Mitä tarkoittaa keskiyö Kauriissa?
Deskendentti Oinaassa?
Kiitos
Tietäväiset!
7
409
Vastaukset
- Joulupukki
Keskiyö eli ic merkitsee sitä miten vietät vapaa-aikasi tai iltaasi. No kaurismaisesti ahkeroiden. Dc on laskeva merkki ja siitä tulee sinun uusi persoonasi.
- ***************
Kiitos Joulupukille!Taitaa sullakin olla aherrukset tältä vuodelta likipitäen ohi.Rentoa joulua ja lepuutahan jalkojasi.;)
Uusi persoona jäi epäselväksi,mutta eiköhän se selviä aikanaan. - Tonttu
*************** kirjoitti:
Kiitos Joulupukille!Taitaa sullakin olla aherrukset tältä vuodelta likipitäen ohi.Rentoa joulua ja lepuutahan jalkojasi.;)
Uusi persoona jäi epäselväksi,mutta eiköhän se selviä aikanaan.Pukki vähä oikais tuossa dcssä. Se on laskeva merkki ja ns. perhehuoneen kärki. Se ilmaisee tavan jolla hoidat esim parisuhdetta ja ulkopuolisia suhteita. Huomaat sen nopeinä päätöksinä ja malttamattomuutena. Eli oinasta se sulle merkkaa. Siten sulla on keskipäivä eli työura ravussa.
Pukin dc on kalat ja on niin tunteellinen ja rakastavan romanttinen. Hyvää joulua! - Kiitos avuliaisuudestasi=)
Tonttu kirjoitti:
Pukki vähä oikais tuossa dcssä. Se on laskeva merkki ja ns. perhehuoneen kärki. Se ilmaisee tavan jolla hoidat esim parisuhdetta ja ulkopuolisia suhteita. Huomaat sen nopeinä päätöksinä ja malttamattomuutena. Eli oinasta se sulle merkkaa. Siten sulla on keskipäivä eli työura ravussa.
Pukin dc on kalat ja on niin tunteellinen ja rakastavan romanttinen. Hyvää joulua!On se hyvä,että teitä tonttusia on olemassa vähän katsomassa noiden pukkien perään.
Onhan se "oikaisu" aika ymmärrettävää kun on pitkä pvä pukilla takana.=)
Malttamaton olen kyllä toisinaan mutta vanhemmiten tullut kärsivällisyyttäkin aika paljon.Se voi kyllä olla lapsenkin ansiota joka Oinas,kuu-kaksonen,ac-veskari..ymmärtänet varmaan.=)
Pukilla on aikas kiva dc tosiaan.=)
Hyvää Joulun jatkoa tonttunen! Kiitos avuliaisuudestasi=) kirjoitti:
On se hyvä,että teitä tonttusia on olemassa vähän katsomassa noiden pukkien perään.
Onhan se "oikaisu" aika ymmärrettävää kun on pitkä pvä pukilla takana.=)
Malttamaton olen kyllä toisinaan mutta vanhemmiten tullut kärsivällisyyttäkin aika paljon.Se voi kyllä olla lapsenkin ansiota joka Oinas,kuu-kaksonen,ac-veskari..ymmärtänet varmaan.=)
Pukilla on aikas kiva dc tosiaan.=)
Hyvää Joulun jatkoa tonttunen!Käy osoitteessa http://www.astro.fi
siellä on selitetty nuo merkitykset!
Tuikku Ljunberg(toivottavasti nimi meni oikein) löytyy kirja opi astrologiaa se on selkokielinen kirja aloittelijalle.Löytyy kirjastosta!
Hyvää joulua!- suuresti kiitosta
Leena kirjoitti:
Käy osoitteessa http://www.astro.fi
siellä on selitetty nuo merkitykset!
Tuikku Ljunberg(toivottavasti nimi meni oikein) löytyy kirja opi astrologiaa se on selkokielinen kirja aloittelijalle.Löytyy kirjastosta!
Hyvää joulua!..linkistä!
Täytyy käydä tutustumassa.
Rauhallista Joulun jatkoa sullekin.=) suuresti kiitosta kirjoitti:
..linkistä!
Täytyy käydä tutustumassa.
Rauhallista Joulun jatkoa sullekin.=)ole hyvä vain toivottavasti siitä on hyötyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483