Astianpesukoneen asennus

Milla

Mitenkäs olette ratkoneet seuraavan ongelman: ?

Kun astianpesukone on "kolossaan" niin että jalkoja ei ole säädetty, jää tiskipöydän ja koneen väliin iso rako. Jos taas ruuvaa jalat niin että kone nousee tiskipöytään saakka kiinni niin alaosa jää kamalan näköiseksi kun tulvasuoja näkyy yms.

Oliskos kenelläkään vinkkiä miten homman saisi pelittämään ilman hermojen totaalista menetystä??

Kiitos!

6

8195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osku

Koneen tuomalla kokemuksella.
      Olen lukemalla asennusohjeet saanut selville että, ainakin Asea Scandia Cylindassa on peitelevy, ja niin sanottu sokkeli.
      Levyjen kiristysruuveja löysäämällä saadaan edessä alhaalla olevia levyjä laskettua alemmaksi.
      Näin olen tämän ongelman ratkaissut kahdessa asentamassani astianpesukoneessa.
      Luulisin että kun sovitat jalkojen kierrettävistä ruuveista koneesi vatupassilla suoraan ja kiristät ruuvit niin että kone ei keiku, ja lasket mahdollisilla koneesi mukaan kuuluvilla peitelevyillä ( sokkelilevyt ) sopivasti niin jouluaattosi on pelastettu.
      Muussa tapauksessa peitä rako hätätilassa valkoiseksi maalatulla kalustelevyllä, jonka sahautat levyliikkeessä sopivan kokoiseksi
      Hyvää Joulua

• merkkivika

meillä ei jäänyt kamalan näköiseksi tai sitten oma näkö heittää.

• Milla

No sitten...Kyseessä kuitenkin reilusti yli tonnin kone että luulisi sillä hinnalla saavan muutakin kuin merkkivian.

Joulunjatkoja!

• joo
        Milla kirjoitti:

No sitten...Kyseessä kuitenkin reilusti yli tonnin kone että luulisi sillä hinnalla saavan muutakin kuin merkkivian.

Joulunjatkoja!

varmasti löytyy siitä Millanki koneesta.
        Katoppa vaan vähän tarkemmin.

Ohjekirjassakin on varmasti neuvottu.

• olet..
        Milla kirjoitti:

Joulunjatkoja!

Kyllä aika reilun hintaisen koneen ostanut, varsinkin jos kaikkia osia ei mukana ole.
        Itse ostin kolmensadan koneen ja mukana seurasi se peitelevykin...

• Milla
        olet.. kirjoitti:

Kyllä aika reilun hintaisen koneen ostanut, varsinkin jos kaikkia osia ei mukana ole.
        Itse ostin kolmensadan koneen ja mukana seurasi se peitelevykin...

Tokihan kaikki osat tallella ovat, siis myös tuo peitelevy tuli mukana.
        Ongelma onkin siinä että en tiedä miten sitä sokkelia pystyisi säätämään jotta peitelevyn saisi oikein paikoilleen.
        Tällä hetkellä peitelevy on kiinni taaempana kuin tuo luukun alaosa...Eli ei kiva.
        Ja asennusohjeet joku on piiloittanut aikas hyvin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2905
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1195
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      937
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      905
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      877
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      157
      811
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      764
    Aihe