Mun mielest him on ihan paska bändi ja varsinkin ville valo on ihan tyhmä polttaa tupakkaa, ännäilee ja varmaan vetää jotain aineitakin .... et silleen
HIMISTÄ
6
534
Vastaukset
- ....
jahas.
- ...
Kiinnostaapataas.com
- bonnieh
... kirjoitti:
Kiinnostaapataas.com
Ville valo on siis ainut ihminen maailmassa joka polttaa?
- johanna
bonnieh kirjoitti:
Ville valo on siis ainut ihminen maailmassa joka polttaa?
On varmaan myös yksi niistä harvoista jotka ännäilee.;)
- Light Light
ihan epänormaali :-)
- ei kukaan
Ville Valo ei muuten vedä aineita. Miksi ihmeessä vetäis, kun sille menee niin hyvin? Ja vaikka vetäisikin, on sentään kyse rokkarista. No, röökiä se vetää, mutta eiköhän ihmiselle voi sellaisen paheen suoda. Ja jos aikuiset miehet voi sanoa HIMiä hyväksi bändiksi tuntematta pelkoa homoksi leimautumisesta, olen aika ymmälläni, jos se ei muka ole hyvä bändi. Kaikki ei tietenkään kaikesta musasta diggaa, ja myönnän, ettei radiossa pyörinyt Rip Out The Wings Of A Butterfly ole HIMin asteikolla parhaimmistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059