Mitä mahtaa maksaa normaalin pianon muutto? Muuttomatkaa kilometri. Molemmissa päissä asunnot ovat katutasossa, siis ei ole rappusia tms. ainoastaan normaalit kynnykset. Eli siis: Pianon siirto sisältä autoon ja muutto uuteen osoitteeseen ja kantaminen sisään.
Pianon muutto?
13
26563
Vastaukset
- mikaatrdugjn
helsingissä pienon siirto maksaa 100e hinta sama joka firmassa(kartellit on kiellettyjä) wirn..;)
Muutto matkalla ei ole merkitystä onko se kilometri tai 30km hinta sama- apua
Mikä firma pyysi vain 100 euroa? mitä itse olen katellut, kaikki menee 300 euroon. Tarttis ensi viikolla muuttaa piano.
- hinnaksi
tuli myös tuo 100 euroa. Kuljetusliike tuli Helsingistä 50 kilometrin päähän - eli hinta sama, vaikka olisi Helsingissä pianoa väännetty. Ja pianokuljetusta kannattaa käyttää jo siksikin, että heillä on vakuutus, joka kattaa mahdolliset vauriot kuljetuksen aikana.
- jälkeen
muuton jälkeen pitää pieno virittää, mitähän se nykyään maksaa?
- P407
...lysti maksoi 150 euroa, oli pianoliikkeen suosittelema lafka.
Eräästä yrityksestä tarjottiin samaa palvelusta 300 eurolla... - hsh
jälkeen kirjoitti:
muuton jälkeen pitää pieno virittää, mitähän se nykyään maksaa?
ei pelkästään muuton jälkeen. Hyviäkin virittäjiä pitäisi löytyä alle 150 €:n, mutta huonoa ei tietenkään kannata ottaa halvallakaan.
- hsh
P407 kirjoitti:
...lysti maksoi 150 euroa, oli pianoliikkeen suosittelema lafka.
Eräästä yrityksestä tarjottiin samaa palvelusta 300 eurolla...mutta 300 (ja 200kin) € on hävytön rahastusyritys.
- naapuri
...äkkiseltään antaisin vihjeen, ettei pianoa kannata muuttaa, ellei se ole sähköllä toimiva ja kuulokkeilla varustettu. Laita mieluummin polttopuiksi!
- ajattelin
samaa =) Odotan sitä päivää, että muuttoauto ajaa talon eteen ja se jokapäiväisen päänsäryn aiheuttaja viedään pois! Todennäköisesti tosin joidenkin toisten vaivaksi =(
- arvata
ajattelin kirjoitti:
samaa =) Odotan sitä päivää, että muuttoauto ajaa talon eteen ja se jokapäiväisen päänsäryn aiheuttaja viedään pois! Todennäköisesti tosin joidenkin toisten vaivaksi =(
Että tännekin on riittänyt epäasiallisia kommentteja, joita on jokaikisessä keskustelussa muuallakin. Samat omaan elämäänsä turhautuneet tyypit taitaa riehua joka paikassa keskusteluja pilaamassa. Miksi ihmeessä tungette itsenne muiden sekaan, jos ette kestä elämää muiden kanssa? Siitä syntyy pahaa kaikille. Pianomusiikkihan on tosi kaunista kuunneltavaa :)Onhan sellaisia asumismuotoja, joissa ei tarvitse olla kenenkään hapannaamainen naapuri. Muuttakaa mun puolesta vaikka metsään!
- samick from korea98
arvata kirjoitti:
Että tännekin on riittänyt epäasiallisia kommentteja, joita on jokaikisessä keskustelussa muuallakin. Samat omaan elämäänsä turhautuneet tyypit taitaa riehua joka paikassa keskusteluja pilaamassa. Miksi ihmeessä tungette itsenne muiden sekaan, jos ette kestä elämää muiden kanssa? Siitä syntyy pahaa kaikille. Pianomusiikkihan on tosi kaunista kuunneltavaa :)Onhan sellaisia asumismuotoja, joissa ei tarvitse olla kenenkään hapannaamainen naapuri. Muuttakaa mun puolesta vaikka metsään!
No tulihan hiljaista. .kuuteen vuoteen ei keskustelua. .nyt olis mullakin tiedossa avunpyyntökeikka ja Ensikerrasta kyse m. ei Liinoja eikä tasoa. Kasi kerrosta ja hissi liian pieni. .300 on yleensä omistaja joutunut maksamaan siirrosta! On vähän niinku hinta haitari jos satasen maksanu pk-seudulla kin..No, hinnat on nousseet kai noista vuosista. .siirtorobotti on tätä päivää. Ei kulu ihmisen nivelet jne.
- Hamppari Hamme
Tämä on aivan kauhea keskustelupaikka, mutta siltä varalta että jollain on jotakin asiallistakin sanottavaa: onko kenelläkään kokemusta siitä, mitä maksaa pianon siirrättäminen pitkän matkan Suomen sisällä? Olisi tarvetta n. 500 km:n pianomuutolle. Siis vain pianon, ei muun muuttotavaran.
- Anonyymi
Löysin www.kodinplaza.fi avulla yrityksen, kun tarvitsin apua pianon kuljetuksen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272950Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722746Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581067Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31984Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951