En todellakaan ole enää mikään ihan teini enää, mutta silti olen taas kehittänyt itelleni jonkun typerän ongelman. Eli syön aika normaalisti, ihan reilustikin mutta heti kun olen syönyt tulee huono omatunto, eli tunnen itseni älyttömän lihavaksi. enkä voi näyttäytyä kenellekään... Joku vuosi sitten keksin mukamas hyvän keinon tähän. Aina kun söin aloin heti perään syömään metalax-ulostuslääkkeitä. nyt teen sen jokaisen ruuan jälkeen. välillä olen viikonkin syömättä ja sit taas ahmin ja taas metalax:ia naamaan ja kaikki tulee kohta ulos. Helppo tapa, ei tarvii oksentaa. Mutta nyt olen oikeesti koukussa niihin. aina kun syön on pakko ottaa niitä, lähteä vartavasten apteekkiin, vaikka olen sata kertaa luvannut etten tee enää niin. Vedän niitä varmuuden vuoksi jopa 10 kerralla ja olo on ihan kauhea. yöt kuluu vessan pöntöllä ja välillä sattuu mahaan aivan tajuttomasti. mutta en pysty lopettamaan, koska välillä on pakko syödä ja sitten se on pakko saada pois. Tunnen itseni muuten niin lihavaksi ja rumaksi. Suolen tyhjennyksen jälkeen paino kun putoaa aina pari kiloa ja maha litistyy. mutta varmaan kohta kuolen tähän. Onko kellään muulla samaa ongelmaa, vai olenko ainut hullu. Mulla oli 16-vuotiaana jonkinlainen syömishäiriö, laihdutin melkee 20 kiloo parissa kuukaudessa. En syönyt just mitään. Olin kerrankin 2 viikkoa syömättä yhtään mitään. silloin tuo "villitys" meni ohi, mutta eikai parantunut ikinä. Olen koko aikuisikäni ollut laihdutuskuurilla ja masentunut joka suupalasta. ja nyt vuorossa on noi metalaxit. Olen siis 24v. ja ihan normaalipainoinen, mulla on aika isot lihakset koska harrastan aerobikkiä ja uintia. mulla on naiselliset muodot, isot tissit jne... äijät kattoo mua aina ihaillen, joten mulla ei pitäis olla mitään hätää. mut silti häpeen itteeni koko ajan ja olen kateellinen muille. vaikka moni mun kavereist on leikillään sanonut et vien baarissakin kaikki miehet niiden nenän edestä. vittu mitä mie teen. ei ulkonäkö ole mulle etes sinänsä tärkee, mut silti teen tällästä...
Nykyään seukkaan ja silti teen tätä... mun äijä kehuu mua koko ajan, koska itse ei ole kovin komea. miksen voi olla onnellinen, vaikka pitäisi??? auttakaa, en kehtaa etes kertoa kelleen tästä!!!
Mä kuolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27
10262
Vastaukset
- ei ählämi kuten edellinen
Kuulehan. Mene rohkeesti lääkäriin ja kerro ongelmastasi. Ei kertomiseen kuole, voit saada neuvoja ja ohjausta eteenpäin. Et kadu jos otat asiaksesi hoitaa tämän asian pois elämääsi häiritsemästä. Ei sun tarvi hävetä yhtään mitään. Kerroit jo tämän kerran meille ja nyt vaan jatkat samaan tapaan. Ei tuolla tavalla elämisestä tule pidemmän päälle kuin murheita lisää. Hanki siis
apua itsellesi. - teen
minäkin.
vi
Vittusaatana. Ei bumian kans jaksa.- yääääääääääkl
siis bulimian.
- Lilja
..vielä.. mutta sun ON hankittava apua ja äkkiä.. noi ulostuslääkkeet pistää sun aineenvaihdunnan aivan sekasin.. uskaltaisin jopa veikata ettei oma, luonnollinen aineenvaihduntasi pelaa lainkaan enää.. valitettavasti.. ulostuslääkkeet ovat kuin huumeita, elimistösi tulee riippuvaiseksi niistä.. etkä varmasti halua 24-vuotiaana olla riippuvainen tuollaisista lääkkeistä ? Ymmärrän kyllä pelkosi, koska itse laihdutin mm.ulostuslääkkeiden avulla joskus (en tosin noin hirmuisia määriä koskaan ottanut).. painohan siinä tippuu, koska kaikki poistuu mahalaukustasi, mutta elimistöähän tuossa huijataan.. sun on otettava lääkäriin tai johonkin psykiatriin yhteyttä ja saatava ensin henkinen puolesi kuntoon ennenkuin pysty hoitamaan itseäsi myös ulkoisesti.. Sydäntä särki tekstisi.. kuulosti niin omakohtaiselta kokemukselta.. Sinulla on nähtävästi tukea ja ulkoinen olemus kunnossa, joten ei muuta kuin oma elämä kuntoon!
Tsemppiä!- shibbee
miten noi ulostuslääkkeet oikeastaan toimii?
- tyre
taidat henkisesti olla aika teini!!! ei sulla paljoo järki päätä pakota!!! mitä sä täälä netissä poraat ku voisit puhua jollekki muulle (esim.lääkärille!!!) ärsyttää tommonen ihme parkuminen, ja kai sä pian kuoletki jos jatkat samaan malliin! mutta ite olet ongelmas aiheuttanu ja ite sun täytyy se myös ratkasta! sinuna en odottais vaan kuolemaa ja olla tekemättä mitään, toimi idiootti! ei varmaan oo hienoo paskoa kaiket yöt!
- tuttuvaan
Tämän keskustelun kirjoittaja kuoli viime viikonloppuna, sunnuntai-iltana, joten toivon ettette enää vastaile. Ei ollut ystäväni, mutta parhaan kaverini isosisko. joten antakaa olla
- what ever
vai että kuollut? no voi voi, ehkä se oli hyvä asia niin ei tarvii kärsiä alituisesta paskomisesta ja muista "ongelmista". miten se kuoli? tekikö kenties itsarin? niin mä vähän arvelinki. olisin mäki tehny jos olisin ollu siinä jamassa... siis jos nyt asia näin on... epäilenpä kyllä.. veikö paskominen ja paskalääkkeet hengen eipä oo hääviä kuolla paskomiseen!!! mutta enpä usko paskojan kuolleen koska harvoin (tai ainakaan mä en) ilmottele netissä kaikille läheisteni kuolemista... että taitaako päästä viirata idiootti!!!!
- nyyh
tuttuvaan/alkuperäinen kirjoittaja:
Säälittävä yritys! Tyypillistä kirjoittelua alemmuuskompleksista kärsivältä. Ei-niin-komea poikaystäväsikin on varmaan saanut kärsiä itsariuhkauksistasi ihan riittämiin.
"Toivon ettette enää vastaile"... Eli sinulle pitäisi osoittaa sympatiaa ja tarjota lämpöisiä haleja mennen tullen, kun et kestä kritiikkiä vaikka keskustelun aloititkin?!
Nyt hyvä tyttö nuppinikkarille, mars mars! Ja päästä se ei-niin-komea poikaystävä ahdingosta jättämällä hänet (hän ei sitä uskalla tehdä, koska olet jo ihan tarpeeksi mainostanut tappavasi itsesi, jos hän "hylkäisi" sinut). - what ever
nyyh kirjoitti:
tuttuvaan/alkuperäinen kirjoittaja:
Säälittävä yritys! Tyypillistä kirjoittelua alemmuuskompleksista kärsivältä. Ei-niin-komea poikaystäväsikin on varmaan saanut kärsiä itsariuhkauksistasi ihan riittämiin.
"Toivon ettette enää vastaile"... Eli sinulle pitäisi osoittaa sympatiaa ja tarjota lämpöisiä haleja mennen tullen, kun et kestä kritiikkiä vaikka keskustelun aloititkin?!
Nyt hyvä tyttö nuppinikkarille, mars mars! Ja päästä se ei-niin-komea poikaystävä ahdingosta jättämällä hänet (hän ei sitä uskalla tehdä, koska olet jo ihan tarpeeksi mainostanut tappavasi itsesi, jos hän "hylkäisi" sinut).ai niin oon muute toi tyre tosta aikasemmastaki osiost heheh!!!! jee hyvä meininki!!! taitaa olla toi kirjoittaja (alkuperäne=tuttuvaa) hiemenkos narsistinen ja huomionhakunen ötökkä!! meinaa jos on niin piru kaunis ni miks helvetissä tarvii leikkii bulimikkoo?? ja ku äijäkää ei o itsetäydellisyydelle tarpeex hyvä onnex tälläsii ihmisii on taas vähä vähemmä maailmas(mukamas)!!!!!!!!
oon kanssas samaa mieltä nyyh!!!!!!!!!!;)
eli painuppa sinne nuppinikkarille kritiikkiä kestämätön yöt paskalla istuva poikaystäväänsä kiusaava narsisti joka on niin tosi hyvän näkönen laiha ja lihaksikas.... HAH!!! - tattle
Noista odioottimaisista kommenteista ei tartte välittää. Sitäpaitsi ulostuslääkkeet, yletön nesteen juonti ym. voi todella viedä hengen! Ei kannata vähätellä, jos ei itse tiedä asiasta mitään. Suolisto tottuu pikkuhiljaa laksatiiveihin eikä suoli enää toimi. Ajan myötä suolen kunto heikkenee ja esim. paha ummetus voi lopulta olla kohtalokas ja kuolemaan johtava (seurauksena esim. suolen puhkeaminen ja verenmyrkytys tai suolen kiertymä, kuoli jne.) Olen nähnyt henk.koht.
- what ever
tattle kirjoitti:
Noista odioottimaisista kommenteista ei tartte välittää. Sitäpaitsi ulostuslääkkeet, yletön nesteen juonti ym. voi todella viedä hengen! Ei kannata vähätellä, jos ei itse tiedä asiasta mitään. Suolisto tottuu pikkuhiljaa laksatiiveihin eikä suoli enää toimi. Ajan myötä suolen kunto heikkenee ja esim. paha ummetus voi lopulta olla kohtalokas ja kuolemaan johtava (seurauksena esim. suolen puhkeaminen ja verenmyrkytys tai suolen kiertymä, kuoli jne.) Olen nähnyt henk.koht.
no just just! vai olet henkilökohtaisesti toisten peräpäitä tutkiskellut, kun niin experttiä ollaan että ihan henk. koht. ollaan nähty.. mietinpä vaa et ketä sulle on persettään tutkittavax tuonu?? mut joka tapauksessa tommonen syömishäiriö juttu on oma vika ja itse aiheutettu!! että hankkikaa elämä ja lopettakaa huomion kerjääminen ja paskominen!!!
- tattle
what ever kirjoitti:
no just just! vai olet henkilökohtaisesti toisten peräpäitä tutkiskellut, kun niin experttiä ollaan että ihan henk. koht. ollaan nähty.. mietinpä vaa et ketä sulle on persettään tutkittavax tuonu?? mut joka tapauksessa tommonen syömishäiriö juttu on oma vika ja itse aiheutettu!! että hankkikaa elämä ja lopettakaa huomion kerjääminen ja paskominen!!!
Aikuiset ihmiset kestää nuo sinun purkauksesi, mutta nuoret voi ottaa tuon aika vakavastikin. En usko, että haluat ketään oikeasti vahingoittaa puheillasi.(?) Sinäkin voit itse valita, luetko tätä palstaa. Jos tarkoituksesi on tuottaa näille ihmisille mielipahaa, saatat joskus jopa onnistua. Motiivejasi voisit kuitenkin miettiä. Varmasti on helppo loukata läheisensä menettänyttä ihmistä, mutta sellaisella henkilöllä on ihan riittävästi taakkaa kannettavana jo muutenkin. Hyvää alkavaa kevättä kuitenkin!
- what ever
tattle kirjoitti:
Aikuiset ihmiset kestää nuo sinun purkauksesi, mutta nuoret voi ottaa tuon aika vakavastikin. En usko, että haluat ketään oikeasti vahingoittaa puheillasi.(?) Sinäkin voit itse valita, luetko tätä palstaa. Jos tarkoituksesi on tuottaa näille ihmisille mielipahaa, saatat joskus jopa onnistua. Motiivejasi voisit kuitenkin miettiä. Varmasti on helppo loukata läheisensä menettänyttä ihmistä, mutta sellaisella henkilöllä on ihan riittävästi taakkaa kannettavana jo muutenkin. Hyvää alkavaa kevättä kuitenkin!
itse asiassa olen vain rehellisesti tätä mieltä ja mielipiteen ilmaiseminen suomessahan on vapaata! joten älä siellä urppaile! ja kaiken lisäksi yritän tässä vaan potkia vauhtia noiden läskien ihmisten persuksiin että lopettaisivat ylenmääräisen huomion keruun ja itsesäälinsä! sekä heidän jo tajuavan että tuollaisesta esittämisestä ei ole mitään hyötyä!!!!!!!!
- twinflower
what ever kirjoitti:
itse asiassa olen vain rehellisesti tätä mieltä ja mielipiteen ilmaiseminen suomessahan on vapaata! joten älä siellä urppaile! ja kaiken lisäksi yritän tässä vaan potkia vauhtia noiden läskien ihmisten persuksiin että lopettaisivat ylenmääräisen huomion keruun ja itsesäälinsä! sekä heidän jo tajuavan että tuollaisesta esittämisestä ei ole mitään hyötyä!!!!!!!!
Vähän vaan ihmetyttää mitä teet tällä palstalla, kun nämä syömishäiriöt tuntuu sua niin kovasti hermostuttavan. Mielipiteenvapaus on kaikilla, mutta palsta ei ole tarkoitettu toisten loukkaamiseen ja sitä kyllä teet. Onnea valitsemallasi tiellä...
- what ever
twinflower kirjoitti:
Vähän vaan ihmetyttää mitä teet tällä palstalla, kun nämä syömishäiriöt tuntuu sua niin kovasti hermostuttavan. Mielipiteenvapaus on kaikilla, mutta palsta ei ole tarkoitettu toisten loukkaamiseen ja sitä kyllä teet. Onnea valitsemallasi tiellä...
no ja ihan helevetin fiksun tien oon valinnukki!! ku en vaa haeskentele täälä huomiota ja nuoleskel porukoiden persettä ku ei oo muuten ystävii! herää neiti ruskea kieli!!!!!!!
- pökhwih
what ever kirjoitti:
no ja ihan helevetin fiksun tien oon valinnukki!! ku en vaa haeskentele täälä huomiota ja nuoleskel porukoiden persettä ku ei oo muuten ystävii! herää neiti ruskea kieli!!!!!!!
hyvä what ever, ajatuksesi ovat oikeita ja terveitä! jatka valistustasi!!! ja sinä taija24 häpeä!! ota nyt perkele itteäs hanurista kiinni ja lopeta urputtaminen, toimi levistyjä!! hei dåå!!!
- joku
what ever kirjoitti:
saatana homo pidä se vitun pää kiinni, toivon että sä kuolet homo ewer
- Fuck U
what ever kirjoitti:
Kuka vitun teini-pissis ihku daa sä luulet oikeesti olevas?? Ihmisillä voi oikeesti ollakkin ongelmia ja niihin ei paljoo auta jos tommonen huomioo keräävä pikku kakara tulee tänne sitä keräämään. Sul ei oo omaa elämää kun täytyy täällä haukkua ihmisiä ja loukata kun on oikeesti joku ongelma.. Vittu miten säälittävää!!
- niinpätietysti
mäkin kuolen...en osaa piirtää... varmaa kuolen kohta....ihan justiinsa. testa menttaan kaikki rupat piirustukseni kaverilleni.
- Nimetön
käytin pari vuotta joka päivä metalaxia,arvaas mitä tapahtui kun ukkoni takavarikoi lääkkeet ja rahat...ei maha enää toiminu,saattoi parikin viikkoa mennä kevyesti ilman erityistä tarvetta vessaan.vuosi meni ennenkuin alkoi kaikki taas toimimaan normaalisti.kyllä,olen samaa mieltä,erittäin helppo tapa saada kaikki ulos,erittäin helppo saada tuhottua elimistönsä.oon ikuisesti onnellinen miehelleni että teki sen mitä teki,muutenkin jo vaarana etten saa lapsia,joidenkin ihannoiman anoreksian ja bulimian takia.nyt lähes"kuivilla",ja pystyn elämään ns.normaalia elämää...olen 22,en teini siis itsekään.
- ?widd?
fiksu mies tyhymempi äpärä... mitä sinä sit semmossii oikeen söit jos ei paskakone sit enää pysy toiminnassa!!! mie ainakin oksennan ja elimistä toimii sillä! ihan hyvin en ole sairas koska oksennan vain sillon kun huvittaa ja ahmin vain sillon kun huvittaa!!! ns. syömishäiriöitä harrastavilla ihmisillä on vain huono itsekuri kun eivät jaksa liikunnalla laihduttaa!!!! ja se on itse aiheutettu ja keksitty syy että saís vähä taas kuluttaa suomenverorahoja....
- Winston Kalashnikov
Olen käynyt tänään ainakin viidesti paskalla. Syynä lienee kolme päivää jatkunut ryyppäysputkeni, mutta ainakin välillä on ollut ihan kiva olokin. Nytkin olen jossain määrin humalassa. Okei, onhan se pakko myöntää, että melkoista kirvelyä on peräpäässä esiintynyt tänäänkin, mutta jotenkin tuo jatkuva oluen kittaaminen ja rasvaisen ruoan syöminen aiheuttaa hassuja yhteisvaikutuksia. Yhtäkaikki, haluaisin tehdä tiettäväksi, että kaikki nämä bulimikot, baarimikot, ja mitä -mikkoja niitä nyt onkaan, voisivat ihan yhtä hyvin vain unohtaa sen syömisen kokonaan ja ryhtyä juomaan kaljaa. Jos välillä tuleekin syötyä jotain, niin kyllä se sieltä tulee, luultavasti hyvinkin nestemäisenä, varpusparvena ulos. Juokaa kaljaa, nauttikaa elämästänne, ja unohtakaa mokomat kauneusihanteet.
P.S. En muuten uskonut tuohon alkuperäisen kirjoittajan viestiin lainkaan, sillä ei kukaan ole oikeasti lihaksikas tuollaisen paskomisen jälkeen. Olen entinen voimanostaja ja tiedän aika hyvin, mitä lihakset tarvitsevat kehittyäkseen. Paskominen siihen ei kuulu, muuten kuin luonnollisin väliajoin. Jos mitään ei ehdi imeytyä elimistöön, niin sitten ei ole mitään tuottamaan adenosiinitrifosfaattia lihaksillekaan. Sorry, mutta koko tämä ketju on persiestä.
P.P.S. Mutta kalja on hyvää! Suosittelen.- Hopia*
Olet hyvä tyyppi, hymyilen:)
Kiitos! - punkka++
viesti^^. yönpaskojat tehkää itellenne palvelus ja olaa syömäti jos se on nii äkkii ulos saatava.
- oks***va
itseäs täynnä. Opippa neiti vähän nöyryyttä, sä mikään jumala ole... Inhottaa ihmiset jotka on niin täynnä itseään.
- ding*
Kuinka monta helkutin kertaa se pitää vielä vääntää rautalangasta, että ulostuslääkkeet EIVÄT LAIHDUTA eivätkä vaikuta mitenkään AINEENVAIHDUNTAAN, vaikka tollot täällä niin väittävätkin. Ne ainoastaan lisäävät massaa suolessa ja voimistavat suolen liikkeitä. Jatkuvasta paskomisesta seuraava kevyt olo, ei johdu läskin poistumisesta vaan ulostemassan ja sen sisältämän nesteen poistumisesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279