Miksi mies jolle kerron suoraan olevani kiinnostunut hänestä ei vastaa viestiini mitenkään vaikka kiinnostus oli tavatessamme molemminpuolista? En kuitenkaan ole mitään hillitöntä rakkauden tunnustusta luritellut vaankerooin haluavani nähdä uudelleen. Miksi teille miehille ei ikinä ole mikään hyvä. Suoraan puhuminen on katoava luonnonvara...
Kertokaa miksi hän ei vastaa...
9
1836
Vastaukset
- Meucci
Ei minunkaan ihastukseni vastaa viesteihin, ilmeisesti ihastus olikin valetta, hänen puoleltaan.
- tipsu
On ukkomies tai on monta naista yhtäaikaa, älä suotta hukkaa aikaasi häneen, unohda.
onko mitenkään mahdollista että ko. viesti ei olisi mennyt perille?
- dgfdg
että mies on vaihtanut numeroa.
- Jäin syvästi ihmettelemään
Ihastuin mieheen. Oli olevinaan ja tuntui, että oli hyvä olla ja mukavaa yhdessä, kiva puhua ja yhteisiä ajatuksia. Odotin yhteydenottoa - sitä ei kuulunut. Päätin itse lähestyä viesteillä. Ei mitään vastausta, ei pientäkään vihjettä, ettei kiinnosta, ei mitään, pelkkä hiljaisuus. Myöhemmin kuulin arveluja saman tyypin mahdollisesta homoudesta. No, enpä usko, mutta joku arkuus/ pelko sitä yhteyttä kohtaan, joka oli ilmeinen, täytyi olla??? Mies oli vapaa ja numero oikea.
- Hohhoijaa..
Eipä naiset sen enempää osaa sanoa suoraan mitään. Kaikki naiset aina väittää sanovansa asiat suoraan asioista ja silti ne ei uskalla. Naiset joko A) lopettaa yht. äkkiä vastaamisen vaikka aikaisemmin halunnut nähdä ja soitellut milloin voidaan nähdä tai B) mies joutuu puhumalla pakottaa nainen sanomaan mitä mieltä on asioista, koska ei muuten uskalla.
- make93939393
Sama juttu täällä naisen kanssa.Olisi se nyt edes kohteliasta vastata edes jotain.Esim.olen imarreltu mutta en ole kiinnostunut ym.
- kyllästyny rakkautee
miks ihmiset ei voi olla ihastumatta, miks ne ees ylipäätänsä ihastuvat :PPPP
- ei ymmärrä...
sama homma,molemmat varattuja,tunnettu usean vuoden työn puolesta,ja vasta lähiaikoina numerot vaihdettu.nainen sanoi itse,et hänelle voi soitella ja laittaa viestiä,mut ei mitään vastausta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483