua haittaa. Mutta kyllä niitä muitakin hyviä merkkejä löytyy!


      "5.Tyytyväisimmät autoilijat ajavat BMW:llä."

      Jaa, viittaat varmaan suomen junttikansan mielipiteeseen, eiköhän kaikilla automerkeillä ole sekä tyytyväisiä että vähemmän tyytyväisiä asiakkaita.

      "Siksi minäkin valitsin BMW:n:)
      Valitse sinäkin, se kannattaa."

      Olisiko hyvä jos kaikki autoilijat ajaisivat BMW:llä? Aika tylsää minun mielestä.

      • luulo ei ole tiedon väärtti

        1. Niin on vasta väittesikin
        2. Käytettynä Saksasta ostettu saatta olla huomattavasti paremmin varusteltu kuin tullisyistä riisuttu ja Suomessa varusteltu. Onhan fiksua hankia auto sieltä mistä sen edullisimmin saa.
        Tuottaako vaikeuksia ymmärtää? Puhe on ihmisistä joilla jää rahaa vielä välttämätömät menot maksettuaan. Siis syötyään juotuaan, maksettua vuokrat ja käytyään lomilla voivat ostaa muutakin Corollan tai vastaavan. Halpa hinta ei välttämättä ole fakta. Auton kustannuksiin liittyy muutakin kuin hankintahinta.
        3. BMW:n omistajat arvostavat autossa ajo-ominaisuuksia,luotettavuutta, ergonomiaa ja viimeistelyä. Tämä on fakta eikä mitenkään typerä väite koska monet varakaat ajavat esim. Toyotalla.
        4. BMW:n omistajille BMW on ainoa todellinen vaihtoehto. Tämähän on luonnollista jos on pääsyt hyvän makuun niin näinhän on.
        5.Tyytyväisimmät autoilijat ajavat BMW:llä. Tämä taas on kansainvälisestä tutkimuksesta.
        "Olisiko hyvä jos kaikki autoilijat ajaisivat BMW:llä?" Ei yhtään sen tylsempää kun nyt kun "lähes kaikki" ajaa Corollalla.


    • nainen .... .

      Kyllä autossa merkitsee laatu ja ulkonäköä.
      Totta kait pitää olla rahaa jos haluaa omistaa laatu-auton.
      Niitä ovat mun mielestäni:Mersedes,Bmw,audi,WW.
      Sekä kovan paluun ovat tehneet jenkkiautot joista löytyy on laatua ja luksusta.

      • asiaa

        vaikka on nainen;)


      • Mikko325

        opettele kirjoittamaan teini!

        "Totta kait pitää olla rahaa jos haluaa omistaa laatu-auton."

        Sä varmaan lasket vanhat bemut, mersut, audit laatuautoiksi. Pitääkö olla varakas jotta voisi ostaa sellaisen? Kaikilla on varaa ostaa BMW. Toisilla on varaa ostaa uusi ja toisilla ei!


      • hoo.moilanen
        Mikko325 kirjoitti:

        opettele kirjoittamaan teini!

        "Totta kait pitää olla rahaa jos haluaa omistaa laatu-auton."

        Sä varmaan lasket vanhat bemut, mersut, audit laatuautoiksi. Pitääkö olla varakas jotta voisi ostaa sellaisen? Kaikilla on varaa ostaa BMW. Toisilla on varaa ostaa uusi ja toisilla ei!

        Kaikki bemarit ovat joskus olleet laatuautoja.
        Laatukin vanhenee joskus.


      • Jenkit rules?

        Chevrolet Kalos? Tosi laatupelejä.


    • jussi

      mitä sanot, mutta tosiasiassa kaupunkiliikenteen tukkona ovat talvikelillä bemarit ihan niinkuin muutkin takavetoiset "laatuautot".

      • takapotku

        Joo ne 70-luvun takavetoiset ovat tien tukkona, ei vain bemarit vaan KAIKKI 70-luvun vessat.
        Toyota valmisti ensimmäisen etuvetoisen aivan 80-luvun alussa, tiedätkö mikä oli malli?


      • X5-

        Eipä kannata yleistää. Bemaria löytyy nelivetoisena ja toimii hyvin kaupungissakin. Olen vetänyt kinoksesta etuvetosia jotka ovat lipsahtaneet liukkaalla metsän puolelle.


      • xxxx
        takapotku kirjoitti:

        Joo ne 70-luvun takavetoiset ovat tien tukkona, ei vain bemarit vaan KAIKKI 70-luvun vessat.
        Toyota valmisti ensimmäisen etuvetoisen aivan 80-luvun alussa, tiedätkö mikä oli malli?

        Citroen oli siinäkin aikaansa edellä ja japanilaiset kopioi tapansa mukaan.


      • Cord
        xxxx kirjoitti:

        Citroen oli siinäkin aikaansa edellä ja japanilaiset kopioi tapansa mukaan.

        Etuvetoinen edellä'kävijä: CORD


    • tuskinpa vain

      mitä itse olen kuullut ja nähnyt työpaikan bemari miehiltä olen hieman toista mieltä.A.bemari miehet ovat aina perse auki ja lainailemassa rahaa kun joutuvat korjailemaan rikkoutunutta tekniikkaa kallein varaosin ja moottori remontein.että se tekniikan mainioudesta.B.monet bemari miehet kuitenkin pitkin hampain myöntävät että kyllä mersu vaan onkin auto isolla A;lla luotettavuuden ,mukavuuden ja järkevyyden kannalta.eihän mersu tosin mikään tykki ole mutta miksi yleensä pitäisi olla.itse ottaisin mieluumin vanhan corollan kuin uuden karhean bmw:n.corollalla pääsee varmasti perille tosin kuin epävarmalla bmw:llä jossa on aina joku ruiskun boksi tai joku muu hieno mikrosiru hajalla.C.mitä tulee miehiin niin suurin osa on kuitenkin parikymppisiä kolleja jotka luulevat saavansa pesää helpommin kun alla on sikamatala alumiinivantein varustettu tuunattu ajoneuvon irvikuva jota kukaan ajoneuvoista jotain tietävä ei suurin surminkaan ostaisi autoliikkeen pihasta riesakseen.bmw on tarkoitettu teinien pilluhaaviksi nakkikioskin parkkipaikalla.AUTOT ovatkin sitten asia erikseen

      • hoo.moilanen

        Tyypillinen "asiantuntija", joka ei tiedä AUTOISTA mitään, jolla on aina ja jokapaikassa jokin mielipide, uskoo kaiken mitä essolla kerrotaan, on aina sama mieltä kuin työkaverit, ajaa riisikupilla, äänestää halosta, kuuluu työväenyhdistykseen, haluaisi bemarin mutta on vain demari.

        sellainen olet, menikö jakeluun?


      • Mitä yrität todistella?

        Mikä on motiivisi purkaukselle.
        1) eikö rahat riitä?
        2) etkö erota mopoa moottoripyörästä tai Corollaa autosta?
        3) ahaa ne onkin taas naisongelmat
        Kyllä se siitä lutviutuu kuuntele vaan edeleen mitä isot pojat juttelee. Siten joskus kun olet oppinut käyttämään omia aivojasi ymmärrät varmaan miten täytyy menetellä niiden tyttöjen kanssa. Ei ne oikeasti ole sen kulkuneuvon perään vaan.. no sitten isona tiedät.


      • auto
        hoo.moilanen kirjoitti:

        Tyypillinen "asiantuntija", joka ei tiedä AUTOISTA mitään, jolla on aina ja jokapaikassa jokin mielipide, uskoo kaiken mitä essolla kerrotaan, on aina sama mieltä kuin työkaverit, ajaa riisikupilla, äänestää halosta, kuuluu työväenyhdistykseen, haluaisi bemarin mutta on vain demari.

        sellainen olet, menikö jakeluun?

        vaan teinien kullinjatke


      • kun noin älähti
        Mitä yrität todistella? kirjoitti:

        Mikä on motiivisi purkaukselle.
        1) eikö rahat riitä?
        2) etkö erota mopoa moottoripyörästä tai Corollaa autosta?
        3) ahaa ne onkin taas naisongelmat
        Kyllä se siitä lutviutuu kuuntele vaan edeleen mitä isot pojat juttelee. Siten joskus kun olet oppinut käyttämään omia aivojasi ymmärrät varmaan miten täytyy menetellä niiden tyttöjen kanssa. Ei ne oikeasti ole sen kulkuneuvon perään vaan.. no sitten isona tiedät.

        luuletko tosiaan että joku on kateellinen muutaman tonnin arvoisesta paskasta bemarista.no, ehkä joku finninaamainen amis luuseri?itse en edes viitsi raha-asioilla elvistellä koska sitä on aina suvussa ollut.mutta sen verran löytyy hupimieltä että voisin ostaa jonkun kalliimman puoleisen bmw:n ja piruuttaan testata sen kykyjä kestävyydessä ääriolosuhteissa ja lopulta paalata se jossain sopivassa yleisötilaisuudessa.corollassakin on enemmän autoa kuin bmw:ssä vaikka itse suosin ja käytän mercedestä.vanhat jenkit on myös jees


      • nauraja.
        kun noin älähti kirjoitti:

        luuletko tosiaan että joku on kateellinen muutaman tonnin arvoisesta paskasta bemarista.no, ehkä joku finninaamainen amis luuseri?itse en edes viitsi raha-asioilla elvistellä koska sitä on aina suvussa ollut.mutta sen verran löytyy hupimieltä että voisin ostaa jonkun kalliimman puoleisen bmw:n ja piruuttaan testata sen kykyjä kestävyydessä ääriolosuhteissa ja lopulta paalata se jossain sopivassa yleisötilaisuudessa.corollassakin on enemmän autoa kuin bmw:ssä vaikka itse suosin ja käytän mercedestä.vanhat jenkit on myös jees

        Vai rahamiestä leikit?!:DDD
        Olet säälittävä persaukinen luuseri, joka on rikas vain virtuaalisesti:D


      • Paha takaisku
        auto kirjoitti:

        vaan teinien kullinjatke

        Eikö sekään riittänyt? Odota vaan kyllä se kasvaa.


      • miehen mitat

        Voisitko vaihtaa ton mun uuden 325
        potkulautaan, saisit vähän jatketta, kun
        en itse tarvi.
        Saisit kertoa työkavereille vähän sun
        uudesta imagosta.


      • bmw528
        kun noin älähti kirjoitti:

        luuletko tosiaan että joku on kateellinen muutaman tonnin arvoisesta paskasta bemarista.no, ehkä joku finninaamainen amis luuseri?itse en edes viitsi raha-asioilla elvistellä koska sitä on aina suvussa ollut.mutta sen verran löytyy hupimieltä että voisin ostaa jonkun kalliimman puoleisen bmw:n ja piruuttaan testata sen kykyjä kestävyydessä ääriolosuhteissa ja lopulta paalata se jossain sopivassa yleisötilaisuudessa.corollassakin on enemmän autoa kuin bmw:ssä vaikka itse suosin ja käytän mercedestä.vanhat jenkit on myös jees

        miksi "mersumies" viha bemari niin paljon?koska ajat corolalla?


    • PIKKU UKKO

      KAAHAREITA KAIIKKI YÖK.

      • UKKO

        Sorry, vaan BMW on vain automerkki. Puheista huolimatta sillä ei varmaankaan pysty poistamaan kaikkia ongelmia, kompensoinissakin täytyy olla rajansa.
        Jotkunhan kyllä väittävät, että koolla ei ole väliä.
        Voitko vahvistaa väitteen, onko näin?


    • Uutta autoa ostamassa

      Mikä ettei. Bemarit ovat olleet aina lähellä sydäntäni.

      • ooppeliin

        Semmoinen kellä ei oo varaa Ooppeliin.


      • Bemaristi vuodesta 92
        ooppeliin kirjoitti:

        Semmoinen kellä ei oo varaa Ooppeliin.

        toisinpäin, karva-ooppelilla ajaa just ne, joilla ei ole varaa laatuautoihin!

        Olen muuten pannut merkille autopalstalla että Opel-palstalaisilla esiintyy hälyttävän paljon kirjoitusvirheitä. Onkohan syynä jonninasteinen merkki-fakkiutuman aiheuttama luki-häiriö?


      • ZZZ
        Bemaristi vuodesta 92 kirjoitti:

        toisinpäin, karva-ooppelilla ajaa just ne, joilla ei ole varaa laatuautoihin!

        Olen muuten pannut merkille autopalstalla että Opel-palstalaisilla esiintyy hälyttävän paljon kirjoitusvirheitä. Onkohan syynä jonninasteinen merkki-fakkiutuman aiheuttama luki-häiriö?

        Tässä ketjussakin bemareita haukkuvissa kirjoituksissa esiintyy sama ilmiö.

        Sorry, pojat, mutta jos ei osaa kirjoittaa edes välttävästi = tyhmä, kouluttamaton idiootti
        Seuraus: ei ole varaa ajaa bemarilla

        P.S. luki-häiriö po. lukihäiriö


    • taksisuhari

      Meillä eräs taksiautoilija kokeili siirtymistä mersusta bemariin aika huonoin tuloksin; 90 000 km takana, ja kun kolmannen kerran vaihtoivat moottorin, vaihtoi takas mersuun. Kyllästyi seisottamaan autoaan pajalla. Ei muuten bemareita näy taksissa paljon, jostain kumman syystä...

      • Pekka_

        Tuo nyt on jo niin paha vitsi ettet itsekkään usko.


      • vitsi
        Pekka_ kirjoitti:

        Tuo nyt on jo niin paha vitsi ettet itsekkään usko.

        löytyy uudesta tuulilasista


      • BMW:llä ajan miluiten itse

        Takseilla on eri kriteerit kuin yksityisillä.
        Auton rahoitus ym. vastaavat seikat. Taksit saatetaan ostaa renkien ajettaviksi eikä ajomukaavudelle lasketa samaa arvoa kuin omaan käyttöön ostetussa autossa.
        Amattikäytössä auton kestävyys riippuu ns. rengin huolellisudesta ja autoon suhtautumisessa. Kyllä auton kuin auton saa rikottua.


    • ostaa

      pemareita.sitten manataan kun vie pensaa.

    • Bemukuski

      Meikäläisellä täyttyy noista kriteetit 1) 3) ja 5) sekä lisäksi 6)Ajamisen iloa!

    • japseissa vara parempi

      Otsikosta huolimatta kyllähän ne hyviä ovat ajaa ja osatarjonta rakentelijalle on aivan omaa luokkaansa kun ajattelee palikoitten yhteensopivuutta eri mallien suhteen . Mutta tiesittekös että -00 paremmalla puolella olevissa joissain dieselmalleissa tehdas-asennus webasto lopettaa toimimisen -25 asteen jälkeen, koska tehtaalla on ajateltu ettei kukaan autoile niin kylmässä. Toki on olemassa korjaussarja joka asennetaan jälkikäteen ja maksaa siten hunajaa. Kesäauto mikä kesäauto. Hihnabemuissa lyhimmät hihnan vaihtovälit tyyliin 40000km ja sitä ei kannata ylittää koska kansiremontti tulee varmasti. Tiedän tapauksen että autolla oli ajettu 40040km ja rämps viimeisiin valoihin ennen huoltamoa. Eli ajaminen bemulla on yhtä huoltojen kyttäilyä ,jotka maksavatkin maltaita. Asiahan ei haittaa jos tekee etätyötä ja on aikaa seisottaa autoa korjaamolla. Eräs saksalainen autolehti teki kestävyystestin keskihintaisille perheautoille ja voittaja oli Toyota Avensis. Olihan bemukin jossain kympin sakissa. Mutta jos haluaa optimoida autoilukustannukset vaikka sitä rahaa tulisikin ovista ja ikkunoista niin japsi on silloin paikallaan.

      • näinhän se on

        naulan kantaan, mutta eihän bimmeristit sitä voi myöntää.


    • korjaamisen

      iloa..ja sitä riittää..

    • ainoastaan se

      että bmw on nyky autoista jotenkin pitkin hampain siedettävän näköinen.toki varaosa kauppiaat ja korjaamo miehet tykkäävät kun saavat muutakin kuin voita leipänsä päälle jouduttuaan myymään osia ja korjaamaan heikoksi yleisesti tiettyä bmw:n tekniikkaa.bmw ei todellakaan ole tekniikkansa kestävyyden puolesta laatuauto vaan kaukana siitä, vaikka toki äkäisesti liikenne valoissa poistuvatkin.osien alimitoitus tehoihin nähden lienee suurin synti.toisin on vanha diesel mersu.ovat idioottivarmoja vielä tänäkin päivänä vaikka mittarissa on jo yli miljoona ajokilometriä ja tästä asiasta ei voi olla mitenkään erimieltä jos totuudessa pysytään.eivätkä ammatti autoilijat huonoa merkkiä työkalukseen valitse.ja merkkihän muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta on jo kymmeniä vuosia ollut mersu.ja mersu on vanhanakin hyvä auto.ja kestää...

      • bmw528

        joo,mutta bmw ei olekään työkalu vaan AUTO!


    • vastaukset..

      Kannattaa huomioida nämäkin!

      Vastauksia:
      1.Nimen omaan päin vastoin.
      2.On varakkaita mutta suurin osa köyhiä.
      3.Bmw:n hyvät puolet juu
      4.Kunnes oppivat uutta :)
      5.Idoootit ja varakkaammat.

      En valitse bmw:tä syystä että sillä on niin huono maine liikenteessä, kuljettajia pidetään täysin nollina. Pientä poikkeamaa tekee mitä arvokkaampi ja uudempi bemari on koska se karsii ne idiootit melkein kaikki pois.

    • Vekseliveto

      1. BMW:n omistajat tietävät autonsa olevan pelkkä mulkun jatke, ja juuri tämän vuoksi haluavat nimenomaan sen.

      2. BMW:n omistajat eivät koskaan itse omista autojaan, vaan ne ovat poikkeuksetta työnantajan tai rahoituslaitoksen hallussa olevia kulkineita.

      3. Muuten OK, paitsi että luotettavuudesta ja kestävyydestä ei ole olemassa puolueetonta todistusaineistoa.

      4. Kyllä, näin on ja se risti heille suotakoon. BMW:llä on täsmälleen sama tilanne kuin alfalla, että se kerää kadulla katseita ... säälistä.

      5. Totta kai, koska aina joku muu maksaa ylläpitokustannukset (joita todellakin on) sekä bensat. Huoletonta autoilua nääs.


      Taitaapa se pitoauto kuitenkin olla joku muu, ainakin jos auto täytyy omalla rahalla maksaa ja huoltaa.

      • On se niin vaikeaa

        Taisi jo helpottaa, kun lurahti pöksyihin.
        Sosiaalitädit varmasti auttaa jatkossa, jos pyydät kiltisti.


      • Karo330

        Pysy sinä köyhä niissä sun riisipusseissa ja anna meidän varakkaampien ajella uusilla Alfa Romeoilla ja BMW:illä ihan rauhassa. Taidat olla kateellinen kun sun rahat ei riitä kuin persoonattomiin ja ruosteisiin japski romuihin!

        Ps. Autot tehdään Italiassa ja Saksassa. Riisipussit Japanissa.


      • sitten

        On kato varaa. Vitun köyhä.


      • ON NÄIN
        Karo330 kirjoitti:

        Pysy sinä köyhä niissä sun riisipusseissa ja anna meidän varakkaampien ajella uusilla Alfa Romeoilla ja BMW:illä ihan rauhassa. Taidat olla kateellinen kun sun rahat ei riitä kuin persoonattomiin ja ruosteisiin japski romuihin!

        Ps. Autot tehdään Italiassa ja Saksassa. Riisipussit Japanissa.

        AMEN!


      • BemariMies

        Kyllä Bemarinkin voi ostaa omalla rahalla...

        Ostin puoli vuotta sitten uuden X5:n, kyllä maksoi ihan vitusti. Säästin ja sijoitin 4 vuotta, mutta kyllä kannatti! Ihan helvetin hyvä auto!

        Nimimerkillä OMA JA MAKSETTU


      • Vekseliveto

        Näyttääpä joillekkin olevan tiukka paikka lukea kylmä totuus asiasta. Se koira älähtää, johon ... Onhan se ihan ymmärrettävää, ettei totuutta ole helppo hyväksyä. On paljon helpompi elää haavemaailmassa kuin "aikuisten" maailmassa jossa kaikki asiat ovat oikeasti tosia.


      • No niin
        On se niin vaikeaa kirjoitti:

        Taisi jo helpottaa, kun lurahti pöksyihin.
        Sosiaalitädit varmasti auttaa jatkossa, jos pyydät kiltisti.

        Ostaako isä sulle auton jo ensi vuonna, vai onko mopedi/traktori ainoa sallittu ajopeli ruohonleikkurin lisäksi?


      • Kuulin ... (valitettavasti...
        Karo330 kirjoitti:

        Pysy sinä köyhä niissä sun riisipusseissa ja anna meidän varakkaampien ajella uusilla Alfa Romeoilla ja BMW:illä ihan rauhassa. Taidat olla kateellinen kun sun rahat ei riitä kuin persoonattomiin ja ruosteisiin japski romuihin!

        Ps. Autot tehdään Italiassa ja Saksassa. Riisipussit Japanissa.

        Oikeasti varakkaat eivät itseni lisäksi vaivaudu kirjoittelemaan näillä palstoilla kovinkaan usein. On ihan hauska välillä "kinastella" nuorison kanssa. Siinä saa aina kosketuspinnan tenavamaailmaan, että minkälaisia haavekuvia teillä on oikeasta elämästä. On oikeastaan surullista se, että jossakin vaiheessa tekin putoatte pesästä ja silloin teidänkin on yritettävä räpiköidä omilla siivillä ja ajateltava omilla aivoilla. Suuret sanat eivät enää yksin riitä.


      • Oli mun kaverikin apukoulussa.
        sitten kirjoitti:

        On kato varaa. Vitun köyhä.

        Siis mihinkä sullakin on varaa? Varastitko naapurin mummon potkukelkan/rollaattorin ihan ilmaiseksi, vai joutuiko äitisi maksamaan senkin?


      • Fyrkat tiskiin ja paskapuhe...
        BemariMies kirjoitti:

        Kyllä Bemarinkin voi ostaa omalla rahalla...

        Ostin puoli vuotta sitten uuden X5:n, kyllä maksoi ihan vitusti. Säästin ja sijoitin 4 vuotta, mutta kyllä kannatti! Ihan helvetin hyvä auto!

        Nimimerkillä OMA JA MAKSETTU

        Jos puhut totta, niin nostan hattua ihan vilpittömästi. Kovin moni täällä haastaa legendaa omista haavekuvista. Vaikutat kylläkin kovin nuorelta, mutta uskotaan silti. Ei Bemari huono ole, mutta hintaansa nähden hieman heikkolaatuinen, jos itse joutuu laskut maksamaan omasta taskusta. Ulkomuoto ja ajo-ominaisuudet ovat aivan omaa luokkaansa, sitä ei pysty kukaan kiistämään.


        PS. Tulikohan se ihan kokonaan neljässä vuodessa tienattua ???. Ja sitten tulee vielä ne huollot ja kaikki vaikka ne lupaa että ei tulisi.


      • Bemarimies
        Fyrkat tiskiin ja paskapuhe... kirjoitti:

        Jos puhut totta, niin nostan hattua ihan vilpittömästi. Kovin moni täällä haastaa legendaa omista haavekuvista. Vaikutat kylläkin kovin nuorelta, mutta uskotaan silti. Ei Bemari huono ole, mutta hintaansa nähden hieman heikkolaatuinen, jos itse joutuu laskut maksamaan omasta taskusta. Ulkomuoto ja ajo-ominaisuudet ovat aivan omaa luokkaansa, sitä ei pysty kukaan kiistämään.


        PS. Tulikohan se ihan kokonaan neljässä vuodessa tienattua ???. Ja sitten tulee vielä ne huollot ja kaikki vaikka ne lupaa että ei tulisi.

        En mä mikää nuori ole, 36 v.

        Juoksevat kulut olleet noin 2000 eskoo vuodessa: siis käyttömaksut vakuutukset. Perushuolto on noin 400 eskoo. Liikkuvuusturva kolme vuotta joten tien päälle ei siinä ajassa tartte jäädä.

        Olishan ne 75 000 voinut sijoittaa järkevämminkin, mutta harrastus on harrastus. Jotkut juo viinaa, meikä ajaa X5:lla...


    • kemisti

      kysyit niin vastataan että munaton.

      • Ymmärtäväinen

        Myös naiset omistavat BMW:tä joten munattomuus ei estä nauttimasta autoilusta.
        Mutta ne naisjutut ja koon kasvaminen on enimmäkseen vain juttuja ja mitäs sinä niistä välität munattomana. Oletko muuten kokeillut riisipussia?


      • bmw528

        tule katsomaan ,niin olet heti eri mieltä


    • Sen ostaa

      piilohomo=kaappihomo=bemisti

      • Muoti ilmiö

        Nyt näyttää olevan muotia nykyisen presidentin innoittamalla tulla ulos kaapista. Muuten ihan rohkea veto, mutta yleensä kaapista tuleminen edellyttää esittäytymistä oikein nimeltä.
        Tämän palstan lukijat tuskin ovat pokkeavuudestasi kiinnostuneet, nin että suositelen SETAN sivuja sinulle.


      • bmw528

        ja toinen persaukinen


    • Sankia priha

      No mä nyt olen tällainen ihan tavallinen, rikas, hyvän näköinen, isokyrpäinen, valkoihoinen, lihaa syövä heteromies.

      • Voi harmi

        Ja sitten äiti herätti kesken uneni.


      • vaan
        Voi harmi kirjoitti:

        Ja sitten äiti herätti kesken uneni.

        Sä olet kateellinen paska. Ei se ole unta, se on totta. Äiti on ollut kuolleena jo vuosia.


    • Johanna

      Sen verran mitä Bemarikuskeja tunnen niin sanoisin että näitä yhdistää hyvä koulutus, hyvät tulot, kiinnostus tekniikkaan ja tyylitietoisuus. Vanhoilla romuilla ajavat ovat sitten tietysti asia erikseen.

      • No money honey.

        Sekä se yhdistävä tekijä, että aina joku muu maksaa (firman kortilla). Auton todellisen omistajan (= rahoitusyhtiö) saa helposti selville pelkästään rekisterinumeron perusteella tiedustelemalla. Niin ne haaveet haihtuu kulta pieni.


      • mitäs väliä
        No money honey. kirjoitti:

        Sekä se yhdistävä tekijä, että aina joku muu maksaa (firman kortilla). Auton todellisen omistajan (= rahoitusyhtiö) saa helposti selville pelkästään rekisterinumeron perusteella tiedustelemalla. Niin ne haaveet haihtuu kulta pieni.

        No tuohan on pelkkää plussaa. Hyvää bisnesajattelua. Kaverit osaavat siis junailla asiansa niin että omat rahat jäävät säästöön! Voivat sitten kuluttaa niitä vaikka naisiinsa.

        Minkälainen ihminen selvittelee toisten autojen omistussuhteita? Köyhä? Kateellinen? Sairas?


      • No money honey ...
        mitäs väliä kirjoitti:

        No tuohan on pelkkää plussaa. Hyvää bisnesajattelua. Kaverit osaavat siis junailla asiansa niin että omat rahat jäävät säästöön! Voivat sitten kuluttaa niitä vaikka naisiinsa.

        Minkälainen ihminen selvittelee toisten autojen omistussuhteita? Köyhä? Kateellinen? Sairas?

        Minkälainen ihminen vouhottaa, leuhottaa ja paukuttelee hänkseleitä sillä, että osti/omistaa auton jota ei itse asiassa ikinä omistanut eikä kykenisi maksamaan omalla rahalla. Nämä pikkutakki- jupit ovat todellisuudessa äärimmäisen raskaan velkataakan alla eläviä rassukoita. He ostavat jopa ruokansa velaksi visalla eivätkä omista edes päällään olevia vaatteita (luottokunta omistaa). Kulissi kun täytyy pitää yllä viimeiseen saakka vaikka konkurssi tulisi ja saappaat jalassa kaatuisi. Aina siinä vaiheessa kun joku "rikas" alkaa leuhottaamaan suurella (velka-) varallisuudellaan sekä tuloillaan, niin hänet on hyvä palauttaa takaisin maan pinnalle tavallisten kuolevaisten joukkoon esim. kertomalla hänelle, että työnantajan/leasing auto ei todellisuudessa ole hänen oma autonsa, vaikkakin näin väittävät "rinta pystyssä". (Myöskään isin- tai perintörahoilla ostettu auto/talo ei välttämättä ole kovin kova meriitti kehua lastentarhan ulkopuolella.)

        Johannallakin siperia tulee avaamaan simmut tulevien vuosien mittaan kuin kissan pennulla ainakin. Varsin turhauttavaa selvittää elämän totuuksia märkäkorva (teini)pennuille, kun heidän oma elämänkokemus ei vielä riitä käsittelemään aikuisten asioita ja vastuita.

        Omaraha YES (kestää kertoa, jos haluaa), velkaraha NO (turpa kiinni ja henkselit piiloon).


      • No money honey ...
        mitäs väliä kirjoitti:

        No tuohan on pelkkää plussaa. Hyvää bisnesajattelua. Kaverit osaavat siis junailla asiansa niin että omat rahat jäävät säästöön! Voivat sitten kuluttaa niitä vaikka naisiinsa.

        Minkälainen ihminen selvittelee toisten autojen omistussuhteita? Köyhä? Kateellinen? Sairas?

        En siis itse ole köyhä BMW/riisikuppikuski, vaan (akateeminen) "varttuneempaa" nuorisoa edustava herrasmies, joka on ihan itse hankkinut omin käsin oman varallisuutensa, enkä koe suurta tarvetta tuoda sitä esiin. Hiukan säälittää tämä ulkokultaisuus ja näyttämismentaliteetti "nykynuorisossa".

        Oikeastaan hävettää alentua sananvaihtoon tyhjänpäivaisten nousukkaiden kanssa.


      • Minun kohdalla ainakaan
        No money honey. kirjoitti:

        Sekä se yhdistävä tekijä, että aina joku muu maksaa (firman kortilla). Auton todellisen omistajan (= rahoitusyhtiö) saa helposti selville pelkästään rekisterinumeron perusteella tiedustelemalla. Niin ne haaveet haihtuu kulta pieni.

        Tuollaisilta torvilta olen joutunut suojautumaan.
        Rekisterinumeron perusteella, ett saa tietojani ellet ole viranomainen.


      • Ei koko elämä useimmille me...
        No money honey ... kirjoitti:

        Minkälainen ihminen vouhottaa, leuhottaa ja paukuttelee hänkseleitä sillä, että osti/omistaa auton jota ei itse asiassa ikinä omistanut eikä kykenisi maksamaan omalla rahalla. Nämä pikkutakki- jupit ovat todellisuudessa äärimmäisen raskaan velkataakan alla eläviä rassukoita. He ostavat jopa ruokansa velaksi visalla eivätkä omista edes päällään olevia vaatteita (luottokunta omistaa). Kulissi kun täytyy pitää yllä viimeiseen saakka vaikka konkurssi tulisi ja saappaat jalassa kaatuisi. Aina siinä vaiheessa kun joku "rikas" alkaa leuhottaamaan suurella (velka-) varallisuudellaan sekä tuloillaan, niin hänet on hyvä palauttaa takaisin maan pinnalle tavallisten kuolevaisten joukkoon esim. kertomalla hänelle, että työnantajan/leasing auto ei todellisuudessa ole hänen oma autonsa, vaikkakin näin väittävät "rinta pystyssä". (Myöskään isin- tai perintörahoilla ostettu auto/talo ei välttämättä ole kovin kova meriitti kehua lastentarhan ulkopuolella.)

        Johannallakin siperia tulee avaamaan simmut tulevien vuosien mittaan kuin kissan pennulla ainakin. Varsin turhauttavaa selvittää elämän totuuksia märkäkorva (teini)pennuille, kun heidän oma elämänkokemus ei vielä riitä käsittelemään aikuisten asioita ja vastuita.

        Omaraha YES (kestää kertoa, jos haluaa), velkaraha NO (turpa kiinni ja henkselit piiloon).

        Kysymys on vain hyvästä autosta ja se on käytettävissäni, siis kaikki OK! Mitä se muita liikuttaa miten autoni rahoitan. Täytyy olla tosi ääliö, jos viitsii urkkia toisten autojen tietoja AKE:sta. Autoni on ostettu käteisellä ja tiedot suojattu uteliailta ääliöiltä.


    • kmh120

      ai pitääkö olla Mies ennenkuin voi ajaa BMWtä??
      Minä ainakin olen ihan muuta kuin mies :)
      Ja olen hulluna autooni.. se liikkuu ja kerää katseita! Nam.

    • Kehu.

      Tuohon voisi lisätä vielä, että bemarin ja kondomin sisällä on... no senhän tietää kaikki...

    • kokemuksen mukaan-

      Oman kokemuksen mukaan bmw:n asiakaskuntaan kuuluu kaksi eri miestyyppiä, ensimäisen tyypin bemaristi on lippispäinen pikkasen päälle 20v juippi joka kuvittelee että bemarilla saa pimppaa vaikka auto onkin täysi pommi. Toisen tyypin bemaristi on noin 40-50v jätetty sinkkumies, joka on huomannut viriliteettinsä alkavan laskea ja kuvittelee, että sitä voi korvata ostamalla bemarin. Molemmat päin p*rsettä.

      • sarjaan

        Onko tämä viriliteettinsä menettänyt 40-50v sinkkumies ex-20v pommikuski?
        Missä iässä "tyyppi" vaihtuu pimppaa saamattomasta pommikuskista viriliteettinsä menettäneeseen sinkkuun?


    • Pärre_

      Siis sellanen ku mä. Mä ostin 125i cabrion, mun poikaystävä tykkää myös siitä!

      • Herregyyd

        Onx se pinkki?


    • Bemisti-poika

      sait aikamoisen määrän sana-seppoja hereille

    • bimmeri in deep shit

      Bemari on tunnetusti tyhmien teinien auto, jolla he ajavat koko ikänsä (ja joskus poliisienkin yli). Mutta suurelle yleisölle bemari ole tunnetusti pedofilien ja naistenraiskaajien suosima auto, jolla he saavat houkuteltua naisia ja lapsia autoon. Suurin osa raiskaajista istuu tuomiota vankilassa, mutta valitettavasti uusi bemarisukupolvi sikijää aina jostain ahterista ihmisten ilmoille

      • Bimmeristi

        Ihan kuten mä,sillä erotuksella et mä raiskaan tosin nuoria lukio/amiskundeja,naisista en välitä tippakaan :) M-sarjan bemut on näihin puuhiin tosi eteviä pelejä,farmarimallit on tilavia


    • häiriintynyt

      tai kieroutunut.

    • io,åp

      olla narsisti. Vailla muuta elämää. Auto on jumala. Siinä ne penalistin aakkoset.

    • siinäse

      osta bemaria. "mies" ostaa bemarin.

    • "mies" :D

      Varakas homoseksuaali,jolla pieni pippeli ja elää rekisteröidyssä parisuhteessa,ovat myös kiinnostuneita muodista ja kauneudenhoidosta.

      • 335i

        nyt h****tiin täältä noiden homofantasioittesi kanssa! Sinulla on muuten todella osuva nimimerkki, sinä et ole mies, vaan "mies".


      • Diesel BMW

        Minäpä kerro, sellainen kuin sinä. Eli köyhä, kateellinen autoton tai jonkun surkean romun omistaja. Sinulla ei ikinä, IKINÄ tule olemaan varaa uuteen tai uudehkoon Bemariin. Häivy täältä! Ymmärsitkö?


      • M-B
        Diesel BMW kirjoitti:

        Minäpä kerro, sellainen kuin sinä. Eli köyhä, kateellinen autoton tai jonkun surkean romun omistaja. Sinulla ei ikinä, IKINÄ tule olemaan varaa uuteen tai uudehkoon Bemariin. Häivy täältä! Ymmärsitkö?

        BMW:n omistava henkilö on useimmiten asiallinen,muut huomioon ottava, ei kerskaile joutatavilla asioilla,haluaa nauttia elämästään.
        Ja jos jätetään nämä nuoret räkänokat omaan arvoonsa, yhteenvetona BMW kuljettajat EIVÄT ole liikenteessä
        hidasteena.
        Kaikkea hyvää Teille BMW:n omistajat:)

        Terv. M-B:llä ajava:)


      • Minä häivyn
        Diesel BMW kirjoitti:

        Minäpä kerro, sellainen kuin sinä. Eli köyhä, kateellinen autoton tai jonkun surkean romun omistaja. Sinulla ei ikinä, IKINÄ tule olemaan varaa uuteen tai uudehkoon Bemariin. Häivy täältä! Ymmärsitkö?

        5-sarjan bemariini lakkaamaan kynnet ja meikkaamaan ja sitten kohti uusii seikkailui. T:Transsu-Tarja


      • 335i
        Minä häivyn kirjoitti:

        5-sarjan bemariini lakkaamaan kynnet ja meikkaamaan ja sitten kohti uusii seikkailui. T:Transsu-Tarja

        mieluummin tältä palstalta. Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä sinusta kun esität transua netissä.


      • sda
        335i kirjoitti:

        mieluummin tältä palstalta. Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä sinusta kun esität transua netissä.

        solvaaminen.


      • 335i
        sda kirjoitti:

        solvaaminen.

        olla kaikki ihan kotona?? Ymmärrän että olet katkera kun et pysty uutta Bemaria ostaa.


      • Joopa joo
        335i kirjoitti:

        olla kaikki ihan kotona?? Ymmärrän että olet katkera kun et pysty uutta Bemaria ostaa.

        Omat kokemukseni näistä "pemaristeista" ovat lähinnä negatiivisia,esim. satasen rajoitusalueella kun ite ajaa sataa,nii johan on puskurissa heti joku peeämveellä kiinni,tiedä sitte onko noinki hintavassa lotjassa mittarivirhettä enemän ku muissa,tai sitte yritetään näyttää muille ja kaasua lisää,alle vaan poliisit ja kaikki mikä tiellä on.Ei mikään ihme,et moni kolari jossa on ollu nuori kuljettaja,on ajettu isin ostamalla ja maksamalla bemarilla.


      • 335i
        Joopa joo kirjoitti:

        Omat kokemukseni näistä "pemaristeista" ovat lähinnä negatiivisia,esim. satasen rajoitusalueella kun ite ajaa sataa,nii johan on puskurissa heti joku peeämveellä kiinni,tiedä sitte onko noinki hintavassa lotjassa mittarivirhettä enemän ku muissa,tai sitte yritetään näyttää muille ja kaasua lisää,alle vaan poliisit ja kaikki mikä tiellä on.Ei mikään ihme,et moni kolari jossa on ollu nuori kuljettaja,on ajettu isin ostamalla ja maksamalla bemarilla.

        sinä katkera. Ymmärrän että et ole maailman fiksuin, mutta yritä ymmärtää että mikään noista ei ole auton vika, vaan kuskin. Jos sinä ajat vaikka autolla ojaan, niin syytätkö siitä autoa? Ei taida mennä läpi kun kerrot tuon vakuutusyhtiölle.


      • Joopa joo
        335i kirjoitti:

        sinä katkera. Ymmärrän että et ole maailman fiksuin, mutta yritä ymmärtää että mikään noista ei ole auton vika, vaan kuskin. Jos sinä ajat vaikka autolla ojaan, niin syytätkö siitä autoa? Ei taida mennä läpi kun kerrot tuon vakuutusyhtiölle.

        En varmasti olekkaan maailman fiksuin,kuten et sinäkään,mutta se pitää paikkansa valitettavan usein,että tällä merkillä ajavilla on hyvin usein jonkinlainen pätemisen tarve kanssa-autoilijoiden keskuudessa.Tietyt automerkit nähtävästi muuttavat omistajansa persoonallisuutta,ei tietenkään kaikkien,mutta suhteessa BMW, Mersu ja Audi omistajissa on varmasti eniten ylimielisyyttä muilla merkeillä ajavia kohtaan.


      • Nyt ymmärrän...
        Joopa joo kirjoitti:

        En varmasti olekkaan maailman fiksuin,kuten et sinäkään,mutta se pitää paikkansa valitettavan usein,että tällä merkillä ajavilla on hyvin usein jonkinlainen pätemisen tarve kanssa-autoilijoiden keskuudessa.Tietyt automerkit nähtävästi muuttavat omistajansa persoonallisuutta,ei tietenkään kaikkien,mutta suhteessa BMW, Mersu ja Audi omistajissa on varmasti eniten ylimielisyyttä muilla merkeillä ajavia kohtaan.

        Vihaat laatuautoja koska isäsi on ostanut sinulle vm88 1.3 ropokorollan.
        Tero tero tero, ehkä vielä joskus...


    • Mitäpä tuohon

      lisäämään.
      Varsinkin : 1.BMW:n omistajat ovat muiden merkkien omistajia enemmän perehtyneet autoihin ja ovat laatutietoisempia.

    • 12+15

      BMW:n ostaa 260 000 euroa vuodessa tienaava 3-kymppinen nuorukainen. Toki muunkinlaisia ostajia voi olla.

      • 118i

        tienaan 20 000 euroa vuodessa ja ajan uudehkolla BMW:llä. Kyllä, minulla on autolaina, mutta mitä sitten?


      • prettydevil00
        118i kirjoitti:

        tienaan 20 000 euroa vuodessa ja ajan uudehkolla BMW:llä. Kyllä, minulla on autolaina, mutta mitä sitten?

        Kaikki mun ex miesystävillä on ollut joko 3 tai 5 ja kaikkilla niillä on yhteistä että bemari miehellä on piäni.

        Mutta bemari on ihan hyvä auto kun ne muut.


      • BMW ämviitonen
        prettydevil00 kirjoitti:

        Kaikki mun ex miesystävillä on ollut joko 3 tai 5 ja kaikkilla niillä on yhteistä että bemari miehellä on piäni.

        Mutta bemari on ihan hyvä auto kun ne muut.

        Pitää paikkansa,mulla on nii pieni kans,et siitä saa nautintoa ainoostaan mun poikaystävän pe...e.


    • mies kumppanina

      on ainoa todellinen vaihtoehto

    • bemari menee

      lahkeet tuulessa lepattelee...

    • Tyytyväinen bemarist

      Sellainen henkilö ostaa BMW:n joka haluaa

      - Liikkua laadukkaasti
      - Liikkua huomaamattomasti ilman liiallista huomiota
      - Liikkua mukavasti ilman turhia sportti juttuja

      BMW on hyvä perheauto, siks minä sen ostin. Jos kaipaan sporttista menoa niin silloin valintani olisi Audi, Mersu tai Jaguar.
      Ajoin ennen Volvolla ja täytyy sano että BMW ja Volvo ovat aika saman tyyppisiä autoa, tosin sillä erotuksella että BMW:llä on parempi maine. Molemmat ovat myös hintaansa nähden vaatimattoman näköisiä ja se on hyvä, en tykkää olla huomion keskipisteenä.

    • Kia Ceed

      ...naapurin jätkä osti bemarin, koska se on varakasta esittävä trendikäs gay-kundi.

      • 335i

        Saatko tyydytystä homojen pilkkaamisesta ja provoilusta?
        Olet sairas!!!


      • hehe...
        335i kirjoitti:

        Saatko tyydytystä homojen pilkkaamisesta ja provoilusta?
        Olet sairas!!!

        Homot ja bemarit kuuluvat yhteen saumattomasti,eli tosi sairasta siis...


    • Barbiemies ja M5

      Tyttöily on kivaa, pinkin BMW:n omistajana en muuta asuja haluakkaan pitää ku hameita ja korkokenkiä yms.naisten asuja.Tosi IHQ!

      • Terppa Tojo

        Minusta homostelu on kivaa ja haluaisin premium-auton mutta soskun liksoilla
        saa vain vahan toyon siksi olen kateellinen.


      • -.-.--.
        Terppa Tojo kirjoitti:

        Minusta homostelu on kivaa ja haluaisin premium-auton mutta soskun liksoilla
        saa vain vahan toyon siksi olen kateellinen.

        Viestien taso korkealla, oikein isänmaan ja tulevaisuuden toivot liikenteessä. :)

        Ja varmaan suurin osa "aikuisia" hoh hoijjaa!


    • ostaisi

      Lastenlaulussa sanotaan että Davy Crockett, siinä vasta miesten mies.

      • paavo paksukalu

        toimi ollenkaan. Ei saa esille edes sokeripalalla ja pinseteillä. Vielä vähän hintahtava. Siinä BMW-mies-
        Baijerilainen munanwenytin.
        Universumin surkein hinta-laatusuhde, se on faktaa.


      • Rikas Herrasmies
        paavo paksukalu kirjoitti:

        toimi ollenkaan. Ei saa esille edes sokeripalalla ja pinseteillä. Vielä vähän hintahtava. Siinä BMW-mies-
        Baijerilainen munanwenytin.
        Universumin surkein hinta-laatusuhde, se on faktaa.

        on se että olet vain kateellinen kun rahat ei riitä Bemariin.


      • ssldkjflskdjf

        Lisää lastenlauluja, kun ne kerran tälle palstalle niin hyvin sopivat:

        "HÄNTÄ PANNAAN TOISEEN KORVAAN, TOINEN KÄRSÄÄ KÄYTTÄÄ"


      • ,,,
        ssldkjflskdjf kirjoitti:

        Lisää lastenlauluja, kun ne kerran tälle palstalle niin hyvin sopivat:

        "HÄNTÄ PANNAAN TOISEEN KORVAAN, TOINEN KÄRSÄÄ KÄYTTÄÄ"

        "...ja tuo uusi BMW homojen toiveet täyttää"


    • BMW kiusaaja.

      Jaa..no yleisin bmw:n omistaja ainakin täällä turun suunnalla on joku amislippispää vanhalla 525 saksatuontibemarillaan. Nuoret lissut kusee hunajaa kun pääsee oikein premiumin kyytiin :D HahaH.
      Joku 90 luvun alun ruosteenraiskaama paska onkin todella premium. Mut niitä on kiva kiusata kesäisin.

    • ^^

      No minäpä vastaan, bemarin ottaa sellainen mitäänsanomaton jamppa, joka kuvittelee että sitä alle 10cm kikkeliä voi kompensoida ostamalla kalliimman auton kun mihin on varaa. Tyttöystävä hymyilee nykyisin aina kun bmw tulee vastaan ja sanoo, että siinä taas yks nysä... :D Oli kuulemma koeajanut yhden reteän bmw jampan aikanaan ja sanoi että se oli 2min veltosta velttoon eikä tuntunut yhtään missään.

    • Jammu-setä

      "Tulkaa nuoret lukio ja amiskundit bemarin kyytiin,setä antaa namua ";)

      • 520 lastu + vapari

        "Jaa..no yleisin bmw:n omistaja ainakin täällä turun suunnalla on joku amislippispää vanhalla 525 saksatuontibemarillaan. Nuoret lissut kusee hunajaa kun pääsee oikein premiumin kyytiin :D HahaH.
        Joku 90 luvun alun ruosteenraiskaama paska onkin todella premium. Mut niitä on kiva kiusata kesäisin. "


        Ja kuinkakohan monella on ihan tämän vuoden bemari allaan? Ei taida ainoastaan ne amispojat niillä 90 luvun bemareilla ajella, eikä ne mitään ikivanhoja edes ole. Tyypillinen käytetty bemari on just 90 lukulainen ja monasti tehokkaampi kuin 2000 luvun 316 lussu.
        eli jälleen yksi kateellinen toytero molottamassa. Ihan Saksasta ne kaikki bemarit tulevat jos et tiennyt?
        ruosteen saa pois kyllä, älä siitä huolehdi.


      • heh he hee
        520 lastu + vapari kirjoitti:

        "Jaa..no yleisin bmw:n omistaja ainakin täällä turun suunnalla on joku amislippispää vanhalla 525 saksatuontibemarillaan. Nuoret lissut kusee hunajaa kun pääsee oikein premiumin kyytiin :D HahaH.
        Joku 90 luvun alun ruosteenraiskaama paska onkin todella premium. Mut niitä on kiva kiusata kesäisin. "


        Ja kuinkakohan monella on ihan tämän vuoden bemari allaan? Ei taida ainoastaan ne amispojat niillä 90 luvun bemareilla ajella, eikä ne mitään ikivanhoja edes ole. Tyypillinen käytetty bemari on just 90 lukulainen ja monasti tehokkaampi kuin 2000 luvun 316 lussu.
        eli jälleen yksi kateellinen toytero molottamassa. Ihan Saksasta ne kaikki bemarit tulevat jos et tiennyt?
        ruosteen saa pois kyllä, älä siitä huolehdi.

        "BMW:n ostaa 260 000 euroa vuodessa tienaava 3-kymppinen nuorukainen. Toki muunkinlaisia ostajia voi olla. "

        Mitä se tienaaminen valintaan vaikuttaa? Itse en ole ollut töissä kymmeneen vuoteen ja kyllä on 500 sarjan BMW alla ja heppoja lähes 180. Ja hyvin toimii.
        taitaa se tienesti olla pelkkä lukema, kun köyhemmälläkin eli minulla on ok-talo, bemari, nainen niin mitä sinä sillä tienestillä elvistelet?


      • Justiinsa joo..
        heh he hee kirjoitti:

        "BMW:n ostaa 260 000 euroa vuodessa tienaava 3-kymppinen nuorukainen. Toki muunkinlaisia ostajia voi olla. "

        Mitä se tienaaminen valintaan vaikuttaa? Itse en ole ollut töissä kymmeneen vuoteen ja kyllä on 500 sarjan BMW alla ja heppoja lähes 180. Ja hyvin toimii.
        taitaa se tienesti olla pelkkä lukema, kun köyhemmälläkin eli minulla on ok-talo, bemari, nainen niin mitä sinä sillä tienestillä elvistelet?

        "Minäpä kerro, sellainen kuin sinä. Eli köyhä, kateellinen autoton tai jonkun surkean romun omistaja. Sinulla ei ikinä, IKINÄ tule olemaan varaa uuteen tai uudehkoon Bemariin. Häivy täältä! Ymmärsitkö? "

        Oletpa säälittävä jätkä. Olet tehnyt duunia ja sen jälkeen heti pankissa lainaa anomassa kun ei omat rahat riitä siihen taloon eikä autoon. Niinhän te kaikki teette? Kuka täällä muka uuden tai uudehkon BMW:n ostaa käteisellä? Niin joo varmaan kaikki ( ainakin suomi24 foorumilla )

        Eli jätkä saa lainan pankista ja maksu-aikaa kunnolla, niin mikäs tarve sulla on täällä päätäs aukoa niille joilla ei ole sitä rahaa? Ethän sinä jätkä tiedä asioista mitään. Sellainen kenellä on varaa maksaa koko paska yhdellä kertaa, on parempi sanomaan tuon mitä sinä nyt tässä.
        Itse laitoin reippaan tonnin omaan autooni ja mitään lainaa en hakenut, joten olen sinua kovempi jätkä tässä asiassa, joka lainalla pröystäilet.

        ensin käydään muutama vuosi vakityössä ja sitten itketään pankista lainaa. Niillä te kaiken hankitte, muuten olette perse auki ilman mitään. Kylläpä teillä on nyt "varaa".
        Niin no, pankilla ainakin on. Ahneet pilallehemmotellut pikku paskiaiset. Oikein teille että kun jossain vaiheessa velka potkaisee, niin potkaisee kovaa.


      • 1500e summalla
        Justiinsa joo.. kirjoitti:

        "Minäpä kerro, sellainen kuin sinä. Eli köyhä, kateellinen autoton tai jonkun surkean romun omistaja. Sinulla ei ikinä, IKINÄ tule olemaan varaa uuteen tai uudehkoon Bemariin. Häivy täältä! Ymmärsitkö? "

        Oletpa säälittävä jätkä. Olet tehnyt duunia ja sen jälkeen heti pankissa lainaa anomassa kun ei omat rahat riitä siihen taloon eikä autoon. Niinhän te kaikki teette? Kuka täällä muka uuden tai uudehkon BMW:n ostaa käteisellä? Niin joo varmaan kaikki ( ainakin suomi24 foorumilla )

        Eli jätkä saa lainan pankista ja maksu-aikaa kunnolla, niin mikäs tarve sulla on täällä päätäs aukoa niille joilla ei ole sitä rahaa? Ethän sinä jätkä tiedä asioista mitään. Sellainen kenellä on varaa maksaa koko paska yhdellä kertaa, on parempi sanomaan tuon mitä sinä nyt tässä.
        Itse laitoin reippaan tonnin omaan autooni ja mitään lainaa en hakenut, joten olen sinua kovempi jätkä tässä asiassa, joka lainalla pröystäilet.

        ensin käydään muutama vuosi vakityössä ja sitten itketään pankista lainaa. Niillä te kaiken hankitte, muuten olette perse auki ilman mitään. Kylläpä teillä on nyt "varaa".
        Niin no, pankilla ainakin on. Ahneet pilallehemmotellut pikku paskiaiset. Oikein teille että kun jossain vaiheessa velka potkaisee, niin potkaisee kovaa.

        "tienaan 20 000 euroa vuodessa ja ajan uudehkolla BMW:llä. Kyllä, minulla on autolaina, mutta mitä sitten? "

        Eli vähän sama asia kuin vara-vaipat. Ja äiti tuo uudet kun tarvitsee taas lisää vaippoja :D

        Terveisin itse bemarinsa maksanut mies.
        Köyhät ne pankista lainaa hakee. Kovat jätkät ostaa autonsa käteisellä ja pyyhkivät itse
        perseensä.


      • ..................
        1500e summalla kirjoitti:

        "tienaan 20 000 euroa vuodessa ja ajan uudehkolla BMW:llä. Kyllä, minulla on autolaina, mutta mitä sitten? "

        Eli vähän sama asia kuin vara-vaipat. Ja äiti tuo uudet kun tarvitsee taas lisää vaippoja :D

        Terveisin itse bemarinsa maksanut mies.
        Köyhät ne pankista lainaa hakee. Kovat jätkät ostaa autonsa käteisellä ja pyyhkivät itse
        perseensä.

        "Sen verran mitä Bemarikuskeja tunnen niin sanoisin että näitä yhdistää hyvä koulutus, hyvät tulot, kiinnostus tekniikkaan ja tyylitietoisuus. Vanhoilla romuilla ajavat ovat sitten tietysti asia erikseen. "


        Niin varmaan. Paskahousut ostaa autonsa lainaamalla rahat pankista tms. Ja sitten esitetään "tyylitietoista". Helppohan se on kenen tahansa esittää tyylitietoista kun joku kustantaa sinulle muutaman kymppitonnia rahaa niin kelpaa elvistellä.
        Vanhat "romut" ovat niitä normaaleja käyttöautoja joita sinäkin ajelisit mielelläsi mutta silti haet lainaa että saat samannäköisen kalliimman romun.
        idiootti. ja muijia on helppo kusettaa, se tiedetään.


      • ..................
        .................. kirjoitti:

        "Sen verran mitä Bemarikuskeja tunnen niin sanoisin että näitä yhdistää hyvä koulutus, hyvät tulot, kiinnostus tekniikkaan ja tyylitietoisuus. Vanhoilla romuilla ajavat ovat sitten tietysti asia erikseen. "


        Niin varmaan. Paskahousut ostaa autonsa lainaamalla rahat pankista tms. Ja sitten esitetään "tyylitietoista". Helppohan se on kenen tahansa esittää tyylitietoista kun joku kustantaa sinulle muutaman kymppitonnia rahaa niin kelpaa elvistellä.
        Vanhat "romut" ovat niitä normaaleja käyttöautoja joita sinäkin ajelisit mielelläsi mutta silti haet lainaa että saat samannäköisen kalliimman romun.
        idiootti. ja muijia on helppo kusettaa, se tiedetään.

        "Oman kokemuksen mukaan bmw:n asiakaskuntaan kuuluu kaksi eri miestyyppiä, ensimäisen tyypin bemaristi on lippispäinen pikkasen päälle 20v juippi joka kuvittelee että bemarilla saa pimppaa vaikka auto onkin täysi pommi. Toisen tyypin bemaristi on noin 40-50v jätetty sinkkumies, joka on huomannut viriliteettinsä alkavan laskea ja kuvittelee, että sitä voi korvata ostamalla bemarin. Molemmat päin p*rsettä. "


        Selvää on että 20v pikkupojat eivät pillusta näe kuin unta, ennenkuin tulevat miehen ikään, joten se siitä.
        Lippistä käytän itse ja olen päälle 30v ja minä saan naisia koska en ole enää pikkupoika, eli tässä asian ydin, ymmärsittekö?

        40-50v iässä ei viriliteetti laske miehellä, joten puhut paskaa. Viriliteetti laskee vasta vanhuksena 60v tienoilla, ota siitä neuvoksi. ei maksa mitään.


      • miehen puhetta
        .................. kirjoitti:

        "Oman kokemuksen mukaan bmw:n asiakaskuntaan kuuluu kaksi eri miestyyppiä, ensimäisen tyypin bemaristi on lippispäinen pikkasen päälle 20v juippi joka kuvittelee että bemarilla saa pimppaa vaikka auto onkin täysi pommi. Toisen tyypin bemaristi on noin 40-50v jätetty sinkkumies, joka on huomannut viriliteettinsä alkavan laskea ja kuvittelee, että sitä voi korvata ostamalla bemarin. Molemmat päin p*rsettä. "


        Selvää on että 20v pikkupojat eivät pillusta näe kuin unta, ennenkuin tulevat miehen ikään, joten se siitä.
        Lippistä käytän itse ja olen päälle 30v ja minä saan naisia koska en ole enää pikkupoika, eli tässä asian ydin, ymmärsittekö?

        40-50v iässä ei viriliteetti laske miehellä, joten puhut paskaa. Viriliteetti laskee vasta vanhuksena 60v tienoilla, ota siitä neuvoksi. ei maksa mitään.

        "bemari on ihana nainen .... .29.12.2005 16:03
        Kyllä autossa merkitsee laatu ja ulkonäköä.
        Totta kait pitää olla rahaa jos haluaa omistaa laatu-auton.
        Niitä ovat mun mielestäni:Mersedes,Bmw,audi,WW.
        Sekä kovan paluun ovat tehneet jenkkiautot joista löytyy on laatua ja luksusta. "


        Ja rahan perässähän sinä luuseri-huora juoksetkin. Kauneutesi on niin näkyvää että
        pelkästään sen voimin sulle tarjotaan sitä luksusta?
        Ja ne keillä ei ole rahaa, niin niille sinä köyhä-lumppu tuskin antaisitkaan? Eli ei väliä
        edes komeudella mutta rahalla on? :D:D
        Eniten vituttaa just sun kaltaiset vitun luntut näillä markkinoilla. Osta itse luksusta.
        Minä en ostanut bemariani sinun takiasi vaikka unta näetkin minusta ja autostani.
        ostin sen itselleni.


      • ................
        miehen puhetta kirjoitti:

        "bemari on ihana nainen .... .29.12.2005 16:03
        Kyllä autossa merkitsee laatu ja ulkonäköä.
        Totta kait pitää olla rahaa jos haluaa omistaa laatu-auton.
        Niitä ovat mun mielestäni:Mersedes,Bmw,audi,WW.
        Sekä kovan paluun ovat tehneet jenkkiautot joista löytyy on laatua ja luksusta. "


        Ja rahan perässähän sinä luuseri-huora juoksetkin. Kauneutesi on niin näkyvää että
        pelkästään sen voimin sulle tarjotaan sitä luksusta?
        Ja ne keillä ei ole rahaa, niin niille sinä köyhä-lumppu tuskin antaisitkaan? Eli ei väliä
        edes komeudella mutta rahalla on? :D:D
        Eniten vituttaa just sun kaltaiset vitun luntut näillä markkinoilla. Osta itse luksusta.
        Minä en ostanut bemariani sinun takiasi vaikka unta näetkin minusta ja autostani.
        ostin sen itselleni.

        "kylläpä kalikka kalahti kun noin älähti29.12.2005 19:06
        luuletko tosiaan että joku on kateellinen muutaman tonnin arvoisesta paskasta bemarista.no, ehkä joku finninaamainen amis luuseri?itse en edes viitsi raha-asioilla elvistellä koska sitä on aina suvussa ollut.mutta sen verran löytyy hupimieltä että voisin ostaa jonkun kalliimman puoleisen bmw:n ja piruuttaan testata sen kykyjä kestävyydessä ääriolosuhteissa ja lopulta paalata se jossain sopivassa yleisötilaisuudessa.corollassakin on enemmän autoa kuin bmw:ssä vaikka itse suosin ja käytän mercedestä.vanhat jenkit on myös jees "


        Olenkin kommentoinut kohta lainausmerkein varmaan kymmeneen viestiin. Pyöriipä täällä paljon paskapuhetta ja mulkkuja :)

        Hei muuten, mikäs vittu sinä olet? No ihan varmasti ainakin minä luulen että moni on kateellinen omallenikin joka maksoi reilun tonnin. Miksei olisi? Kiiltävän musta, tehokas, 5-sarjalainen ja möreät äänet, niin tiedät kyllä mitä mieltä sellaisesta ollaan. Sinun puheesi ei vaikuta mitään, halvemmallakin löytää nimittäin tällaisia autoja kuin maksamalla 5000e jonka vaihteet voi seuraavana päivänä kössähtää. Paskastakin pyydetään ylihintaa!
        Halvemmalla saa parempaa tai saman arvoista! pitää osata ostaa.

        Lainallako ostelet hupimielellä ? Kovin tunnut olevan aika vaikkupää kun täällä isottelet rahoillasi. Isottelepa muuallakin nenätysten niin työnnetään sulle ne setelit perseeseen tai tehdään niistä nuotio? tulisiko itkut? menisi pankin lainarahat kankkulan kaivoon, yhyy!

        heh heh heh.........


    • antibemisti

      1.Ovat perehtyneet vain yhteen merkkiin ja luulevat tietävänsä siten autoista kaiken
      2.Ovat varakkaita 30 juppeja tai pa.lukiolaisia joille isi on ostanut 18 vuotislahjaksi uuden
      Bemarin
      3.Uskovat näiden ominaisuuksien olevan täydellisiä koska autoon on kerran uhrattu
      kymmeniätuhansia
      4.Kyllä,BMW on pakkomielle omistajilleen koska paremmasta eivät tiedä
      5.Ei ole todistettu koskaan eikä siten näyttöä asiasta

    • muiden merkkien

      omistajia enemmän pers...eikun perehtyneitä miehiä.

      • GayMan ja M5

        Niin haistankin,tänä iltana ja viikonloppuna useiden kundien karvatonta ja karvaista,onhan autonani Beeämvee.


    • ei ole

      varaa ajaa kuin japsilla. Ei ehkä niin hyvät ajoominaisuudet,mutta ei ole varaa seisottaa autoa huollossa kaikenmaailman pikkuvikojen takia.

      • 6

        se on,ei köyhällä ole varaa merkkiin jossa on ajateltu vain korjaamojen työllisyyttä,siksi laadukas japsi.


    • Tässä vastaus

      BMW:n ostaa varakas, feminiinisiä piirteitä omaava "mies",joka meikkaa ja lakkaa kynnet,käyttää uusimman trendin muotivaatteita,arvostelee muiden pukeutumistyylejä kavereidensa kanssa, ostaa ja käyttää vain merkkihajuvesiä,katsoo TV:stä Muodin huipulle-ohjelmaa ja spekuloi kavereidensa kanssa sitä seuraavana päivänä paikallisessa gay-baarissa,on myös itse kiinnostunut uusimmista muotisuuntauksista

    • Bobby Beamer

      1.BMW:n omistajat ovat muiden merkkien omistajia enemmän perehtyneet autoihin ja ovat laatutietoisempia.

      En ole perehtynyt autoihin, enkä ole kiinnostunut perehtymäänkään. Pidän auton ajettavuudesta ja siitä, että se tekee mitä käsken.

      2.BMW:n omistajat ovat usein varakkaita, joille auton hinta ei ole ensimmäinen ostokriteeri.

      En kommentoi.

      3.BMW:n omistajat arvostavat autossa ajo-ominaisuuksia,luotettavuutta, ergonomiaa ja viimeistelyä.

      Kyllä. Tosin on sanottava, että on koko joukko karvalakkimallin bemareita joissa viimeistely ei ole aina ollut ajanmukaista.

      4.BMW:n omistajille BMW on ainoa todellinen vaihtoehto.

      BMW:n omistaja valitsee sen auton minkä haluaa. Se ei ole välttämättä BMW. Auton tehtävä on palvella BMW kuskia. BMW kuski ei palvo ketään tai mitään. Edes BMW:tä.

      5.Tyytyväisimmät autoilijat ajavat BMW:llä.

      Tyytyväisin kuski ajaa sillä autolla, joka palvelee hänen tarpeitaan.

    • "söpöä"... :)

      Kaikkihan tietää,että BMW:n ostaa neitimäinen "mies" joka tykkää viettää nautinnollisia hetkiä poikakaverinsa kanssa bemarin takapenkillä... no,kaikki tietää mitä siellä puuhailevat keskenään ;)

      • Dirlewanger

        Opetteletteko te kirjoittamaan homopalstalle poikaystäväsi kanssa huomisella äidinkielen oppitunnilla?


      • puolestaan kirjottamaan,ilman kijroutus virhietä :)


    • sfdrgkijjhgfd

      Esimerkiksi tällainen mies: kolmikymppinen, duunariammatissa, keskivertotulot, ei korkeaa koulutusta, asuu vuokralla, käyttää vihreätä Mennen-partavettä ja pukeutuu etupäässä töistä saatuihin vaatteisiin. Alla uutena ilman lainaa ostettu e90.

      Pillua saan säännöllisen epäsäännöllisesti kuten ennen bemariaikaakin. En ole koskaan kuvitellutkaan BMW:n auttavan siinä asiassa. Sen sijaan se on aito ajajan auto eikä niitä muilla merkeillä ole liiaksi tarjolla. Se on myös laadukas ja mielestäni hyvännäköinen ja sopivan tehokas. Kallishan se oli, mutta mitäpä sitä meikäläinen muutakaan, kun ei kiinnosta satsata esim asumiseen tai matkusteluun.

      Monet ihastelevat autoani tai arvuuttelevat minun saaneen vaikkapa lottovoiton. Kaikenlaiset kehuvatkin kommentit ovat mielestäni kiusallisia. BMW:n ainoa haittapuoli onkin mielestäni se, että se herättää huomiota. Kaikilla elämän osa-alueilla pysyttelen mielelläni taka-alalla enkä välitä pitää itsestäni meteliä. Minä nyt kuitenkin satun olemaan kiinnostunut autoista ja tekniikasta ja pidän hyvällä autolla ajamisesta. Näyttämistä varten en sitä hommannut. Liikenteessäkin käytän sitä sääntöjen määräämällä tavalla.

      Pahansuopia kommentteja ei ole ainakaan päin naamaa lauottu. Enkä ihmettele. Olen minä sen verran ruma ja riski mies. En kuitenkaan pidä ihmeenä, vaikka perseen takana puhuttaisiin. Tätäkin palstaa kun lukee, niin mielipiteet eivät aina ole positiivisia.

      Autot kun kuitenkin ovat suomalaisille yksi niistä tärkeimmistä kateuden aiheista, niin kadehtijoille sanoisin seuraavaa: Uuden, kohtalaisen tehokkaan ja hyvin varustellunkin Bemarin hankkiminen ei ole tavan pulliaiselle mikään mahdoton juttu. Tarttee vain hankkia ammatti, käydä siellä töissä ja viettää kohtalaisen kurinalaista elämää. Heittäkää tyhjä paskanjauhanta pois ja hankkikaa mitä huvittaa. Se on kaikki itsestä kiinni tässä elämässä.

      • 118+312

        OLISI UPEAA OMISTAA AIKANAAN AJOKORTIN KERA 1277 ERI MERKKISTÄ AUTOA JA MM BEMAREITA VUOSILTA 1969-2005 JA PITÄÄ HIFK-TARRAA TAKAIKKUNASSA..OLISI UPEAA OMISTAA MUSTA E34 HIFK-LOGOLLA KONEPELLISSÄ


    • ylimielisiä pellejä

      BMW:tä ei osta Mies, vaan munato homoseksuaali hiirulainen.

    • 330d ja hajis

      Miksi meitä homoMiehiä pitää aina pilkata? Ihan kuin olisimme jotenkin epänormaaleja tms.

    • Anonyymi

      Euroautot ovat paskoja,jenkkiautot ovaparempia ja kovempia,oikeita autoja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe