Häkää ei sitten käynyt edes top 10 uomesn virallisella listalla.
Voi harmi kun popeda ei enään myy.
käykö keikoillakaan enään ketään kun en ole pariin vuoteen käynyt?
Häkää floppas kunnolla:(
8
1715
Vastaukset
- Belle Star
Niin, kyllä keikat on lähes aina loppuunmyytyjä, joten käys vaan katsastamassa.
Mää luulen, et Popeda-kansa ( jos tuota nimee voi käyttää) on kuitenkin sitä kansaa, joka diggaa bändistä livenä ja ostelee levynsä sit kaikessa rauhassa, ei hötkyile levykaupan ovenkahvaan kii heti ilmestymispäivänä.
Edes minä en heti leyvä ostanut, mutta kun ostin, tulin tulokseen,että se rokkaa tän tätin suohon, eli toimii loistavasti!- vmn
Kuuntelin levyn veljeni luona ja täytyy sanoa että osui ja upposi aivan sataprosenttisesti! Joten joulunpyhien jälkeen pitää käydä levykaupassa hakemassa omani pois. Etenkin "Raakaa Voimaa"-uusioversio, "Katsastuslaulu" ja "Savusuudelma" nousevat omalla listallani Popedan biisien TOP10:iin.
- Desoton!!
Ei taida enää nykynuorisoa kiinnostaa kunnon rokki?? Kuunnellaan vaan Idolsia ym.??
...Patessa on munaa..
Ainakin niillä keikoilla, joilla olen ollut, on aina ollut tupa täysi, ja todella hyvä meininki.
Levy tuli haettua pari päivää ilmestymisen jälkeen, ja kolahti, yksi parhaista Popeda-levyistä.. ainakin omasta mielestäni :)- Nuubialainen palkkasoturi
TV-mainoksilla saada kaupaksi.
- fafani
Popedan tv-mainos on kyllä makee ja kiitettävän pitkä.
- Nimetön
fafani kirjoitti:
Popedan tv-mainos on kyllä makee ja kiitettävän pitkä.
Häkää ponnahti takaisin listalle sijalle 22
- Juha82
Vahvaa soitantaa.Autovaras,Savusuudelma,Ikurin mimmi,Taas kutsuu mua maantie,Lemmenkipee menninkäinen,Ei lasten käsiin...siinähän noita ja nyt kriitikoiden suut umpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019