Siinä vasta kaunis nainen onkin..eipä kovin moni urheilija pärjää helille ulkonäön perusteella!
Heli Koivula
13
9981
Vastaukset
- jukka
Minäpäs oonkin nähny Heli Koivulan livenä alasti saunassa, kun Heli oli 17 vuotta. Oon Helin vanha perhetuttu. Mä olin käymässä niiden mökillä ja sitten saunottiin Helin kanssa kahdestaan. Oli se jo sillon kaunis ja tiukka kroppa ja peppu.
- HH
Eeeiiikä... kerro lisää. Minkä ikäinen olit itse? Ihanko kiltisti vaan saunoitte kahdestaan? Millainen puska Helillä oli?
- puhveli
HH kirjoitti:
Eeeiiikä... kerro lisää. Minkä ikäinen olit itse? Ihanko kiltisti vaan saunoitte kahdestaan? Millainen puska Helillä oli?
mäki haluun kuulla
- sapatti
puhveli kirjoitti:
mäki haluun kuulla
Luuletteko te vitun ääliöt et joku on oikeesti ollu sen kans saunasa..hei haloo..joo määki olin kerran jeesuksen kans juomasa..oli vitun moinen puska leuasa
- HH
sapatti kirjoitti:
Luuletteko te vitun ääliöt et joku on oikeesti ollu sen kans saunasa..hei haloo..joo määki olin kerran jeesuksen kans juomasa..oli vitun moinen puska leuasa
Meninpäs minä lankaan... eihän KUKAAN ole KOSKAAN ollut Helin kanssa saunassa. Aina kun Heli menee saunaan niin laitetaan kolme panssariovea suojaksi ja muutama hampaisiin aseistettu vartiosotilas ovelle. Ettei KUKAAN vaan KOSKAAN menisi Helin kanssa saunaan. Ja ennen kuin kukaan saa mitään hupsuja ajatuksia päähänsä, niin todetaan samalla että Heli ei ole KOSKAAN harrastanut seksiä KENENKÄÄN kanssa. Joka muuta luulee on "vitun ääliö", kuten Sapatti fiksuna tietää.
- Eric
HH kirjoitti:
Meninpäs minä lankaan... eihän KUKAAN ole KOSKAAN ollut Helin kanssa saunassa. Aina kun Heli menee saunaan niin laitetaan kolme panssariovea suojaksi ja muutama hampaisiin aseistettu vartiosotilas ovelle. Ettei KUKAAN vaan KOSKAAN menisi Helin kanssa saunaan. Ja ennen kuin kukaan saa mitään hupsuja ajatuksia päähänsä, niin todetaan samalla että Heli ei ole KOSKAAN harrastanut seksiä KENENKÄÄN kanssa. Joka muuta luulee on "vitun ääliö", kuten Sapatti fiksuna tietää.
onpas homo hintti hh:lla hauskaa..
- Jes
On muuten tosi kivan näköinen siviilivaatteissa tämä Heli. Oli esittelemässä meikkejä tai semmosia eräässä kaupassa. Heli napapaidassa; aah! Helihän oli aikoinaan yksissä tämän englantilaisen keihäs-Steven kanssa, hänhän voitti nytkin Euroopan mestaruuden. Kyllä Heli siis tietää, miltä kunnon keihäs maistuu, ei ole tyttö kokematon.
- ei kateellinen nainen
Heli "OLKA" Koivula. Et sitte ei oo törkeempiä olkapäitä/hartioita nähty kuin Olka Koivulalla on. On niitä Suomen maajoukkoeessa kauniimpiakin urheilijoita. Esim. moukarinheittäjä, omistaa kauniit pitkä vaaleat hiukset.
Hyvä että keihäs Steve huomas ja Olka Koivula jäi lehdelle soittelemaan kun keihäsjätti lemppas sen.- Katinka
Voi herttinen, onpahan kamalat olkapäät ja hartiat! Sä oot ite varmaan varpaanvälejä myöten TÄYDELLINEN... Täytyy kait sitä kauniillakin ihmisellä sentään jotakin "virheitä" olla. Onhan se tosiasia, että Heli on todella kaunis ja hyväkroppainen nainen.Ja tämän pystyn toteamaan, vaikken itse mikään missi olekkaan, ihan vaan tällänen suht` mukavan näkönen tavallinen nainen.
- ämmä
Katinka kirjoitti:
Voi herttinen, onpahan kamalat olkapäät ja hartiat! Sä oot ite varmaan varpaanvälejä myöten TÄYDELLINEN... Täytyy kait sitä kauniillakin ihmisellä sentään jotakin "virheitä" olla. Onhan se tosiasia, että Heli on todella kaunis ja hyväkroppainen nainen.Ja tämän pystyn toteamaan, vaikken itse mikään missi olekkaan, ihan vaan tällänen suht` mukavan näkönen tavallinen nainen.
Joo onpa todella kaunis. Verratkaa kuvaa vuodelta 94- Siinä tää akka on omannäköisenä eli tummatukkasena. (jossain lehes oli kuva)Vittu..oottekste nähny sen ikenet ku näkyy sen nauraessa? Mikä täs ämmässä ny niin kaunista on??kertokaa ku mä en löydä siit mitään kehuttavaa!!!
- Katinka
ämmä kirjoitti:
Joo onpa todella kaunis. Verratkaa kuvaa vuodelta 94- Siinä tää akka on omannäköisenä eli tummatukkasena. (jossain lehes oli kuva)Vittu..oottekste nähny sen ikenet ku näkyy sen nauraessa? Mikä täs ämmässä ny niin kaunista on??kertokaa ku mä en löydä siit mitään kehuttavaa!!!
Vielä ne rumat ikenet... Mun mielestä ikenet sais näkyä monelta muultakin hymyillessä, kunhan edes naureskelisivat!
- QQ
on aivan tajuttoman kaunis tyttö siis täysin malliainesta eikä oo lihaksiakaan nii paljo kun Helillä. Muutenkin korkeshyppäjät on aika jesbabyjä.
- hiiri
Mä törmäsin Heliin ravintolan vessassa.. tai heidi ei ollut kyllä mahtua sinne valtavan egonsa kanssa.. kyllä loi muija kylmiä katseita kanssapissijöihinsä.. voi sitä ylimielisyyden määrää..ei ees hanaa sammuttanut pestyään kouransa.. ja ne pallo-olkapäät, vois saada kipeetä jos uskaltais sitä jäänaista likempää kulkea.. ei kyllä tee mielikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690