Kertokaa miksi hän ei vastaa...

Ninnuli

Miksi mies jolle kerron suoraan olevani kiinnostunut hänestä ei vastaa viestiini mitenkään vaikka kiinnostus oli tavatessamme molemminpuolista? En kuitenkaan ole mitään hillitöntä rakkauden tunnustusta luritellut vaankerooin haluavani nähdä uudelleen. Miksi teille miehille ei ikinä ole mikään hyvä. Suoraan puhuminen on katoava luonnonvara...

9

1836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meucci

      Ei minunkaan ihastukseni vastaa viesteihin, ilmeisesti ihastus olikin valetta, hänen puoleltaan.

    • tipsu

      On ukkomies tai on monta naista yhtäaikaa, älä suotta hukkaa aikaasi häneen, unohda.

    • onko mitenkään mahdollista että ko. viesti ei olisi mennyt perille?

    • dgfdg

      että mies on vaihtanut numeroa.

    • Jäin syvästi ihmettelemään

      Ihastuin mieheen. Oli olevinaan ja tuntui, että oli hyvä olla ja mukavaa yhdessä, kiva puhua ja yhteisiä ajatuksia. Odotin yhteydenottoa - sitä ei kuulunut. Päätin itse lähestyä viesteillä. Ei mitään vastausta, ei pientäkään vihjettä, ettei kiinnosta, ei mitään, pelkkä hiljaisuus. Myöhemmin kuulin arveluja saman tyypin mahdollisesta homoudesta. No, enpä usko, mutta joku arkuus/ pelko sitä yhteyttä kohtaan, joka oli ilmeinen, täytyi olla??? Mies oli vapaa ja numero oikea.

    • Hohhoijaa..

      Eipä naiset sen enempää osaa sanoa suoraan mitään. Kaikki naiset aina väittää sanovansa asiat suoraan asioista ja silti ne ei uskalla. Naiset joko A) lopettaa yht. äkkiä vastaamisen vaikka aikaisemmin halunnut nähdä ja soitellut milloin voidaan nähdä tai B) mies joutuu puhumalla pakottaa nainen sanomaan mitä mieltä on asioista, koska ei muuten uskalla.

    • make93939393

      Sama juttu täällä naisen kanssa.Olisi se nyt edes kohteliasta vastata edes jotain.Esim.olen imarreltu mutta en ole kiinnostunut ym.

    • kyllästyny rakkautee

      miks ihmiset ei voi olla ihastumatta, miks ne ees ylipäätänsä ihastuvat :PPPP

    • ei ymmärrä...

      sama homma,molemmat varattuja,tunnettu usean vuoden työn puolesta,ja vasta lähiaikoina numerot vaihdettu.nainen sanoi itse,et hänelle voi soitella ja laittaa viestiä,mut ei mitään vastausta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe