Heli Koivula

Man

Siinä vasta kaunis nainen onkin..eipä kovin moni urheilija pärjää helille ulkonäön perusteella!

13

9996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukka

Minäpäs oonkin nähny Heli Koivulan livenä alasti saunassa, kun Heli oli 17 vuotta. Oon Helin vanha perhetuttu. Mä olin käymässä niiden mökillä ja sitten saunottiin Helin kanssa kahdestaan. Oli se jo sillon kaunis ja tiukka kroppa ja peppu.

• HH

Eeeiiikä... kerro lisää. Minkä ikäinen olit itse? Ihanko kiltisti vaan saunoitte kahdestaan? Millainen puska Helillä oli?

• puhveli
        HH kirjoitti:

Eeeiiikä... kerro lisää. Minkä ikäinen olit itse? Ihanko kiltisti vaan saunoitte kahdestaan? Millainen puska Helillä oli?

mäki haluun kuulla

• sapatti
        puhveli kirjoitti:

mäki haluun kuulla

Luuletteko te vitun ääliöt et joku on oikeesti ollu sen kans saunasa..hei haloo..joo määki olin kerran jeesuksen kans juomasa..oli vitun moinen puska leuasa

• HH
        sapatti kirjoitti:

Luuletteko te vitun ääliöt et joku on oikeesti ollu sen kans saunasa..hei haloo..joo määki olin kerran jeesuksen kans juomasa..oli vitun moinen puska leuasa

Meninpäs minä lankaan... eihän KUKAAN ole KOSKAAN ollut Helin kanssa saunassa. Aina kun Heli menee saunaan niin laitetaan kolme panssariovea suojaksi ja muutama hampaisiin aseistettu vartiosotilas ovelle. Ettei KUKAAN vaan KOSKAAN menisi Helin kanssa saunaan. Ja ennen kuin kukaan saa mitään hupsuja ajatuksia päähänsä, niin todetaan samalla että Heli ei ole KOSKAAN harrastanut seksiä KENENKÄÄN kanssa. Joka muuta luulee on "vitun ääliö", kuten Sapatti fiksuna tietää.

• Eric
        HH kirjoitti:

Meninpäs minä lankaan... eihän KUKAAN ole KOSKAAN ollut Helin kanssa saunassa. Aina kun Heli menee saunaan niin laitetaan kolme panssariovea suojaksi ja muutama hampaisiin aseistettu vartiosotilas ovelle. Ettei KUKAAN vaan KOSKAAN menisi Helin kanssa saunaan. Ja ennen kuin kukaan saa mitään hupsuja ajatuksia päähänsä, niin todetaan samalla että Heli ei ole KOSKAAN harrastanut seksiä KENENKÄÄN kanssa. Joka muuta luulee on "vitun ääliö", kuten Sapatti fiksuna tietää.

onpas homo hintti hh:lla hauskaa..

• Jes

On muuten tosi kivan näköinen siviilivaatteissa tämä Heli. Oli esittelemässä meikkejä tai semmosia eräässä kaupassa. Heli napapaidassa; aah! Helihän oli aikoinaan yksissä tämän englantilaisen keihäs-Steven kanssa, hänhän voitti nytkin Euroopan mestaruuden. Kyllä Heli siis tietää, miltä kunnon keihäs maistuu, ei ole tyttö kokematon.

• ei kateellinen nainen

Heli "OLKA" Koivula. Et sitte ei oo törkeempiä olkapäitä/hartioita nähty kuin Olka Koivulalla on. On niitä Suomen maajoukkoeessa kauniimpiakin urheilijoita. Esim. moukarinheittäjä, omistaa kauniit pitkä vaaleat hiukset.
      Hyvä että keihäs Steve huomas ja Olka Koivula jäi lehdelle soittelemaan kun keihäsjätti lemppas sen.

• Katinka

Voi herttinen, onpahan kamalat olkapäät ja hartiat! Sä oot ite varmaan varpaanvälejä myöten TÄYDELLINEN... Täytyy kait sitä kauniillakin ihmisellä sentään jotakin "virheitä" olla. Onhan se tosiasia, että Heli on todella kaunis ja hyväkroppainen nainen.Ja tämän pystyn toteamaan, vaikken itse mikään missi olekkaan, ihan vaan tällänen suht` mukavan näkönen tavallinen nainen.

• ämmä
        Katinka kirjoitti:

Voi herttinen, onpahan kamalat olkapäät ja hartiat! Sä oot ite varmaan varpaanvälejä myöten TÄYDELLINEN... Täytyy kait sitä kauniillakin ihmisellä sentään jotakin "virheitä" olla. Onhan se tosiasia, että Heli on todella kaunis ja hyväkroppainen nainen.Ja tämän pystyn toteamaan, vaikken itse mikään missi olekkaan, ihan vaan tällänen suht` mukavan näkönen tavallinen nainen.

Joo onpa todella kaunis. Verratkaa kuvaa vuodelta 94- Siinä tää akka on omannäköisenä eli tummatukkasena. (jossain lehes oli kuva)Vittu..oottekste nähny sen ikenet ku näkyy sen nauraessa? Mikä täs ämmässä ny niin kaunista on??kertokaa ku mä en löydä siit mitään kehuttavaa!!!

• Katinka
        ämmä kirjoitti:

Joo onpa todella kaunis. Verratkaa kuvaa vuodelta 94- Siinä tää akka on omannäköisenä eli tummatukkasena. (jossain lehes oli kuva)Vittu..oottekste nähny sen ikenet ku näkyy sen nauraessa? Mikä täs ämmässä ny niin kaunista on??kertokaa ku mä en löydä siit mitään kehuttavaa!!!

Vielä ne rumat ikenet... Mun mielestä ikenet sais näkyä monelta muultakin hymyillessä, kunhan edes naureskelisivat!

• QQ

on aivan tajuttoman kaunis tyttö siis täysin malliainesta eikä oo lihaksiakaan nii paljo kun Helillä. Muutenkin korkeshyppäjät on aika jesbabyjä.

• hiiri

Mä törmäsin Heliin ravintolan vessassa.. tai heidi ei ollut kyllä mahtua sinne valtavan egonsa kanssa.. kyllä loi muija kylmiä katseita kanssapissijöihinsä.. voi sitä ylimielisyyden määrää..ei ees hanaa sammuttanut pestyään kouransa.. ja ne pallo-olkapäät, vois saada kipeetä jos uskaltais sitä jäänaista likempää kulkea.. ei kyllä tee mielikään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2275
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      27
      2023
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1539
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1397
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      96
      1091
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1017
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      923
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      810
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      765
    Aihe