Miksei avi -tiedostoja saa toistettua? Olen kokeillut irfan viewillä ja windowsin omalla toisto -ohjelmalla. irfan view väittää seuraavaa: "Windows error text MMSYSTEM006 järjestelmässä ei asennettuna ajuria"
kehottaa hakemaan ajuria video codec sp54
Siis mitä ajuria kaivataan? Mistä sen saa?
avi -tiedostojen toistaminen
9
381
Vastaukset 9
- juu
Googlelta kesti perätin 0,26 sekuntia saada vastaus hakusanoilla
video codec sp54 download- hoo moilanen
Joo kiitti nyt toimii!
- Esko Mörkö
NO HAE SE AJURI!! Sitähän se kertoo sulle. Ai mistä? GOOGLE, GOOGLE, GOOGLE!!! Ai vittu kun on vaikeeta...
- hihat paloi
ja pelihousut repesi ;-))
- 13458554625
Aika kovaa tylytystä...
Meinaan että jokainen ei meistä tunne koneen tai englanninkielen käyttöä eli hyvin helppo ajurinpuute saattaa olla joillekkin oikeasti ongelma.
Sinun ja minun on muistettava aina se millaisia me olimme kun aloimme tutustua tietotekniikkaan, olimme avuttomia joka suhteessa.
Itse katselin konetta pelonsekaisesti ja mietin että miten tää värkki toimii. ...vuosia on kulunut ja nykyisin olen datanomi. Mutta siis alku oli sangen rosoista.
Se miksi tämän tähäm kirjoitin, hiukka positiivista asennetta peliin kaikilta.- sisin on nisis
Suksi kuuseen siitä pörisemästä...
- Camoon kiukuttelijat
"Se miksi tämän tähäm kirjoitin, hiukka positiivista asennetta peliin kaikilta. "
Samaa tahdon minäkin. - Suksi ite!!!!!
sisin on nisis kirjoitti:
Suksi kuuseen siitä pörisemästä...
Suksi ite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- pööööööööööööööööööö
Miksi pitää nostella vuosia vanhoja keskusteluja palstan täytteeksi, jos ei ole
nimeksikään asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111737En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42529Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50485- 36482
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17439Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98413Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33401- 46363
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130362- 43355