Gator

miss Alli

Terve

Nyt on näin, että haluaisin kauheasti John Deere Gator 6X4 "pikkuavolava-auton".

Ei sillä että tarviaisin sitä mihinkään, mutta se nyt vaan sattuu miellyttämään silmää ja sillain hykerryttämään. Että ihan vaan leluksi.

Minulla ei ole harmaata aavistustakaan mihin tarkoitukseen ja mille käyttäjäryhmälle se on alunperin tehty, eivätkä nuo 6X4-jutut ym. sano meikäläiselle mitään, joten jos joku ystävällinen ja huumorintajuinen sielu mitenkään haluaisi kommentoida tätä mitenkään -tai vaikka vaan keskustella aiheesta- niin sepä minua ilahduttaisi.

Voikohan tuollaisella ajella maantiellä?
Entä metsässä?
Miten lujaa se kulkee? Onkohan siinä turvavyöt...
Miten tuollainen katsastetaan?

Näin viime kesänä yhden, ja sen jälkeen olen yrittänyt netistä kuvia katsella... Aika vähän mitään infoa olen löytänyt mistään?

12

7420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärässä maassa

      Ne vehkeet on tehty Alaskan metsästäjille. Kuskin molemmilla puolilla on putket kivääreille.
      Siellä niitä näin lomareissullani. Katso vaikkapa jotain Alaskan metsästyssivuja netistä.
      Kyllä niitä varmaan muuallakin amerikanmaalla on ja saa ajaa liikenteessä.

      • Anonyymi

        jees jees se olemas hyvä kulkunen


    • joop...
      • MB-320s

        Sitä näköjään saisi myös hytillisenä !!! ja Suomessa sitä myydään vain karvalakkimallina :))))


    • Myy*

      Näitä pelejä. Googlen hakukoneella voit etsiä myös lisää katseltavaa.

    • nitä on

      Ala pelaamaan golfia. Kentän talkoissa pääset sitten huristelemaan Gatorilla niin paljon kun huvittaa. Ei tarvi ostaa itelle. Kaikilla golfkentillä on niitä huoltovekottimina.

    • markku

      Se siitä gatorista, tyhmä ei ole se kuka sen on keksinyt, myy ja markkinoi, vaan kuka maksaa.

      Koko aparaatti on ouristettua peltiä, ruohonlekkurin osista, ja vielä bensakoneella. Myönnetään sillä voi ajaa, ja kestää vähän painoakin kait lavalla.
      samalla hintaa saa kunnollisen pikku traktorin hyvän henkilöauton tai vastaavan.

      Näiden voimansiirtojutut ja rakenneratkaisut on ihan peestä, kukaan joka konerakeenuksesta ymmärtää jotai ei naitä ere yritä hyötykäyttöön hankkia.

      Sinulle pikku hupiajoon ses kyllä sopii, mut hinta
      vertaa vaikka autoon kai kaivikoneisiin/kilohinta
      Ptyi fan. Siis pidän järjettömänä hankintana.

      • Kyllä Markku tietää

        Ok Olen samoilla linjoilla Markun kanssa. Itse olin Maahantuojalla tuolloin, kun niitä alettiin tuoda suomeen. Variaattori vetoinen vempele. Saa myös dieselinä 6x4. Ja hinta aivan mieletön. Mönkkäreitä saa 5kpl samalla hinalla.


    • jyrki68

      kyllä sillä tiellä saa ajaa,se on traktori. kulkee 30 km/h dieselversiona.pienellä "säädöllä"saa meneen noin 45 km/h. isellä on tuollainen dieselversio .. käyttö lähinnä sitä et lapset saa ajaa 3,5 km koulumatkan. traktorikortin kun saa jo 15 v.
      kuluttaa pöllö-öljyä 9 desilitraa tunnissa.
      rakentelen just siihen ohjaamoa lämmityslaitteella..6x4 tarkoittaa et on 6-pyörää joista 4 vetää... hyvä peli..suosittelen

      • Tien tukko

        Millä konstilla sait gatorisi kulkemaan sen 45 km/h.


      • jaba89
        Tien tukko kirjoitti:

        Millä konstilla sait gatorisi kulkemaan sen 45 km/h.

        Itsellä on käytössä kyseinen gator malli ja ei voi kun kehua..mutta saisi olla nopeampi


    • TUKEKSII

      Eli Jos on nyt vaikka 4x4 niin on neljä pyörää ja toinen nelonen et kuin monta pyörää vetää.....
      eli siis tossa sun jutussa / haaveessa on 6 pyörää ja 4 niistä vetäviä eli ne pyörii moottorin avulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe