Mä saatan olla netissä jopa 6 tuntia päivässä. Kamalat oman tunnon tuskat. Kai sitä pitäs päivisin muutakin tehä. Onko kellään samanlaisii ongelmii. Varmaan on mut koetteko omantunnon tuskia siitä.
Vastaukset 9
- hassu hauska seuramies
Heko heko! Mene pätemään muualle!
- fgf
Kyllähän sitä kaikki aika menee koneella. Ei oo omantunnontuskia.
- kannata
kaikesta huonoa omaatuntoa kärsiä, aivan suotta. Eiköhän sitä ihminen saa elämässään välillä tehdä niitäkin asioita, mitkä sattuvat kiinnostamaan. Huonolla omalla tunnolla ei saa aikaan mitään hyvää, unohda se.
- istunut
istunut tällä koneella yhteensä kutakuinkin 16 tuntia, ja 24,5 tuntia on ennätys. Paikat puutuu, jalat turpoo, sydän hakkaa vimmatusti ja kunto on käynyt todella huonoks muutenkin.
Kyllä koen aika pahojakin omatunnontuskia tästä! - AinaElleN
vaatii aika hyvän oman tunnon kolauksen,
että sen ymmärtää vaihtaa johonkin toiseen harrastukseen,
Yritä keksiä jotain muuta tekemistä.
Etkä aukaise konetta laisinkaan.
Teet aikataulun itsellesi,
milloin omasta mielestäsi voit käyttää nettiä. - Aika kuluu näinkin
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=huuhaa_area
- tuo
oikeen on? Minkälaisille ihmisille tarkoitettu ja mistä aiheista siellä yleensä keskustellaan?
- Väärä ihminen
tuo kirjoitti:
oikeen on? Minkälaisille ihmisille tarkoitettu ja mistä aiheista siellä yleensä keskustellaan?
- Anonyymi
Mulla on tunnon tuskia kun oon rikkonu monia vanhempien asettamia sääntöjä ja tehnyt asioita salaa niiltä asioita mitä ne on nimenomaan kieltäny saan kyllä 5 kuukauden puhelin kiellon jos kerron t:12v tyttö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398