Olisko vinkkejä hyvästä homeopaatista pk-seudulla?
Hyvä homeopaatti?
9
1778
Vastaukset
- kokeneena
että itse lähdin kauempaa hakemaan Helsingistä asti homeopaattista hoitoa ja huonosti kävi. Vasta kun löysin SHA:ssa (Suomen homeopatian akatemiassa) Tampereella opiskelleen kokeneen homeopaatin, alkoi hoito sujua.
Minun kohtaamani Helsingissä koulunsa käyneet homeopaatit eivät ainakaan minua osanneet hoitaa muuta kuin huonosti, vaikka oli kyse itse opettajasta laitoksessa.
Tämä on siis MINUN KOKEMUKSENI, eikä tarkoitus loukata ketään. Itse kuitenkin panostin paljon rahallisesti, ajallisesti ja ennen kaikkea fyysisesti hyvää hoitoa etsiessäni ja pettymys oli suuri, tuli kalliiksi kovista kärsimyksistä puhumattakaan.- sama
Niin, unohtui kirjoittaa, että kävin läpi kolme homeopaattia, jotka kukin olivat saaneet koulutuksensa Helsingissä (yksi vaikuttaa Porissa, yksi Tampereella ja yksi heistä on Instituutissa opettajanakin). Kaikki hoitivat korkeilla potensseilla uskoen, että yksi ja ainoa lääkeaine lähestulkoon riittää. Ja kaikki hämmästelivät sitä, miten vahvasti reagoin lääkkeisiin. Olin kuulemma yksi miljoonasta..
Sitten vaihdettuani SHA:ssa koulutettuun homeopaattiin huomasin, että esim. minun kohdallani lääkeainetta vaihdetaan kolmen viikon välein, joten 200- potenssista ei missään nimessä kuulukaan antaa. Ja tämä homeopaatti ei hämmästellyt herkkyyttäni, sillä meitä on monia samankaltaisia.
SHA aloittaa koulutuksensa joka toinen vuosi Turussa ja joka toinen Ylöjärvellä (Tampereen lähellä).
Kunkin oma asia sitten on, kenen opastuksella homeopaattisia lääkkeitä ottaa, mutta itse en ainakaan enää sorru Hesassa koulutettujen apuun. - tiedosta kiitollinen
sama kirjoitti:
Niin, unohtui kirjoittaa, että kävin läpi kolme homeopaattia, jotka kukin olivat saaneet koulutuksensa Helsingissä (yksi vaikuttaa Porissa, yksi Tampereella ja yksi heistä on Instituutissa opettajanakin). Kaikki hoitivat korkeilla potensseilla uskoen, että yksi ja ainoa lääkeaine lähestulkoon riittää. Ja kaikki hämmästelivät sitä, miten vahvasti reagoin lääkkeisiin. Olin kuulemma yksi miljoonasta..
Sitten vaihdettuani SHA:ssa koulutettuun homeopaattiin huomasin, että esim. minun kohdallani lääkeainetta vaihdetaan kolmen viikon välein, joten 200- potenssista ei missään nimessä kuulukaan antaa. Ja tämä homeopaatti ei hämmästellyt herkkyyttäni, sillä meitä on monia samankaltaisia.
SHA aloittaa koulutuksensa joka toinen vuosi Turussa ja joka toinen Ylöjärvellä (Tampereen lähellä).
Kunkin oma asia sitten on, kenen opastuksella homeopaattisia lääkkeitä ottaa, mutta itse en ainakaan enää sorru Hesassa koulutettujen apuun.homeopaatti opettajana Kaironissa vai SHLI:ssä?
- opettaa
tiedosta kiitollinen kirjoitti:
homeopaatti opettajana Kaironissa vai SHLI:ssä?
ja on kyllä ihmisenä mukava, ei siinä mitään. Eli teki varmasti ns. parhaansa..
- tiedosta kiitollinen
opettaa kirjoitti:
ja on kyllä ihmisenä mukava, ei siinä mitään. Eli teki varmasti ns. parhaansa..
kertoa missä ottaa vastaan potilaita?
- lähteä
tiedosta kiitollinen kirjoitti:
kertoa missä ottaa vastaan potilaita?
tarkentamaan enempää, sillä kuten kerroin, tämä on minun kokemukseni.
Sorry, mutta uskon, että kukin löytää oikean hoidon / hoitajan, jos niin on tarkoitus käydä, tai sitten kun sen aika on.
Läksy, jonka olen oppinut vuosikausia hoitoja etsiessä ja läpikäydessä on, että aina pitää olla myös itse valppaana, sillä päävastuu omasta terveydestä on tosiaankin itsellä.
- Lillukka
käynyt mulla Kaironin homeopaattien kanssa. Löysin Turusta SHA:n koulutuksen saaneen ja käytännönläheisemmin töitä tekevän homeopaatin ja tulos oli aivan toista luokkaa. Siis tämäkin vain minun kokemukseni.
- ..miten koulutus eroaa
Löytyykö palstalta alaan perehtynyttä, joka hieman valaisisi homeopaattien koulutustaustan eroja...
1)Suomen Homeopatian Akatemia
2)Suomen Homeopaattisen lääketieteen Instituutti
3)Luonn.lääketieteen instituutti Kairon - homeopaatti
..miten koulutus eroaa kirjoitti:
Löytyykö palstalta alaan perehtynyttä, joka hieman valaisisi homeopaattien koulutustaustan eroja...
1)Suomen Homeopatian Akatemia
2)Suomen Homeopaattisen lääketieteen Instituutti
3)Luonn.lääketieteen instituutti Kaironolen opiskellut sekä SHA että SHLI koulussa. SHA:n koulutus on saksalaisperäistä ja SHLI on hollantilaispainotteista. Molemmat kyllä perustuvat Hahnemannin eli homeopatian kehittäjän oppeihin. Uskon, että molemmista kouluista valmistuu ihan hyviä homeopaatteja, se vaan on totta, että joka alalla on hyviä että huonoja tekijöitä. Tuota potenssin määrittämistä on kyllä opiskeltu monen monta kertaa ja siihen ei ole yksiselitteistä vastausta, sillä jokainen ihminen on yksilö ja reagoi erilailla/omalla tavallaan homeopaattisiin valmisteisiin. Itse käytän kroonisten vaivojen hoitoon matalia potensseja, hoidon jatkuessa niitä voidaan kyllä nostaa. Voin myös sanoa sen, että minua joskus ihan kauhistuttaa se, kuinka ihmiset käyttävät homeopaattisia lääkkeitä ilman sen suurempaa tietämystä. Nimimerkki "ihan turhaako on opiskeltu 6 vuotta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71026Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981