SISSIK

Vigilante

Ovatko silmälasit todella esteenä sissikomppaniaan pääsylle?
Olen kuullut tästä vähän ristiriitaisia tietoja, joten olis hyvä jos joku vois kertoo, et miten asia todella on.
Entä kuinka allergia vaikuttaa sissiksi pyrkimiseen?

6

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PsTiedK

Ei ole lasit esteenä, ainakaan jos ei aivan sokea ole. Paha allergia haittaa metsässä oleskelua, mutta ei sekään mikään este sinällään ole.

• res

Pääsy sissin siemeksi riippuu palvelukelpoisuusluokastasi (kuten koulutushaara yleensäkin). Eli näkökyky ja allergian vaikutukset yhteensä. Allergia voi olla este jos se on ruoka-aineesta tai vaatii lääkettä. Äly usko tornihuhuihin vaan pyri ja katso kuinka käy.

• Sissi

Ei ole. Eikä tuo allergiakaan välttämättä ole. Meillä oli Oulun valtauksessa mukana sissiradisti joka oli koivulle allerginen. Oli se välissä melko tukossa mutta Oulu vallattiin ja valkoinen armeija voitti

• KaiPr/TiedK

Mulla on rillit ja oon Kainuun Prikaatin Tiedustelukomppaniassa. Siellä on myös allergikkoja sun muita tyyppejä...

• minä

lasit ei ole este tavalliseen sissikompaniaan pääsylle, mutta jos meinaat rajan sissiksi niin sillon pitää näkö ilman laseja olla vähintään 0.7, näin meille kutsunnoissa kerrottiin.

• Ltn

Asia on kuules niin että kyllä sinne pääsee vaikka oiskin silmälasit tai mikä tahansa allergia,sillä ei oo sen seksuaalisempaa merkitystä.

Mutta sinne ei kannata hakea jos tuntuu itseltään siltä että ei pärjää siellä tämän "pikku vian" takia tai sit jos tämä "vika" on erityisen paha,kyllä minä tiedän entisenä sissinä ja nykyisenä spol-kouluttajana mistä puhun jätkät hei!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5616
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4257
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2227
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1774
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe