Dvdplaza on ihan paska foorumi ja sen ylläpitäjä on ihan nössö.
dvdplaza on paska
4
639
Vastaukset
- toukohousu
?????
- Fabulous-
UUsi parempi keskustelufoorumi tekeillä ja se jyrää dvdplazan milloin vain. En pidä dvdplazan tavasta hoitaa asioita joten ajattelin pistää paremman paikan pystyyn.
- DDVDPLAZA
Dvdplaza on surkea nössömesta nimittäin sen ylläpitäjä on ihan pelle ja heittää sieltä pihalle mielivaltaisesti ihmisä pois mutta ei noudata lakia siltäosin ettei poista käyttäjää vaikka hän pitää sielä jonkinmoista käyttäjärekisteröintiä.
- Anonyymi
olen täysin samaa mieltä kanssasi lähetin yksityisviestin sain heti bannia en ymmärrä vaikka kukaan muu ei nähnyt sitä todella paska sivu liian pikku tarkkaa kaikki siellä ovat kaikki koulu ikäisiä pikkulapsia niin ylimielisiä iso 83 tuumainen tv kaikilla täyttä hullua ja suuruuden hulluutta lapsellista touhua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638