264 -kun kasvan aikuiseksi!

Turo

Onko kukaan omistanut, moista peliä?
Kerran kävin koeajolla (15v sitten) oli leso peli, kuulemma joku arabi-malli!
Paljonkahan näitä nykyään suomessa on liikkeellä?

4

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normilo

      Katoppa tuolta http://www.volvolandia.com sitten menet sinne tilastokeskukseen ja valitset mallin.

      164 volvo löytyy joka on hemmetin hyvä vehe,ei mikään jokapäiväinen ilmestys ole enään eikä ole ollutkaan hintansa vuoksi,164 projektien hinta lähtee parista tonnita ja ylärajaa kai ei ole :S

      jos semmosen löydät ruostesuojaa se erittäin hyvin koska ruoste ne on syönyt liikenteestä,tekniikka ei petä.vanhoja volvoja ei ole koskaan suoajttu tarpeeksi hyvin! meillä tuo 164 on suojattu 2 kertaa vuodessa ja hyvänä on pysynyt :)

    • js6

      hieno peli ajaa puhtiakin on ainoo että mulla ei o mitään herkkuja tossa mut kyl sillä on muita nöyryytetty silti!!!!!!

      • oli myös

        Mulla oli joskus -77 -mallinen 2,7 litran ruiskukoneella.
        Mukava auto ajella, mutta se kone oli susi.
        Ei ranskalaiset osaa tehdä kuin uusia ranskalaisia.
        Jatkuvasti oli lämpöongelmia, tai jakopää reistasi.
        Koneessa oli 140 heppaa, huippunopeus jossain 175:n tienoilla, joten ei sillä juuri kyykytetä kuin vanhoja corolloja.
        1.6 litran ascona kyykytti minut kerrankin.
        Tietysti se kiskoi aika hyvin siihen maksiminopeuteensa, mutta ei mikään tykki todellakaan.

        En suosittelisi kyllä kenellekään, vaikka volvoilija olen henkeen ja vereen.


    • Nimetön

      Minulla oli tuollainen -77 kaasarimalli (jossa tosin oli Pösön tuplakaasari, oli tehokkaampi) ja 4-v manuaalilootalla. Maksoin siitä 2500 mk vuonna 2000 ja ajelin pari vuotta, annoin isälle sen kun halusin hävittää sen ja isä piti siitä. On isällä vieläkin ajossa. Ei suuria murheita, pensapumppu meni, laitoin sähkösen, isä on uusinut jarrupääsylinterin ja jarrupalat joka kulmaan ja startissa oli joku vika. Niin ja mittaristosta on joku jännitteensäädin rikki eli lämpö- ja pensamittari veivaa latausjännitteen mukaan, laitoi bilteman lämpömittarin niin näki lämmöt. Pensaa palaa aika paljon, mulla meni 11-18 l/satasella, siksi en tykännyt kun mulla on jenkki joka on painavampi ja isompi ja kone on litraa suurempi ja vie silti vähemmän pensaa.

      Äidillä on samanlainen 78- malli mutta ruiskulla ja automaatilla. Tämä on kuulemma "arabimalli", sähkölasit ja tummennetut ikkunat ja kaiken maailman kromilistat joita toisessa ei ole mut ei ilmastointia. Penkit on jotain viimeisen päälle plyyshiä, vieläkin kuin uudet. Siinä oli vähän ongelmaa ruiskussa (ns. "tyhjäkäyntimoottorissa") kun tyhjäkäynti romahti lämpimänä (muistaakseni). Osa olisi ollut kallis, joten avasin vanhan ja modifioin sitä ja laitoin kojelautaan katkaisijan jolla ohjataan tyhjäkäyntimoottorin lämpövastusta eli nappia painetaan kun kone on lämminnyt. Tästä meni kans startti sekä jarrutehostin. Muuten ei suurempaa murhetta. Ja pensaa palaa.

      Näitä oli vuonna 2000 jotain 350 rekisterissä, mutta siinä oli mukana myös uudemmat 260-malliset. Ei varmaan tänään ole kolmea sataa luulen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe