Häkää ei sitten käynyt edes top 10 uomesn virallisella listalla.
Voi harmi kun popeda ei enään myy.
käykö keikoillakaan enään ketään kun en ole pariin vuoteen käynyt?
Häkää floppas kunnolla:(
8
1827
Vastaukset 8
- Belle Star
Niin, kyllä keikat on lähes aina loppuunmyytyjä, joten käys vaan katsastamassa.
Mää luulen, et Popeda-kansa ( jos tuota nimee voi käyttää) on kuitenkin sitä kansaa, joka diggaa bändistä livenä ja ostelee levynsä sit kaikessa rauhassa, ei hötkyile levykaupan ovenkahvaan kii heti ilmestymispäivänä.
Edes minä en heti leyvä ostanut, mutta kun ostin, tulin tulokseen,että se rokkaa tän tätin suohon, eli toimii loistavasti!- vmn
Kuuntelin levyn veljeni luona ja täytyy sanoa että osui ja upposi aivan sataprosenttisesti! Joten joulunpyhien jälkeen pitää käydä levykaupassa hakemassa omani pois. Etenkin "Raakaa Voimaa"-uusioversio, "Katsastuslaulu" ja "Savusuudelma" nousevat omalla listallani Popedan biisien TOP10:iin.
- Desoton!!
Ei taida enää nykynuorisoa kiinnostaa kunnon rokki?? Kuunnellaan vaan Idolsia ym.??
...Patessa on munaa..
Ainakin niillä keikoilla, joilla olen ollut, on aina ollut tupa täysi, ja todella hyvä meininki.
Levy tuli haettua pari päivää ilmestymisen jälkeen, ja kolahti, yksi parhaista Popeda-levyistä.. ainakin omasta mielestäni :)- Nuubialainen palkkasoturi
TV-mainoksilla saada kaupaksi.
- fafani
Popedan tv-mainos on kyllä makee ja kiitettävän pitkä.
- Nimetön
fafani kirjoitti:
Popedan tv-mainos on kyllä makee ja kiitettävän pitkä.
Häkää ponnahti takaisin listalle sijalle 22
- Juha82
Vahvaa soitantaa.Autovaras,Savusuudelma,Ikurin mimmi,Taas kutsuu mua maantie,Lemmenkipee menninkäinen,Ei lasten käsiin...siinähän noita ja nyt kriitikoiden suut umpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052290Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411554Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381104Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058- 1031048
- 82876
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain48844- 81791
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53777Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 54741
- 93739
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.30573- 55527
- 38522
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25463