..ois tarkotus saada tyhjäks vm. 94 accordista. Niin kyselenkin nyt oisko kellään mitään neuvoo miten onnistuu(muuten kuin ajamalla). Oon kokeillu imee letkulla mut ei onnistu ku siel on joku esto systeemi vastas...niiku olettaa saattaakin pensarosvoja silmälläpitäen. Niin ja tyhjennyksen meinasin tehdä, koska taitaa olla kondensoitunutta vettä aikamoisesti. Niin ja vähällä polttoaine määräl oon ajellu nuukuuttani mikä on sitten kostautunut nykimisellä ja epätasaisella käynnillä.
pensatankki...
tyhjäksi
2
287
Vastaukset
kaasarikoneisiin tehoaa kun kaataa litran polttoaineen jäänestoa tankkiin. Lähtee vedet pois. Eikö tuo sama ruiskuunkin käyne? Vesistä pääseen näin eroon. Nykimisen syy voi kyllä olla joku ihan muukin.
- Honda
siellä pohjassa oo tyhjennys pultti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197