Ovatko silmälasit todella esteenä sissikomppaniaan pääsylle?
Olen kuullut tästä vähän ristiriitaisia tietoja, joten olis hyvä jos joku vois kertoo, et miten asia todella on.
Entä kuinka allergia vaikuttaa sissiksi pyrkimiseen?
SISSIK
6
1760
Vastaukset
- PsTiedK
Ei ole lasit esteenä, ainakaan jos ei aivan sokea ole. Paha allergia haittaa metsässä oleskelua, mutta ei sekään mikään este sinällään ole.
- res
Pääsy sissin siemeksi riippuu palvelukelpoisuusluokastasi (kuten koulutushaara yleensäkin). Eli näkökyky ja allergian vaikutukset yhteensä. Allergia voi olla este jos se on ruoka-aineesta tai vaatii lääkettä. Äly usko tornihuhuihin vaan pyri ja katso kuinka käy.
- Sissi
Ei ole. Eikä tuo allergiakaan välttämättä ole. Meillä oli Oulun valtauksessa mukana sissiradisti joka oli koivulle allerginen. Oli se välissä melko tukossa mutta Oulu vallattiin ja valkoinen armeija voitti
- KaiPr/TiedK
Mulla on rillit ja oon Kainuun Prikaatin Tiedustelukomppaniassa. Siellä on myös allergikkoja sun muita tyyppejä...
- minä
lasit ei ole este tavalliseen sissikompaniaan pääsylle, mutta jos meinaat rajan sissiksi niin sillon pitää näkö ilman laseja olla vähintään 0.7, näin meille kutsunnoissa kerrottiin.
- Ltn
Asia on kuules niin että kyllä sinne pääsee vaikka oiskin silmälasit tai mikä tahansa allergia,sillä ei oo sen seksuaalisempaa merkitystä.
Mutta sinne ei kannata hakea jos tuntuu itseltään siltä että ei pärjää siellä tämän "pikku vian" takia tai sit jos tämä "vika" on erityisen paha,kyllä minä tiedän entisenä sissinä ja nykyisenä spol-kouluttajana mistä puhun jätkät hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988