mies ku sika?

Jenni

Ärsyttää poikaystäväni käytös välillä.. Silloin kun se tuli mun luo ekaa kertaa niin meni istumaan sohvalle ja laittoi jalat samalla sohvalle, enkä ees päässyt istumaan viereen. Mun mielestä on aika epäkohteliasta tehdä noin jos on vasta ekaa kertaa toisen luona.. Kotonakin se vaan makoilee sohvalla, kuulemma selkä on aina niin kipeä et ei pysty istua.. Sit sillä usein jotkut rumat kotihousut päällä, ei voi ees laittaa farkut mua varten. Itse taas vaatii et laittaudun sitä varten! Ei pese käsiä kun tulee kotiin ja alkaa ottaa mun housut pois likaisilla käsillä ja tunkea sormet joka paikkaan! Kun mainitsen asiasta sanoo, mähän pesin kädet päivällä! Joo ja sen jälkeen ajanut autoa, käynyt kavereilla ja tehnyt vaikka mitä! Tuntuu et ei harjaa hampaitakaan ikinä! Eikä varmaan laita tukkaakaan, ei voi ajaa partaa vaikka pyydän, se nimittäin sattuu, ku ollaan sängyssä ja se suutelee mua, ei siis tunnu yhtään hyvältä se sänki mun iholla! On joskus pieraissut mun seurassa sängyssä..:D On joskus sanonu mulle rumasti, miten voi sanoa omille miespuolisille kavereille mut ei kellekään naispuoliselle, varsinkaan omalle tyttöystävälle! Siis eiks miehille opeteta yhtään tapoja? Onks kaikki miehet tommosia? Itse oon tottunut siihen et jos oon jonkun seurassa ihan vain kotona niin edes vähän huolehdin miltä näytän ja miten käyttäydyn.. Oon jostain asioista sanonu sille, mut en ihan kaikista viitti sanoa.. Vai oonko liian pikkutarkka tai vaativa? Kun ei kukaan kuitenkaan ikinä käyttäynyt tolla tavalla mun seurassa :/ Onks sillä edes varaa vaatia multa laittautumista kun ei itse huolehdi itsestään kuin tosi harvoin. On mulle monta kertaa valittanut jostain, vaikka itse kyl aina laittaudun sitä varten.. Ja sit aina joku tekosyy, et on väsynyt töiden jälkeen jne.. mut silti jostain kumman syystä jaksaa mennä kavereille ja olla siellä vaikka klo 2 asti..

20

2209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonna

Sillä siitä pääset. Ei paskaperse tapojansa muuta.

• ken

Siis osallistuit luuserilottoon ja voitit pääpotin. Onneksi olkoon. Anna kengän laulaa, parempia miehiä löytyy varmasti.

• Jenni

mut semmonen juttu, et rakastan sitä, siksi siedän tommosta.. Mut en tiiä kauanko vielä jaksan.. haluaisin mieluummin et se muuttuis, mut varmaan ihan turha toive..:D

• Jenni kirjoitti:

mut semmonen juttu, et rakastan sitä, siksi siedän tommosta.. Mut en tiiä kauanko vielä jaksan.. haluaisin mieluummin et se muuttuis, mut varmaan ihan turha toive..:D

...turhaa toivot muutosta. Kun mies kerran saa mitä haluaa, miksi muuttuisi...

Itseäsi tietysti voit yrittää muuttaa. Minun mielestäni sinun pitäisi toimia enemmän oman pääsi mukaan, esimerkiksi laittautua vain silloin kun se sinusta tuntuu mukavalta tai tarpelliselta - kyllä arkena saa näyttää arkiselta.

Kysymys kai on lähinnä kuinka kauan kestät miehen dominointia. Vaikea näin ulkopuolisena sanoa, onko suhteella tulevaisuutta. Mieti mitä saat ja mistä joudut luopumaan...

• ///
        Jenni kirjoitti:

Kuvailemasi mies on kaksijalkainen sika.

Auta meita ymmartaman kuinka kukaan nainen voi rakastaa kaksijalkaista sikaa. Tuo menee 99% ihmisista taysi yli ymmarryksen. Ja etta sina viela pakotat tuon sian tunkeutumaan itseesi!
        Taidat olla aikalailla sairas.

Kuitenkin jos sinun on aivan pakko olla sian kanssa, niin hanki nelijalkainen. Nekin haisevat ja ovat siivottomia, mutta jattavat sinun intiimimman olemuksesi rauhaaan.

• lennu s.

Sanoit että rakastat sitä. No joo. Kyllä se rakkaus siitä vuosien mittaan karsiutuu jos toinen jo tässä vaiheessa käyttäytyy noin. Sitten kun on sitoutunut, on yhteinen asunto, ehkä lapsia tms. on vaikeempi enää tehdä eroa. Nyt vielä pystyt.

Monet elää poikamiehen elämää koko ikänsä. Mutta näkyy niillekin olevan ottajia. Mieluummin yksin kuin sian kans.

• -tavis-

Tää on aika yleistä näissä tavis-suhteissa.

• vkl-isi

Ai on vai, ei kylläkään ole!

• xor

Voi poika parkaa, kun se ei edes kotona saa maata sohvalla, farkkuihin pitää pukeutua ja sänkikin pitää ajaa.. ;) No joo, leikki sikseen.. Miten ihmeessä olette päätyneet yhteen kun ette kuitenkaan toisillenne tunnu sopivan?

• toi...

.oli provo...olihan? Please...

• Jenni

provo!! Nyt se on hieman muuttunu tapansa kun oon jostain asioista huomauttanut, mut silti välillä se tekee jtn tommosta.. Ärsyttää sit kun huomautan niin se sanoo et valitan aina eikä mikään kelpaa, niin silloin todellakin tuntuu et valitan turhasta.. tulee jotenkin syyllinen olo.. Mut nää mitä kirjoitin on todella tapahtunut..:/

• Jenni
        Jenni kirjoitti:

provo!! Nyt se on hieman muuttunu tapansa kun oon jostain asioista huomauttanut, mut silti välillä se tekee jtn tommosta.. Ärsyttää sit kun huomautan niin se sanoo et valitan aina eikä mikään kelpaa, niin silloin todellakin tuntuu et valitan turhasta.. tulee jotenkin syyllinen olo.. Mut nää mitä kirjoitin on todella tapahtunut..:/

on sanonut joskus mulle et on tehny mua varten niin paljon, paljon enemmän kuin edellisiä tyttöystäviä varten ja et ei oo ikinä kohdellu ketään sen tyttöystävistä niin HYVIN ku mua!!?? Voin kuvitella sit miten se kohteli muita.. no kyl se kertoikin mulle miten..

• 999
        Jenni kirjoitti:

on sanonut joskus mulle et on tehny mua varten niin paljon, paljon enemmän kuin edellisiä tyttöystäviä varten ja et ei oo ikinä kohdellu ketään sen tyttöystävistä niin HYVIN ku mua!!?? Voin kuvitella sit miten se kohteli muita.. no kyl se kertoikin mulle miten..

Mitäs, jos sanoisit sille, kuinka paljon sinä olet tehnyt hänen hyväkseen. Jos sinua ei olisi, hän olisi yksin ja onneton, eikä kukaan opettaisi hänelle ihmisen tapoja. Hänhän on valittanut sinulle, kuinka sinun pitää laittautua ja itse ei halua tehdä mitään.

Parisuhde on tasa-arvoinen suhde, ei sellainen, nainen-sikasuhde.

• Jenni
        999 kirjoitti:

Mitäs, jos sanoisit sille, kuinka paljon sinä olet tehnyt hänen hyväkseen. Jos sinua ei olisi, hän olisi yksin ja onneton, eikä kukaan opettaisi hänelle ihmisen tapoja. Hänhän on valittanut sinulle, kuinka sinun pitää laittautua ja itse ei halua tehdä mitään.

Parisuhde on tasa-arvoinen suhde, ei sellainen, nainen-sikasuhde.

en vaan jotenkin kehtaa sanoa päin naamaa, ja sit jos sanonkin jotain niin se sanoo et oon ilkeä, siis oikeesti tulee semmonen olo et mä aina vaan valitan turhasta ja se on niin täydellinen ja tekee niin paljon mua varten..Oon huomannut et muiden seurassa se on niin kohtelias, mut mun seurassa saa tehdä mitä vain..?

• Haba

Miksi sä sitten olet tuollaisen miehen kanssa vielä, jos se ei tee yhtään mitään mitä sä toivot?

• Haba

Okei, sä "rakastat" miestä. Mies pitää sua itsestäänselvyytenä ja ajattelee ettei hänen tavitse tehdä enää mitään teidän suhteen eteen. Nyt jäämme odottamaan milloin heräät ja pistät nyrkkiä pöytään tyyliin "joko muutut tai tämä juttu on loppu!"

• Jenni

ehkä siks ku se on välillä tosi ihana ja sanoo miten paljon mua rakastaa jne.. Ja kyl mäkin sitä rakastan mut en silti pysty hyväksymään sen käytöstä.. Ja ehkä pelkään et jos jään yksin niin en löydä enää ketään, vaikka moni mies on musta kiinnostunut jne..

• Lanttulaatikko
        Jenni kirjoitti:

ehkä siks ku se on välillä tosi ihana ja sanoo miten paljon mua rakastaa jne.. Ja kyl mäkin sitä rakastan mut en silti pysty hyväksymään sen käytöstä.. Ja ehkä pelkään et jos jään yksin niin en löydä enää ketään, vaikka moni mies on musta kiinnostunut jne..

Kuvailemaasi tunnetilaa kutsutaan läheisriippuvuudeksi, ei rakkaudeksi, bebe!

• hossi

Mistäs olet oikein noin upean trinssin itsellesi löytänyt ja viitsit vielä tuollaisia asioita päivitellä täällä ?
      Taidat olla löytänyt oikien perisuomalaisen jätkän itsellesi jonka mielestä naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä, jos sulla on vähänkin itsetuontoa ja halua paremmasta huomisesta ni heivaa kyseinen tyyppi pihalle ja vähän äkkiä !

• Reetu

Ei taatusti ole tapoja mieheks jos tuo kertomasi
      on totta.Se on vain niin että kotikasvatus yhdistettynä luonteeseen tuo mukanaan hyvät käytöstavat ja toisen kunnioittamisen.Ei tartte olla mielin kielin vaan huomioida ja kunnioittaa toista ja olla rehdisti kohtelias.Älä ihmeessä pilaa elämääsi,saat varmasti oikeaa seuraa.
      Pohjimmiltaan renttu ei nimittäin opi tapoja ikinä...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      235
      6233
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      27
      4107
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      95
      2814
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2217
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2002
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      49
      1974
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1830
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1719
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1532
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      230
      1464
    Aihe