Löytyisiköhän helsingin alueelta jotain auto pienoismalli kauppaa. Mielellään keskustasta. Voisiko laittaa osoitetta tai kotisivuja. Kiitos.
Auto pienoismalleja keskustasta
4
1218
Vastaukset
- Windy City
Ei ihan keskustassa, mutta Ruoholahdesta löytyy liike nimeltä Tietonikkari Oy, josta löytyy paljon automalleja.
http://www.tietonikkari.fi/- markustaja
hobby point kaisaniemenkadulla
- Laba
markustaja kirjoitti:
hobby point kaisaniemenkadulla
Mutta saako Hobby Pointista 1:18 pienoismalli autoja? Eikä näyttänyt tietonikkari liikkeen autojen määräkään kotisivuilla ainakaan hääppöseltä,
- vaki asiakas
Laba kirjoitti:
Mutta saako Hobby Pointista 1:18 pienoismalli autoja? Eikä näyttänyt tietonikkari liikkeen autojen määräkään kotisivuilla ainakaan hääppöseltä,
Tietonikkarin www sivut ovat ainoastaan suuntaa antavat...
Soita ja kysy tai mene käymään, ei meinaan mahdu liikkeeseen paljoa enempää tavaraa ku siel nyt jo on!
Liikeessä olen käynyt 1985 ekan kerran ja palvelu pelaa kun oikea myyjä osuu tiskille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275