Miksi mies jolle kerron suoraan olevani kiinnostunut hänestä ei vastaa viestiini mitenkään vaikka kiinnostus oli tavatessamme molemminpuolista? En kuitenkaan ole mitään hillitöntä rakkauden tunnustusta luritellut vaankerooin haluavani nähdä uudelleen. Miksi teille miehille ei ikinä ole mikään hyvä. Suoraan puhuminen on katoava luonnonvara...
Vastaukset 9
- Meucci
Ei minunkaan ihastukseni vastaa viesteihin, ilmeisesti ihastus olikin valetta, hänen puoleltaan.
- tipsu
On ukkomies tai on monta naista yhtäaikaa, älä suotta hukkaa aikaasi häneen, unohda.
onko mitenkään mahdollista että ko. viesti ei olisi mennyt perille?
- dgfdg
että mies on vaihtanut numeroa.
- Jäin syvästi ihmettelemään
Ihastuin mieheen. Oli olevinaan ja tuntui, että oli hyvä olla ja mukavaa yhdessä, kiva puhua ja yhteisiä ajatuksia. Odotin yhteydenottoa - sitä ei kuulunut. Päätin itse lähestyä viesteillä. Ei mitään vastausta, ei pientäkään vihjettä, ettei kiinnosta, ei mitään, pelkkä hiljaisuus. Myöhemmin kuulin arveluja saman tyypin mahdollisesta homoudesta. No, enpä usko, mutta joku arkuus/ pelko sitä yhteyttä kohtaan, joka oli ilmeinen, täytyi olla??? Mies oli vapaa ja numero oikea.
- Hohhoijaa..
Eipä naiset sen enempää osaa sanoa suoraan mitään. Kaikki naiset aina väittää sanovansa asiat suoraan asioista ja silti ne ei uskalla. Naiset joko A) lopettaa yht. äkkiä vastaamisen vaikka aikaisemmin halunnut nähdä ja soitellut milloin voidaan nähdä tai B) mies joutuu puhumalla pakottaa nainen sanomaan mitä mieltä on asioista, koska ei muuten uskalla.
- make93939393
Sama juttu täällä naisen kanssa.Olisi se nyt edes kohteliasta vastata edes jotain.Esim.olen imarreltu mutta en ole kiinnostunut ym.
- kyllästyny rakkautee
miks ihmiset ei voi olla ihastumatta, miks ne ees ylipäätänsä ihastuvat :PPPP
- ei ymmärrä...
sama homma,molemmat varattuja,tunnettu usean vuoden työn puolesta,ja vasta lähiaikoina numerot vaihdettu.nainen sanoi itse,et hänelle voi soitella ja laittaa viestiä,mut ei mitään vastausta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm731183- 551048
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s441009Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k75889Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.333803Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää52736Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21734- 40727
Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8652Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani183639